Epiloog

438 10 4
                                    

Donny voetbalt nu al een jaar bij Manchester. Het is hem gelukt om in de basis te staan. Mer Emily en Kim gaat het ook heel goed. Kim werkt nu als Fysiotherapeut bij Manchester United en bij het Nederlandselftal. Emily kan met de hand van mij of Donny voorzichtig stappen.

Sanna en Matthijs hebben een dochtertje gekregen met de naam Yara. Matthijs heeft zijn transfer gemaakt naar Juventus. Samen wonen ze in Turijn en het gaat super goed tussen hun. Sanna werkt nu als trainster bij de Ajax vrouwen.

Kasper en Sofie zijn ook nog samen. Het is helaas 2 keer uit gegaan tussen ons maar zijn samen terug als power koppel. Kasper voetbalt nog bij Ajax en Sofie heeft haar eigen kleding merk gelanceerd.

Carel en Bente wonen ook nog in Amsterdam. Omdat Carel geblesseerd was geraakt kon zijn transfer helaas niet doorgaan. Maar hij is beter terug dan ooit. Bente is een studie gaan oppakken en ze zijn ontzettend gelukkig samen.

Jaimy en Rody zijn ook nog steeds een power koppel. Het kan tussen die twee niet stuk. Rody mag zijn debuut maken voor Ajax en stapt de voetsporen van zijn broer in.
————
Dit was mijn boek! Ik hoop dat jullie het wat vonden😊 willen jullie dat ik hier een vervolg op maak. Laat het me weten!

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu