Ik mocht na de bevalling eigenlijk gelijk naar huis. Terwijl Donny de maxicosy tilt met Emily er in open ik de deur. 'Kijk is Emily, dit is je nieuwe huis. Welkom thuis' zegt Donny. Het ziet er super schattig uit. Hij tilt Emily de maxicosy uit en draagt haar in zijn armen. Samen met zijn drie-tjes lopen we haar kamer in en geven we haar een rondleiding, niet dat ze er veel van zult begrijpen. Emily is in de armen van Donny inslaap gevallen dus legt hij haar in dr eigen ledikant.
Samen met Donny laten we ons op de bank vallen. 'Goed gedaan schat, ik ben trots op je'. De glimlach is van mijn gezicht te lezen. We zijn nu gewoon een gezinnetje met zijn 3e. Ik bedoel Donny en ik hebben een relatie. Hebben nu samen een dochtertje genaamd Emily. Ik heb een vaste baam bij Ajax. Hoe mooi wil je je leven hebben. Samen met Donny lopen we naar de ledikant van Emily. Ineens voel ik twee handen op mijn heupen. 'Ze is prachtig'. Ik geef Donny een kus en samen keken we nog even naar Emily. Heel voorzichtig til ik Emily uit haar ledikant en ga ik met haar op de bank liggen. Het liefst wil ik alleen maar met haar en Donny knuffelen.
We zijn nu een week verder en Emily is 1 week
Vandaag ga ik samen met Donny en Emily naar de toekomst. Iedereen was erg benieuwd naar haar.
Aangekomen op de toekomst tilt Donny de maxicosy uit de auto en loopt hij trots naar het voetbalveld waar iedereen aan het trainen is. Met zijn andere vrije hand pakt hij mijn hand vast en lopen we het veld op. Ten Hag merkt ons op en loopt naar ons toe. 'Gefeliciteerd met Emily en jullie ouderschap!' 'Bedankt'. En we geven elkaar een hand. Ten Hag kijkt nog even naar Emily en schenkt ons een glimlach. Ook Frenkie, Carel en Matthijs komen onze kant op gerent. Alle 3 geven ze ons een knuffel en kijken ze even naar Emily. Emily zit met grote oogjes naar de jongens te kijken. Wat is de wereld dan ineens groot voor zo'n klein meisje. Samen met Donny gaan we in de dug-out zitten en naar de training kijken.Na de training zijn we met zijn alle naar de kantine gegaan. Zo kan iedereen even met ons praten of naar Emily kijken. Dan ineens komt Erik met een cadeautje aangelopen en gaf het aan mij. Samen met Donny maakte we m open en zagen we het uit trainings pakje van Ajax met hele kleine voetbal schoentjes. 'Kunnen jullie Emily leren voetballen'. Donny en ik bedanken samen Erik en trekken het pakje bij Emily aan.
~Het pakje van Emily~
Zo zijn we nog even bij de toekomst gebleven en gaan we nu lekker naar huis. Even family time met zijn drietjes.
————
Sorry voor het niet lange updaten. Ik weet wat ik in mijn verhaal wil maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik probeer het te verwoorden. Maar het kan dus langer duren voor ik wat update sorry! Maar hoop dat je dit hoofdstuk leuk vind en vergeet niet te stemmen.Xx me
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?