12

445 11 2
                                    

Donny vroeg aan me of ik bij hem wilde blijven eten en slapen want zijn ouders wilde dat ofzo. 'Trouwens wist je dat Rody sinds kort een vriendin heeft' grinnikte Donny. Ik keek hem verbaasd aan, en hij knikte ja. 'Is goed ik blijf eten maar ook slapen, en wil graag zijn vriendin ontmoeten' giechel ik. Donny lachte naar me, gaf een kus en ging trainen. Tijdens de training heb ik wat met Mikky zitten kletsen.

-

 Na de training reden Donny en ik samen naar het huis van zijn ouders. Don opent de deur en loopt het huis in en pakte mijn hand beet. Daar zagen we een meisje zitten naast Rody. Gerdina en Andre gaven me een knuffel en ik gaf Rody een knuffel. 'Hoi ik ben Kim' stel ik me voor aan t meisje.  Naja Donny gaf me zo'n blik van yo stel je ff voor. 'Ik ben Jaimy' zegt dat meisje en we gaven elkaar een hand. Donny ging zitten en ik zat er maar een beetje naast. Ik voel me mega ongemakkelijk. Donny ziet het en neemt mij mee naar de tuin. Daar zet hij zijn telefoon aan met muziek en connect hem met de spieker en begint met mij te dansen. Damn... Ik kijk hem in zijn ogen aan en leg mijn hoofd op zijn borst. Wat voelt dit goed. Ik hoor een fotogeluidje en zie dat Gerdina een foto van ons heeft gemaakt. Donny begint te lachen en laat me los en gaat zitten. Hij trok me op zijn schoot en knuffelt me. 'Dame en heer we gaan eten' roept Andre de tuin in. Ik sta op en ga naast Don zitten. Tegen over mij zit Jaimy en daarnaast Rody. Aan de koppen van de tafel zitten Andre en Gerdina. We eten rustig ons eten op. Na het eten trok Donny mij gelijk mee en Rody trok Jaimy mee. Echt wat is hier gaande. Beide boys pakken een theedoek en binden die voor onze ogen. Dit is echt eng. Donny begeleide me ergens heen. Jaimy hoorde ik ook gillen. 'Oke doe de blinddoek af als wij het zeggen' zegt Rody droog waardoor ik in de lach schiet. 'Oke doe maar af lady's' hoor ik Donny zeggen. Ik doe de blinddoek af en moet even wennen aan het licht. Daar zitten Donny en Rody dan. Een bank met een tafeltje vol rozenblaadjes, kaarsen en ze hadden beide een doosje in hun handen. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. 'Wat is dit' huil ik, en loop op Donny af. Hij neemt me in zijn armen en zegt 'lieverd je hebt het verdient en ik hou echt super veel van je, en ik voel me nog steeds schuldig over die zoen maar vooral omdat je mijn meisje bent en omdat je het verdient' en hij tilt mijn kin op en ik kijk hem verplicht aan. Don gaf me een kus en het doosje. Daar zit een hele mooie Louis Vuitton armband en ring. Hij doet het bij me om. In de armband staat 'ILoveU xx D' in gegrafeerd. Ik geef hem een knuffel. Door het lange staat begint mijn gebroken enkel te kloppen dus ging zitten in de armen van Donny. Ik geef hem een aantal kleine kusjes. Ik keek naar Jaimy en Rody. Die twee zien er echt super gelukkig uit met zijn tweetjes. Hier doen wij het voor om jullie gelukkig te maken zegt Donny.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu