28

305 8 1
                                    

A/N OMG IK HEB 1000 READS! THANKUUU SO MUCH ❤️❤️
Zooo ontzettend bedankt voor de 1000 reads! x
Vandaag komt er een extra hoofdstuk online!😊
—————

Vandaag vliegen we voor een week naar Manchester om de appartementen te bezoeken. De enige die we het hebben verteld over de transfer zijn, Rody en Jaimy, Andre en Gerdina en mijn ouders. Gelukkig wilde Rody en Jaimy een weekje op Emily passen. Doordat Emily soms de fles drinkt maakt het alleen maar makkelijker. Wat mis ik Emily terwijl het maar een weekje is.

Vandaag beginnen we al met 2 appartementen te bezoeken appartement nummer 2 en appartement nummer 4.

Vandaag beginnen we al met 2 appartementen te bezoeken appartement nummer 2 en appartement nummer 4

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 2⬆️

Appartement 4⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 4⬆️

We hebben als eerst appartement 2 bezocht. Naar onze mening leek het op de foto's groter dan het in het echt is. Ook moest er ontzettend veel gedaan worden aan dat appartement en daar hebben wij voor binnen 4 maanden geen tijd en zin in om alles aan te passen. We kunnen dan wel mensen inhuren maar dat kost heel wat geld en er komen heel veel mensen en daar hebben wij geen behoeften aan.

We zijn vervolgens naar appartement 4 gegaan. Die sprak ons tot nu toe het meeste aan. Het is groot en ruim en we hebben genoeg ruimte voor een baby kamer en nog extra kamers. In dit appartement kan Emily ook groeien en dat is voor ons toch erg belangrijk. Het voordeel aan dit appartement is ook dat er niet heel veel aan gedaan hoeft te worden.

Aangekomen in het hotel hebben we het nog even over de appartementen. 'Het laatste appartement dat we bezocht hebben daar heb ik wel een ontzettend goed gevoel bij' 'ja ik ook, het is een mooi maar ruim appartement, als Emily dan ouder word dan heeft zij ook nog genoeg ruimte voor zichzelf en het appartement is vlak bij het stadion en het sportcomplex dus dat is al helemaal makkelijk'. Ik moet er om grinniken. Donny geeft me een kus. Wat al snel uitloopt tot meer.

De volgende ochtend word ik wakker zonder Donny naast me. Ik loop naar de badkamer toe en hoor Donny mee zingen met zijn muziek. 'Schat! Mag ik er bij staan' lach ik. 'Kom maar!' Ik kleed me om en kom er bij staan. Donny sopt mijn haar in met shampoo en zo staan we nog even. Ik knuffel wat met Donny. Toch ben ik erg blij dat wij dit hele avontuur samen aan kunnen gaan.
Vandaag gaan we appartement 1 en 3 bezoeken.

Appartement 1⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 1⬆️

Appartement 1⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 3

We hebben ook die appartementen bezocht. Het probleem wat volgt is dat er overal niet genoeg ruimte of kamers zijn wat het voor ons heel lastig maakt. Uiteindelijk kiezen we toch voor appartement 4. We hebben er een heel goed gevoel over en we zijn er beiden erg over te spreken. We melden dat aan de makelaar en tekenen en betalen het appartement. Wat voor ons erg fijn was is dat de woning al ingericht is door een architect (iknow in het ect gaat het anders). Dus hoeven wij niks meer te kopen.

De rest van de week hebben we de stad bezocht en nu zitten we in het vliegtuig terug naar huis en terug naar onze Emily.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu