Eenmaal bij mij thuis aangekomen stonden Sanna, Bente, Sofie, Jaimy en Roos al op ons te wachten. Ik open mijn appartement en we lopen mijn appartement in. Daar stallen we als ons eten, drinken, drank ect. neer. Ik pak mijn box en connect hem met mijn telefoon. Ik Et mijn spotify playlist aan en we maken de flessen wijn en fles Bacardi open. Doordat ik nog wel het een en ander kwa drank in mn huis heb staan besloten Jaimy en ik voor elkaar te mixen. Doordat ik er geen verstand van heb, gooi ik maar het een en het ander door elkaar. 'Wat zit hier in?' hoest Jaimy. Ik begin wat te lachen. 'Naja dan maar atten' lacht ze en gooit die beker in een keer achterover. Ik besluit t zelfde te doen.
Na een klein uurtje was iedereen al aardig aangeschoten. Ik pak de karaoke set en Sanna en ik beginnen met karaoke. De rest volgt daarna. Na de karaoke gingen we nog even door met drinken en gingen we met zijn alle dansen. 'Ik ben moe' mompel ik en loop naar mijn bed. Niet heel veel later volgde Mikky en kwam ze naast me liggen. Voor we het wisten viel ik inslaap.
De volgende ochtend,
Ik word wakker met behoorlijk wat hoofdpijn. Ik kom overeind maar val ook gelijk weer terug in mijn kussen. Bij Mikky was het zelfde verhaal zo te zien. We staan beide op en lopen naar de keuken. Daar pak ik 4 paracetamol, 2 voor Mik en 2 voor mezelf. En die nemen we gelijk in. Zo te zien ligt de rest nog te slapen. Ineens hoor in een telefoon afgaan. Ik kijk op en zie dat het mijn telefoon is. Donny facetimed me. 'Goeiemorgen babygirl' roept hij veel te blij. Voor ik het doorhad had ik een mega lach op mijn gezicht. Zo hebben we nog een uurtje gefacetimed.Langzaam komt iedereen de woonkamer binnendruppelen. Sanna en Bente zijn pannekoeken aan het bakken terwijl Sofie en ik de tafel aan het dekken zijn. Jaimy, Mikky en Roos liggen even op de bank bij te komen van vannacht. 'Aan tafel' roept Sanna veel te enthousiast. Daar zitten we dan met zijn alle aan tafel pannekoeken te eten.
Na het eten besluit ik maar te gaan douchen. Na het douchen staat iedereen al klaar. 'Wat gaan we doen?' vraag ik verward. 'Naar het strand' roept Jaimy. Ik lach en we lopen naar mijn auto. We gaan er in 2 auto's heen. Bij mij zitten Jaimy, Mikky en Roos. Bij Bente zitten Sofie en Sanna. Na veel overleg en discussie zijn we er uit. We gaan naar scheveningen. De autorit duurde niet heel lang. Dat komt vast door de gezelligheid en muziek.
Daar aangekomen leggen wij de handdoekken neer en connecten weer is de box met een telefoon. En nu genieten van het heerlijke weer, de zon, de muziek en vooral de gezelligheid.
————
Sorryvoor dit slechte hoofdstuk. Ik wist niet helemaal hoe ik 'm moest uittypen. Hoop dat jullie het alsnog een leuk en goed hoofdstuk vinden.
Let me know en voteXx me
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?