Het is al best laat geworden bij het Ajax appartement dus besloten we maar pizza te bestellen. Ik heb sowieso niet zoveel trek maar toch hadden ze een pizza margarita voor me besteld. Ik voel mezelf gewoon wat dikker dan de rest dus eet ik ook maar een halve pizza. Ik zie Donny me met grote ogen aankijken. 'Het is goed zo, heb niet zoveel trek', hij kijkt me argwaan aan en laat het maar voor even. Na het eten pakt Donny mijn hand beet en gaan we weg. Ik neem van iedereen afscheid en we lopen naar de auto.
-
'Waarom at je maar een halve pizza, ik ken je dan nu een week maar ik weet dat je niet vol zit wat is er aan de hand?' valt Donny gelijk met de deur in huis. Ik kijk naar mijn handen die ineens erg interessant zijn geworden. Donny pakt met zijn duim en wijsvinger mijn kin beet en ik moet hem nu verplicht aankijken. De tranen staan in mijn ogen maar probeer ze weg te knipperen. 'Ik voel me gewoon wat dikker tegenover de rest' mompel ik. Donny kijkt me geschrokken aan en zegt '1 ding is zeker en dat is dat je niet dik bent, ik vind jou figuur helemaal perfect please babe maak je niet druk'. Dit was de druppel en begon zachtjes te snikken. Donny trekt me in een knuffel (tot in hoeverre dat kan) en wrijft geruststellend over mijn rug. Ik voel me zo dom. 'Laat mij die mooie lach is zien' zei Donny en begon me te kietelen. Ik kan daar dus echt helemaal niet tegen dus begon te spartelen en te lachen in de auto. Donny moest ook lachen en hij startte de auto. 'Blijf je slapen?' stelde Donny voor. Ik kijk hem aan en knik ja. De glimlach van zijn gezicht is goed aftelezen. 'Alleen Don, je bent wel mijn eerste vriendje dus wil graag rustig aan doen' mompel ik. Donny keek me glimlachend aan en zei 'Maak je niet druk, alles op z'n tijd en rustig aan'. Ik kijk hem aan en glimlachte. Hij legt zijn hand op mijn knie en ik leg mijn hand er op. Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en merk toch dat mijn ogen wat zwaarder worden en voor ik het weet val ik inslaap.
-
'Babygirl wordt je wakker? We zijn thuis' en Donny schud me rustig heen en weer. Ik kijk hem met kleine oogjes aan en knik. Hij tilt me in bride style op en loopt zijn appartement in. Hij opent zijn woonkamer deur en slaapkamer deur en legt me op bed. 'Ik ben even douchen zie je zo' zei Don en geeft me een kus. Ik pak mijn telefoon en scrol wat door mijn feed heen. Ik heb ineen keer mega veel volgers op instagram. Ik kijk in het verhaal van Donny en zie een foto van dat ik lig te slapen in de auto. Ik moet er om lachen, 'Wat zit jij nou weer te lachen kleine' zegt Donny ineens. Ik schrik op en begin nog harder te lachen. Daar staat hij dan in alleen zijn joggingsbroek. 'Kan je t zien' mompelt Donny en begint me te kietelen. 'OMG Donny stopppp!' lach ik. 'Voor een kusje' antwoordt hij. Ik geef hem een kus en vraag 'Mag ik ook douchen?'. Hij wijst de weg en ik ga douchen. Na het douchen trek ik zijn mooie Ajax shirtje met zijn naam er op aan met mijn lingerie er onder, want die is voor mij te groot en loop terug naar Donny. Ik ga naast hem liggen en hij slaat een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en merk dat mijn ogen toch weer zwaar worden. 'Slaaplekker babygirl' zegt Donny en geeft me een kus op mijn hoofd. Ik mompel wat terug maar val eigenlijk gelijk in slaap.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?