Tizennegyedik

242 35 29
                                    

Chan rámnézett,mire én csak nyeltem egyet,és elengedve Changbin kezét az ajtóhoz sétáltam,és becsöngettem. Várnunk kellett,mire egy férfi ajtót nyitott.

Egyből felismertem őt. Anyukám barátja volt,akihez sokszor átment takarítani,akit a nő apukám miatt ismert. Csak nem értettem,hogy Korea után miért van hirtelen itt,aztán leesett.

Hátranéztem apára,aki csak idegesnek tűnt,de mutattam neki,hogy majd én elrendezem.

-Szia-Nézett rám. Nem nagyon ismert fel,hiszen én mindig úgy rendeztem,hogy ne találkozzunk-Ki vagy?

-Tehát igaz-Teltek meg könnyekkel a szemeim,és éreztem,ahogy a pulzusom az egekbe szökik-Te rohadék.

-Ho,álljunk meg egy percre,azt sem tudom ki vagy!-Mondta döbbenten,és egyből mérges lett-És hogy mersz egy idősebbet csak úgy lerohadékozni.

-Sophie-t keresem-Szólítottam anyámat a nevén-Bizonyára itt van.

-Miért keresed?-Kérdezte meg szórakozottan,majd végignézett rajtam-Ki vagy te?

-Lee Felix vagyok,a fia-Jelentettem ki,mire nagy szemekkel nézett rám. Ekkor hirtelen egy kiáltás hallatszott,ami tudtam,hogy kié.

-Jeongin!-Kiáltottam a férfi hátamögé belesve,de nem láttam semmit. Chan hirtelen mellettem termett,majd olyan erővel lökte félre a férfit,hogy az eldőlt,így a nyitott ajtón be tudtunk menni a házba.

-Nem!-Kiáltotta Jeongin,és láttam,ahogy leszalad a lépcsőn. Amint megpillantott,ledermedt,és ez elég volt ahhoz,hogy anyám beérje,és egy jó erős tockost vágjon le neki.

-Hagyd abba!-Szóltam rá,mire felnézett,és szemében döbbenet tükröződött.

Ekkor kinyílt az ajtó,és a férfi-név szerint Joomin-bejött,és gyorsan utat tört magának négyünk között,majd anyámhoz és Jeongin-hoz ment.

-Mit kerestek itt?-Nézett rám,és apára,mire mi összenéztünk. Chan,apa,én,Changbin. Ilyen sorban álltunk egymás mellett-Mit kerestek itt?-Kiáltotta.

-Mi csak Jeongin-ért jöttünk-Próbált apa higgadt lenni,majd lenézett az öcsénkre-Mert ezt nem teheted meg,hogy úgy elviszed,hogy azt sem tudjuk hol van.

-Az én fiam-Vágott vissza a nő. Próbáltam türelmes,és higgadt lenni,de a nővel szemben egyszerűen nem ment.

-Sophie,csak had jöjjön velünk Jeongin,és békénhagyunk-Mondtam,mire a nő csak válaszul felnevetett.

-Jeongin-nek itt kell lennie-Jelentette ki Joomin.

-Miért is?-Kérdeztem meg idegesen,mire valaki megfogta a kezem. Changbin volt az,erre pedig kicsit lenyugodtam.

-Mert,és kész. Én vagyok az anyja,és jogom van dönteni a sorsa felől-Jelentette ki az anyám.

-Igen,de én pedig az apja vagyok,úgyhogy nekem is van beleszólásom-Jelentette ki apa,én pedig csak bólogattam,hogy ez így van.

-Az apja?-Nevetett fel Joomin,mire kissé meglepődtem.

Most miért nevet? Mi olyan vicces?

-Elnézést uram,de magának nem kéne beleszólnia,és semmi vicces nincs a helyzetben-Hallottam meg Chan feszült hangját.

-Inkább neked nincs beleszólásod,idegen-Nézett rá csúnyán anyukám-Nem is értem mit keresel itt,te korcs.

Oldalra néztem,és Changbin már épp nyitotta volna a száját,hogy megvédje a barátját,de helyette Jeongin szólalt meg.

-Ha tudni szeretnéd,ő a pasim-Jelentette ki,mire anyám döbbenten nézett rá-Igen,vele járok.

Ekkor a nő keze csattant volna a fiú arcán,de egy hang megállította.

If YouWhere stories live. Discover now