We zijn nu 2 dagen verder. Sanna en Matthijs wilden graag oppassen op Emily. Ik vind t toch wel lastig, ik bedoel het is mijn dochtertje ze is mijn alles. Aangekomen bij Sanna en Matthijs geven we Emily af. 'Kim en Don we moeten wat vertellen' zegt Sanna zenuwachtig. We kijken samen Sanna vragend aan. 'Wij naja Sanna is zwanger' zegt Matthijs met een glimlach op zijn gezicht. 'Oehhhh gefeliciteerd' roep ik enthousiast een geeft ze beide een knuffel. We zijn daar nog n half uurtje gebleven en daarna zijn we samen naar het strand gereden.
Aangekomen op het strand lopen Donny en ik samen een rondje. Ineens begint Donny zenuwachtig te doen en begint met praten ' Kim, we hebben nu een aantal maanden een relatie, we hebben een prachtige dochter samen en ik wil dat je weet dat ik voor altijd samen met je wilt zijn, maar mijn vraag is wil je met me trouwen?' Ik kijk hem met tranende ogen aan en begin Ik knik ja en spring in zijn armen. 'Mag ik het op insta zetten?' Ik knik ja en we posten het beiden op insta.
Kimxx, mikkykiemeney en nog 804000 anderen vinden dit leuk
Donnyvdbeek: she said yes👫💍
Meer opmerkingen laden
Mikkykiemey: omg gefeliciteerd❤️ goalsss😍
Mdeligt: Gefeliciteerd bro!💙
Perrschuurs: congratzz🧡Donny wilde graag nog even langs Jaimy en Rody. Die 2 wonen nu samen op hun zelf en hun huisje is net klaar dus Donny wilde er even heen. Daar aangekomen lopen we hun huisje in, naja appartement. Het appartement is heel groot en ruim met veel ramen wat her juist heel mooi maakt. Ik ga samen met Jaimy op de bank zitten. We hebben het heel gezellig en lachen ontzettend. Emily mis ik wel. Hoe zal het met haar zijn? Donny komt achter me zitten en slaat zijn armen om me heen van achteren. Rody doet precies het zelfde bij Jaimy. 'Blijven jullie eten?' Jaimy kijkt ons vragend aan. 'Wij moeten Emily zo halen he Don'. Donny knikt en we nemen afscheid. 'Morgen feestje bij ons thuis neem de hele ajax groep mee' roept Rody. Donny steekt zijn duim op en samen lopen we we weer naar de auto en rijden we naar Sanna en Matthijs.
Daar aangekomen doen Matthijs en Emily al open. Matthijs had Emily ik zijn armen. Als je goed kijkt zie je dat ze slaapt. Het ziet er super aandoenlijk uit. Ik neem Emily over en Donny pakt de spullen van Emily. We rijden samen naar huis en leggen Emily in dr ledikant. Wij gaan ook naar bed. En ik val met mijn hoofd op de borst van Donny en in zijn armen inslaap.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?