27

319 7 0
                                    

We zijn nu een 4 maanden verder. In de afgelopen 4 maanden is er ontzettend veel gebeurd.

Flashback
Emily is nu 3 maanden oud.

'Kim ik ben thuis' roept Donny door het huis. Terwijl ik Emily borstvoeding geeft komt Donny aangelopen. Hij heeft mij en Emily een kus en komt bij ons zitten. 'Kim kunnen we praten?' Ik kijk hem geschrokken aan. 'Nee schat ik ben niet vreemdgegaan' lacht hij. Ik zucht opgelucht en kijk hem vragend aan. 'Nou Manchester United heeft me een contract aangeboden en ik wil mijn transfer er naar toe maken'. Ik kijk hem blij aan en roep 'gefeliciteerd!' 'Vind je het niet erg dat ik die transfer ga maken? Want dan moeten we verhuizen naar Manchester'. 'Nou ja, jammer vind ik het zeker, maar ik bedoel, wie ben ik om te zeggen dat je dit niet moet doen. Het is een droom die jij wilde en die komt nu uit. We hebben ons gezinnetje, jij kan naar je droomclub. Waarom zouden we dit niet doen? Met 2 uurtjes misschien wel korter ben ik weer in Nederland als ik echt iemand wil zien'. Donny glimlacht naar me en geeft me een kus. 'Wanneer gaan we? En kijken we naar een huis en-' 'babe rustig aan, over 4 maanden begint mijn eerste training bij Manchester als ik teken. Het tekenen is over 3 maanden pas. In die tijd kunnen we op ons gemak naar al onze benodigde dingetjes kijken'. Emily is klaar met de fles en die leg ik in haar Ledikant.

Samen met Donny zitten er nu op Funda naar huizen en appartementen te kijken in Manchester. We hebben al 4 hele mooie appartementen gevonden in Manchester waar we absoluut een kijkje in willen nemen. Oojwk hebben we contact met de verkopers gehad en een datum geprikt wanneer we zouden kunnen kijken. Alles is in de zelfde week dus dat kwam wel echt goed uit.

Appartement 1⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 1⬆️

Appartement 2⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 2⬆️

Appartement 3⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 3⬆️

Appartement 4⬆️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Appartement 4⬆️

Over 2 weken vliegen we voor een week naar Manchester om de woningen te bezichtigen. Zo kunnen wij ook kijken naar onze inbuddel en hoe/wat we het gaan aanpakken.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu