De afgelopen 3 dagen zijn Donny en ik alleen maar bij elkaar geweest. Buiten het trainen om en buiten dat ik gewoon mijn school had zijn we alleen maar samen geweest. Maar toch moet ik vandaag voor 1 week afscheid van hem gaan nemen. Ze moesten verzamelen bij de arena en dan worden ze naar schiphol gebracht en gaan ze op trainingskamp in Portugal. Donny en rijden met mijn auto naar de arena toe. Ik stap uit en Donny ook. Nog niet iedereen is er dus hebben we nog even tijd voor ons zelf. Ik geef Donny en dikke knuffel en begin te huilen. Ik ga hem zo missen. 'Babygirl ik heb maar n weekje weg, daarna zit je weer het hele jaar aan me vast, het komt goed schatje' zegt Don en geeft me een kus op mijn kruin. Ten Hag roept de jongens dat ze naar de bus moeten komen. Ik geef Don nog een dikke knuffel en kus. En weg is hij. Hij zit in de bus en de bus rijd weg. De tranen rollen over mijn wangen als watervallen. Mikky loopt naar me toe en geeft me een dikke knuffel. 'Het komt goed over een weekje is hij dr weer, en nu gaan we even samen met zijn 2tjes even ergens lunchen' en Mikky trekt me mee naar mijn auto. Ik begin te lachen en kijk dr aan. 'Zie je wel je kan nog lachen'.
Samen rijden we naar het centrum van Amsterdam en parkeren we de auto. We zoeken een gezellig eettentje op en we gaan er zitten. 'Wat kan ik voor jullie inschenken dames' flirt een ober. 'Voor mij een wit zoet wijntje' geef ik terug als antwoord. 'Voor mij ook' zegt Mikky vrolijk. De ober geeft ons het menu en hij loopt weg. Hij kijkt nog een keer om en geeft ons een knipoog. 'Gadverdamme heb gewoon een vriend hoor' mompel ik. Daardoor schoot Mikky alleen maar in de lach. 'Ja lach maar' lach ik. We gaven onze bestelling door aan die zelfde ober die onze drankjes kwam brengen. Milky en ik hebben allebij gekozen voor een salade.
Bae❤️: Hey babe, ben net aangekomen op Schiphol en we hebben ookal ingecheckt... Ik mis je ontzettend. Kan niet wachten tot ik je weer in mijn armen heb❤️ Ik app je als ik aangekomen ben. Hou van je babygirl❤️
Nadat Donny mij dat appje gestuurd had stonden de tranen weer in mijn ogen. Wat doet deze jongen toch met me. Ik reageerde terug,
U: Hey babe, dat is fijn om te horen. Ik ben met Mikky aan het lunchen. Heel veel succes schatje en goed je best doen. Ik mis je ook ontzettend!! Ik kan ook echt niet wachten tot ik weer bij je ben. Spreek je vanavond. Hou meer van jou babyboy❤️
Na het lunchen zijn Mikky en ik nog even de stad in geweest. Daar heb ik 2 paar balenciaga's gekocht en een Gucci tas. Mikky die heeft een mooie jurk en rok gekocht en ook een Gucci tas. 'Blijf je anders slapen?' stel ik voor. Mikky knikt goedkeurend en lacht.
Samen liepen we de AH nog even in om even boodschappen te halen. Voor we het wisten was ons hele winkelmandje vol. 'Laten we anders de andere meiden uitnodigen' stelt Mikky voor. 'Is goed' lach ik. We pakken nog 2 flessen wijn en 1 fles Bacardi en we rekenen af. Onderweg naar huis heeft Mikky iedereen een berichtje gestuurd. Iedereen komt dus dat is gezellig.
———
A/N ik wil nog een fanfiction schrijven want ik zit echt vol met ideetjes... over wie zal ik er een schrijven? Over welke ajax speler (of oud wjax speler) let me knowXoxo
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?