20

377 5 1
                                    

We zijn nu een week verder. Donny is bij ke ingetrokken en we wonen samen. 

Ik wordt wakker van een heel misselijk gevoel. Ik ren naar de wc en gooi alles eruit. Donny staat achter me en houd mijn haar uit mijn gezicht. 'Don, kunnen we straks een test halen?' Ik kijk hem in paniek aan. Hij knikt en zegt 'komt goed babe, je weet wat ik gezegd heb he, we voeden het samen op. Dit word ons prachtige kind'. Ik geef hem een knuffel. Ik kleed me om en we gaan samen ontbijten. Daarna rijden we samen naar de appotheek en halen we een aantal testen.

Een half uur later
Alle 3 de testen zijn positief. 'Omg Don kijk'. Hij ziet de testen en de tranen staan in zijn ogen. 'We worden papa en mama' roept hij en geeft me een knuffel. Hij gaat op zijn knieën zitten en begint tegen mijn buik te praten. 'Hey klein prinsje of prinsesje van me, ik ben je vader.. ik kan niet wachten je over 9 maanden in mijn armen te hebben' en hij geeft er een kus op. Ik heb stiekem alles gefilmt. Is leuk voor later. 'Hoe gaan we het bekend maken en wanneer?' ' over 3 maanden dan maken we er een verassingsfeestje van en de ouders een rompertje komen met see you in april?' Ik knik goedkeurend.

Even een tijdsprong van 3 maanden want in die 3 maanden is er niet veel gebeurd alleen mijn buik is gegroeid en ik ben geslaagd dus heb mijn diploma en ben officieel klaar met school.

Vandaag gaan we iedereen op de hoogte stellen dat ik zwanger ben. Ik heb het kunnen verbergen door truien van Donny te dragen. Tijdens dat feestje zijn onze familie's er ook zodat iedereen het tegelijk weet.
We geven de 2 rompertjes aan onze ouders en ze pakken het uit. Mijn moeder en de moeder van Donny beginnen te huilen en geeft ons een knuffel. 'En nu de taart doorsnijden voor het geslacht' roept Donny. Samen snijden we we de taart door. 'JAAAAAA' roep ik als ik de roze vulling en knuffel Donny. 'Mag ik het op socialmedia plaatsen?' En ik kijk don vragend aan. Hij knikt en geeft me een kus.

Donnyvdbeek, Mikkykiemeney, mdeligt en nog 500 anderen vinden je foto leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Donnyvdbeek, Mikkykiemeney, mdeligt en nog 500 anderen vinden je foto leuk

Kimxx: 3/9🤰🏼 i love you @donnyvdbeek and it's a girl💝
Meer opmerkingen laden
Mikkykiemeney: gefeliciteerd lieverdd veel geluk samen😍❤️
Donnyvdbeek: kan niet wachten onze kleine prinses in onze armen te hebben. Ik hou van jou babygirl en prinses❤️
Sanaaax: slaying best friend❤️ veel geluk babee💙

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu