Ik wordt wakker door een heerlijke geur dat mijn neus binnendringt. Niet veel later voel ik allemaal kusjes over mijn gezicht en wordt er gezegd 'wakker worden babygirl'. Ik mompel wat en open langzaam mijn ogen. Man wat voelen mijn ogen zwaar zeg. Ik rek me uit en ga rechtop zitten. Daar staat Donny met een dienblad met allemaal lekkers er op. 'Waar heb ik dit aan verdiend schat?' en ik begin te blozen. Stiekem begin ik toch wel trek te krijgen. 'Omdat je het verdient babygirl'. Ik bloos nog meer en Donny zet het dienblad bij mij opschoot. Ik begin gelijk aan de croissantjes die er op het bordje liggen. Donny schiet in de lach 'hahah heb je honger meid'. Ik knik met een volle mond en eet verder. Samen aten Donny en ik ons ontbijt op.
-
'Zie jij het zitten om vanavond bij mijn ouders te eten? Ik eet namelijk vanavond bij mijn ouders' stelt Donny voor. Ik kijk hem met grote ogen aan. Dat is zo snel, ik ken zijn ouders niet eens. 'Maak je niet druk babygirl, je bent een top meid mijn ouders gaan jou net zo leuk vinden als ik jou love you'. Ik begon te blozen en stopte mijn hoofd in zijn nek. 'Heb jij vandaag training?' vraag ik aan Donny. Hij schudde nee. Nou wat ben ik blij. Heb ik hem een hele dag voor mezelf. Ik kijk hem aan en gaf heb een kus. Hij vraagt om toestemming met zijn tong. Ik weet totaal niet wat ik moet doen, ik ga mee in het moment en laat het allemaal over me heen komen. Ik trok terug en keek Donny aan. 'Niet zo onzeker jij' lacht Donny en trok me in een knuffel. Wat een schatje is het toch. Ik ben zo ontzettend gelukkig met deze jongen.
-
De rest van de dag hebben we samen een beetje Netflix gekeken en meer niet. We rijden nu eerst naar mijn huis zodat ik mezelf netjes kan maken. Ik trek een simpele zwarte broek aan met een wit blousje er op. Ik spuit mij favoriete geurtje van Dior op en mijn bodyspray van Victoria Secret, en pak mijn Marc Jacobs tasje en ik stap weer bij Donny in de auto en we rijden naar zijn ouders toe. Pffff wat ben ik toch zenuwachtig. Echt niet te doen. 'Het komt goed lieverd, mijn ouders vinden jou net zo leuk als ik jou leuk vind' en hij legt zijn hand op mijn knie. Ik leg mijn hand er op en zo rijden wij naar de ouders van Donny.
-
Aangekomen bij zijn ouders belt Donny aan. De zenuwen gieren door mijn lijf. Hij geeft me een kus op mijn hoofd en pakt mijn hand beet, 'Het komt echt goed schat geloof me' en kijkt me aan en geeft me een knipoog. Een aardig uitziende vrouw doet de deur open. Ze gaf Donny een knuffel en een kus. 'En wie is deze mooie dame?' en ze wendde zich tot mij. 'Uh uh ik ben Kim mevrouw' en ik stak mijn hand uit. Waarop Donny reageerde 'mijn vriendin mam' en begon te blozen. 'Ahh wat leuk, ik ben Gerdina de moeder van Donny aangenaam' en gaf me een hand. Donny pakte mijn hand weer en we liepen de woonkamer in. Daar zat een jongere jongen, waarvan ik denk dat het 't broertje van Donny is, en een wat oudere man. Die jongere jongen loopt op Donny af en gaf hem een brohug dingetje en zei tegen mij 'Hoi ik ben Rody het broertje van Donny, wie ben jij?'. 'Ik ben Kim' en gaf hem een hand. 'En dit is André' zei Rody en André stond op en gaf me een hand. We gingen bij Donny op de bank zitten en hij sloeg een hand om me heen. We hadden gezellige gesprekken over echt van alles en nog wat. Over dat Donny zijn eigen tribune heeft en dat Rody ziek is geweest enzovoort. Rody, Donny en ik gingen met zijn 3e in de tuin zitten. 'Ik verveel me' klaagde Rody. 'Dan gaan we darten' stelde Donny voor en liepen samen naar het dart bord toe. Ik keek toe hoe die jongens gingen darten. En ofcourse won Donny. Ik gaf hem een knuffel en we gingen met zijn 3e nog even kletsen. 'We gaan eten' riep Gerdina de tuin in. We stonden op en gingen aan tafel zitten. Ik zat naast Donny, tegenover mij zat Gerdina en daarnaast André. En aan de kop van de tafel zat Rody. We aten lasagne. Na het eten gingen Donny en ik richting huis. Hij bracht mij thuis want hij had training en vond het lullig voor mij om zo vroeg wakker te worden dus stelde hij voor na de training weer naar mij te komen. Hij zette me af bij mijn appartement en gaf me een kus.'Tot morgen babygirl' en hij reed weg.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?