Onderweg naar de toekomst vraag ik aan Donny 'Don, kan ik bij je blijven slapen vannacht, ik heb echt geen zin om alleen in mijn eentje in Amsterdam te liggen, dus kan ik bij jou blijven slapen?' vraag ik met mijn liefste lach. Hij keek me lachend aan en knikte ja. Don legde zijn hand op mijn bovenbeen en ik leg mijn hand er op. 'I love you' mompel ik en doe mijn ogen dicht. Voor ik inslaap viel voelde ik Donny mijn hand pakken en er een kus op geven. Ik gaf een glimlach en voor ik het wist was ik in slaapgevallen.
-
Ik wordt wakker in een onbekende kamer. Ik kijk om me heen en zie Donny ook nergens, dus besluit ik maar tot hoe ver het kan rond te lopen. Op dat moment komt Donny met alleen zijn joggingsbroek aan de kamer binnen. 'Kan je het zien' lacht Donny en ik werd rood. Hij moest er om lachen en gaf me een kus. Ik stond op en gaf hem een knuffel. Man wat ben ik blij met deze jongen. Wat doet hij toch met me. 'Kom babe, het is al 11 uur in de avond dus we gaan lekker slapen' zegt Don en legt me terug in bed. 'Heb ik zo lang geslapen?'. 'Je zal het nodig hebben gehad babe, kom lekker slapen' en ik legde mijn hoofd op zijn borst en hij sloeg zijn arm om me heen. Ik gaf hem een kus op zijn borst en hij ging met zijn hand door mijn haar. Door dat fijne gevoel viel ik in slaap.
-
De volgende ochtend word ik wakker van een heerlijke geur. En daar staat Donny dan met een dienblad met pannenkoeken voor me. 'Hmmmm lekker babe' mompel ik en rek me uit. Donny komt naast me zitten en we eten op ons gemak de pannenkoeken op. 'Babe ik heb vanmiddag een wedstrijd, ga je mee? Mikky, Sanna, Bente en Roos zullen er ook zijn' en hij kijkt me vragend aan. Ik knik ja en ga met mijn hoofd op zijn schouder liggen. 'Trouwens Matthijs moest ons wat vertellen ofzo' zei Donny met een lach. 'schat heb je een paracetamol ik heb zoveel pijn aan mijn enkel' en kijk hem vragend aan. Hij staat op en binnen no time staat hij met twee paracetamolletjes en een glas water in de kamer. Ik neem het aan en slik het in en ik geef hem een glimlach. 'Babyboy kan ik douchen?'. Hij begon te lachen en knikte. Hij tilde me op en zet me in de badkamer. 'We kunnen ook in bad samen' zegt ie zwoel. Ik kijk hem geschrokken aan. 'we houden gewoon onze onderbroek en in jou geval bh gewoon aan als je dat wilt' zegt ie. Daar neem ik genoegen mee en hij vult het bad. Daar liggen we dan samen in bad en mijn been boven de rand. Wat een vervelend gevoel. Ik wilde liever volledig in bad dan was mijn been niet zo koud. Na in bad te hebben gezeten gingen Donny en ik er uit. Don kleedde zich om in de kamer en ik in de badkamer. Daarna reden we naar de arena toe.
-
Daar aangekomen kwam Matthijs als een klein kind naar ons toe gerend en riep keihard 'omgg ik heb met Sanna'. Ik ging helemaal stuk van het lachen. Het is wel cute. Ik ship ze wel. Donny bracht me naar de skybox toe waar ook Rody en zijn ouders zaten. Daar ging ik bij zitten. Donny gaf me een kus en ik zei 'Babe succes love you'. 'Love you too babe' en hij loopt weg. Ik besloot maar met Rody te praten. We hadden het heel gezellig totdat de jongens het veld op lopen. En ja hoor Donny staat in de basis. Oh wat ben ik toch blij voor hem en hou ik van hem.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?