Het is nu een kleine week verder. Vandaag ga ik alle vrienden van Donny en hun vriendinnen ontmoeten. Stiekem vind ik het toch wel echt een beetje eng. Ik heb om half 1 met Donny afgesproken. Hij komt mij ophalen bij mijn appartement. Een ding weet ik zeker en dat is dat Sanna en Matthijs ook komen. Dat is tenminste een geruststelling,
-
Het is eenmaal half 1. Ik krijg een appje van Donny waarin staat dat hij er is. Ik loop mijn appartement in en daar staat hij hoor. Tegen zijn auto geleund. Ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Wat een schatje is het toch. Hij geeft me een kus op mijn kruin en doet de autodeur voor mij open. 'Zozo gentlemen hoor' lach ik. Hij geeft me een knipoog en stapt ook in en zo rijden we weg. We hadden afgesproken bij het Ajax appartement (geen idee of die echt bestaat maar in dit verhaal wel). Daar eenmaal aangekomen zie ik dat Matthijs, Sanna, Carel met een meisje ik denk zijn vriendin, Frenkie met zijn vriendin en Hakim zitten. Nu voel ik me officieel ongemakkelijk zeg. Donny ziet het, pakt mijn hand vast en geeft er een geruststellend kneepje in. Dan maar mezelf voorstellen dan maar. Donny loopt voorop en geeft iedereen een knuffel of bro hug. Ik loop er achteraan en geef iedereen een hand en stel me voor. Behalve Sanna en Matthijs dan die geef ik een knuffel. De vriendin van Carel heet Bente, ze had een dialect en kwam er achter dat ze uit Maastricht kwam, ze hebben elkaar leren kennen en nu wonen ze samen in Amsterdam. De vriendin van Frenkie heet Mikky. Echt een heel aardig meisje, ze zat te vertellen dat ze net begonnen is met haar eigen kledinglijn. Echt super leuk. Terwijl wij allemaal in gesprek zitten komen er nog een groep jongens binnen, Kaj Sierhuis, Dani de Wit, Perr Schuurs met een meisje, en Noa Lang. De vriendin van Perr heet blijkbaar Roos. Ook echt een super leuk en lief meisje.
-
De jongens zijn met zijn alle bij de bank gaan zitten en FIFA gaan spelen. De meiden en ik zitten met z'n alle aan de tafel elkaar beter te leren kennen. Het zijn echt schatten van meiden. We hebben elkaar gelijk op alle social media en whatsapp e.d. toegevoegd. Ik besluit samen met Bente en Sanna bij de jongens gaan kijken. Matthijs zit naar zijn FIFA poppetje te schreeuwen. Sanna gaat helemaal stuk van het lachen en gaat bij hem op schoot zitten. Echt super goals. Ik ga naast Donny en Noa zitten. Die zitten druk in hun poppetje terwijl Matthijs commentaar geeft. Het zijn echt gekke maar hele lieve jongens. Ik denk dat ik hier een goede vriendschap aan heb en daar ben ik wel echt blij mee.
----------------
Sorry dit was een wat korter hoofdstukje, ik beloof er komen langere hoofdstukken aan. Ik ben nog steeds opzoek naar een aantal rollen. Let me know in de reacties of je een rol wil.
Liefs, Me
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?