Ik ben nu 4 1/2 maand zwanger. Vandaag kwamen Sjaak Swart met zijn vrouw, Gerdina, Andre, Rody en Jaimy langs.
-Outfit Kim-
Ik heb mezelf geprobeerd zo leuk en netjes mogelijk te kleden, maar met zo'n buik lukt dat niet helemaal meer. Terwijl ik mijn haar aan het doen is knuffelt Donny me van achteren en geeft me kusjes op mijn wang.
Tringgg
Donny laat me los en loopt naar de deur toe. Daar staan Sjaak, zijn vrouw, Rody, Andere, Gerdina en Jaimy. 'Kim komt er aan ze is dr haar nog aan het doen'. Ik loop naar de woonkamer en zie iedereen daar zitten. Ik ga er bij zitten en Donny slaat zijn arm om me heen. 'Kim en Donny ik heb een kleinigheidje voor jullie kleine dame voor als ze geboren is' zegt Sjaak. Donny pakt het aan en maakt het open. Het is een Ajax (baby) tenue met van de Beek er op en op het broekje staat nummer 6. Ik sta op en geef Sjaak een knuffel en zijn vrouw ook en bedank ze.
~het tenue dat ze hebben gekregen~
Jaimy en ik zitten samen te kletsen en Donny met Rody en Andre, Gerdina, Sjaak en zn vrouw met elkaar. 'Zullen we even een rondje lopen?' Ik geef Jaimy een goed keurend knikje en doe met moeite mijn schoenen aan. Zo'n buin zit toch wel behoorlijk in de weg. Wanneer ik met mijn schoenen aangetrokken heb staan we op. 'Wij gaan even een rondje lopen in het Vondelpark' deel ik mee. Donny en Rody staan ook op en roepen in koor 'Wij gaan ook mee'.
Aangekomen in het Vondelpark lopen we wat rond. Met het lopen kan ik me eindelijk even ontspannen en allemaal realiseren wat er allemaal gebeurd. Mijn leven is in ongv 5 maanden zo ontzettend veranderd. Wel in positieve zin. Ik bedoel ik heb een relatie met Donny van de Beek speler van Ajax, we verwachten samen een kindje een prachtig prinsesje, ik ben geslaagd en heb mn diploma, ik heb top vrienden en Donny en ik wonen samen. Met een lach op mijn gezicht loop ik door. 'Wat zit je te lachen' lacht Rody. 'Nou gewoon over hoe mn leven in 5 maanden een bijzondere wending heeft gekregen'. Rody glimlacht naar me en loopt naar Donny. Zo kletsen Jaimy en ik ook nog wat.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?