17

346 9 1
                                    

Even skippen tot de laatse dag van 't trainingskamp morgen komt hij weer naar huis

Ik kan niet wachten tot Donny er morgen weer is. Donny doet een beetje afstandelijk. Hij appt me amper tot niet. Wel heb ik de afgelopen dagen veel met Dani (de Wit) en Zian (Flemming) (iknow hij voetbalt nu bij Zwolle maar in dit verhaal bij Ajax) gepraat. Hun weten ook echt niet wat er aan de hand is. Het is nu 11 uur s' avonds. Ik lig in bed een beetje te piekeren over wat er allemaal gaande is. Ik vraag me veel dingen af zoals, wat heb ik fout gedaan? Ben ik wel goed genoeg?. Mijn gedachten worden onderbroken door een facetime geluidje. Ik zie dat Dani me belt. 'Hey kleine, heb je niet wakker gebeld toch?' 'Nee was nog wakker, beetje lopen denken hee' mompel ik. Ik hoor allemaal vaag geluid op de achergrond. 'Waar ben je Daan' 'ja in de club, maar waar ik je voor belde, ik denk niet dat je dat leuk zult vinden sorry mop' en hij draaide zijn camera. Daar zag ik Donny dansen met een ander meisje en hij zoent er mee. De camera loopt vast en ik barst in tranen uit. Dani kijkt me bezorgd aan. Zian komt ook aangelopen en ziet me huilen. 'Kom Dani wij gaan naar t hotel en houd Kim aan de lijn zodat dr niks overkomt' zegt ie en ze zeggen iedereen gedag. De boys zijn aangekomen in het hotel en we facetime nogsteeds. Dani gaat slapen dus houd ik Zian aan de telefoon. Ze wisselen elkaar zo af. 'Hoe kan hij mij dit aandoen' huil ik. 'Ga slapen lieverd ik blijf aan de lijn' en geeft me een glimlach. Ik zet hem op het nachtkastje zodat hij mij ook kan zien. Ik sluit mn ogen en val inslaap.

De volgende ochtend word ik wakker en zie ik Dani zitten. 'Zian ligt te slapen' beantwoord Dani op mijn vragende toon. Ik knik en denk weer na over wat er gisteren is gebeurd. Zonder dat ik het doorheb ontsnapt er een traan uit mn oog. 'Hey hij is het je niet waard als ie je na een paar weken al bedriegd, dr zijn genoeg vissen in de zee he'. Ik ziet in de lach en mompel 'ik ben bang voor vissen' 'je weet wat ik bedoel klein eigenwijs meisje van me' ik schiet in de lach en doe mn ogen weer dicht. 'Dani, kan ik naar je toekomen als jullue terug zijn?' Zian schreeuwt op dat moment 'Als we aangekomen zijn komen we samen naar je toe, en maybe nemen we de anderen ook wel mee'. De jongens lopen naar de lobby van het hotel en zeggen 'wij gaan naar t vliegtuig en vliegen, we appen je als we in t vliegtuig zitten' ze geven me beiden een luchtkus en ze hangen op. Vanmiddag Donny maar onder ogen komen en dan maar met hem praten. En de boys komen dus dat is gezellig.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu