22

332 8 1
                                    

Aangekomen bij het ziekenhuis word mijn buik gelijk aan een soort hartmonitor gelegd voor het hartje van de baby en word er een echo gemaakt.
Na ongeveer een uurtje te hebben gelegen en vele onderzoekjes te hebben gehad bleek er gelukkig weinig aan de hand te zijn. De kramp die ik voelde was de baby die groeide. Toch een opluchting dat het met de baby helemaal oké is.
Samen met Donny, Perr en Dani gaan we naar huis. De opluchting was duidelijk te zien bij de jongens. Bij mij natuurlijk ook. Ben erg blij dat het gezond is. Alleen moet ik wel voorzichtig aan gaan doen en meer rust houden want dat is niet goed voor de baby

Thuis aangekomen ga ik eigenlijk gelijk mijn bed in. Ik ben best wel geschrokken. Het besef komt nu pas en doordat ik ook last heb van mijn hormonen begin ik te huilen. Zo huil ik mezelf inslaap.
Ik wordt wakker met de geurd van ontbijt. Ik kijk op en zie Donny met ontbijt in zijn handen staan.

'Hoelang heb ik geslapen' 'lang genoeg maar is niet erg, je had het nodig en de kleine in je buik waarschijnlijk ook

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Hoelang heb ik geslapen' 'lang genoeg maar is niet erg, je had het nodig en de kleine in je buik waarschijnlijk ook. Maar nu gaan we samen ontbijten'. Hij zet het ontbijt bij me op schoot en komt naast me zitten. Zo zitten we samen aan ons ontbijt. 'Babe ik ga vandaag samen met Matthijs, Frenkie, Carel, Dani, Perr en Kaj aan de babykamer beginnen zijn er nog wensen?' 'Ik wil graag sowieso wit met een beetje grijs of roze'. Donny knikt en zegt 'komt voor elkaar my lady'. En hij stapt uit bed.

De hele dag zijn Donny met de boys bezig geweest met de babykamer. Ook hebben ze het meubulair gehaald. De hele baby kamer is af. Ik heb vandaag niet zoveel gedaan. Ik heb vooral in bed gelegen en net in bad want ik had het koud. Nadat ik me aangekleed heb komt Donny naar me toe. Hij doet zijn handen voor me ogen en hij lijd me naar de baby kamer.

(In dit verhaal is 1 muur heel licht roze) Met open mond kijk ik de kamer rond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(In dit verhaal is 1 muur heel licht roze)
Met open mond kijk ik de kamer rond. 'Wat mooi' en de tranen springen in mijn ogen. Ik geef iedereen een knuffel en bedank ze. Met zijn alle gaan we op de bank zitten en wachten op thuisbezorgd. Dat had Carel besteld omdat niemand zin had om te koken. Wat ze hebben besteld? Ik heb geen idee.
De bel gaat en Kaj staat op. Hij komt met het eten binnen. Ik kijk om en zie pizza. 'Nee jij krijgt niet' grapt Matthijs waardoor hij een harde klap tegen zijn bovenarm krijgt. Iedereen schoot in de lach en at rustig hun pizza. Ik had meer zin in sushi maar nu ik zwanger ben mag ik en geen sushi en rauw vlees. Naja is ook geen ramp. Nog 6 maandjes volhouden en dan weer eten wat ik wil.
De jongens zijn de rest van de avond gebleven en zijn rond half 12 s' avonds naar huis gegaan.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu