21

344 7 1
                                    

Ik wordt wakker in de armen van Donny. Gisteren hadden we een feestje en hebben we iedereen laten weten dat ik zwanger ben. Het voelt toch gek hoor, zwanger zijn. Ik bedoel ik ben 18 en nu al zwanger. Dat is wel aan de jonge kant. Donny is 20 en dus ook best wel jong, hij heeft een hele voetbal carriëre voor zich en wordt dan nu al vader. (A/N ik weet het hij is 22 maar in dit verhaald 20 anders is het leeftijdsverschil te groot). Iedereen reageerde wel positief. Ik glimlach naar de slapende Donny en stap uit bed. Hij verdient een ontbijtje op bed.

Ik doe de laatste croissantjes de oven in als ik twee armen om mijn buik heen voel slaan. Daar staat ie dan. De jongen van mijn dromen, mijn grote liefde, de vader van ons kindje. Ik draai me om en geef hem een kus. Na ongeveer 5 minuutjes gaat de oven en ik haal de croissantjes uit de oven. Ik loop met de croissantjes naar de tafel en de bank en zie dat Donny die gedekt heeft met kaarsjes. Het ziet er super mooi uit.

(Bedenk hier even kaarsen bij, kon niet echt wat vinden, dit is het idee van het ontbijt alleen dan met kaarsen)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Bedenk hier even kaarsen bij, kon niet echt wat vinden, dit is het idee van het ontbijt alleen dan met kaarsen)

Ik geef hem een dikke knuffel en een kus en begin met eten. 'Even kijken lieverd' zegt Donny wanneer ik mijn watermeloen in mijn mond stop. 'Omg wat een lelijke foto' mompel ik wanneer hij de foto laat zien. Samen maken we ook nog een leuke foto. Donny begint te lachen en plaatst hem op instagram. (A/N gebruik even je fantasie, Kim is blond en Donny ook (ofcourse)

 (A/N gebruik even je fantasie, Kim is blond en Donny ook (ofcourse)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kimxx, mdeligt_, rodyvdbeek en nog 804000 anderen vinden je foto leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kimxx, mdeligt_, rodyvdbeek en nog 804000 anderen vinden je foto leuk

Donnyvdbeek: ❤️🍉
Meer opmerkingen laden
Kimxx: LoveYou💏
Mdeligt_: Broo💙
Frenkiedejong: Leuk stel!

Na het ontbijt liggen we samen op de bank. Ik voel ons kleine prinsesje tegen mijn buik aanschoppen. Ik glimlach en pak Donny zijn hand en leg op mijn buik. 'Ons kleine prinsesje' fluistert hij. 'Moeten we niet een babykamer maken?' 'Jawel, maar dat hoeft niet nu, rust jij maar even uit en ga slapen en dan zoek ik ideetjes op babygirl'. Ik ga comfortabel tegen hem aankiggen en sluit mijn ogen. Nu merk ik toch dat ik wat sneller moe ben. 'Auwww' mompel ik als ik kramp voel. Ik word er wakker van en zoek Donny. Ik zie hem in de keuken zitten samen met Dani, Perr en Hakim. Ik loop maar de keuken en pak een paracetamol. In de hoop dat die paracetamol gaat werken. Ik voel weer kram aanvoelen en de tranen schieten in mijn ogen. Donny ziet t en loopt naar me toe. 'Heey gaat het wel?' Ik schud nee en begin te huilen. Weer komt er een kramp aan. Ik ben pas 3 1/2 maand zwanger wat is hier aan de hand. Donny tilt me op en zegt 'Babe we gaan naar het ziekenhuis dit is niet goed' en geeft me een kus.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu