Amint a szemébe néztem nem tudtam eldönteni,hogy mi baja lehet. Pislogtam egyet,majd Jeongin-re néztem,aki békésen feküdt a vállamon.
Visszanéztem a fiúkra,már Chan is minket nézett,én pedig felvontam a szemöldököm,hogy mi van.
Changbin hirtelen felpattant,majd gyors sebességgel felénk jött,mire kissé megijedtem.
Mit akarhat ez?
Végül levágta magát mellém,majd kezeivel átölelte az oldalam,és ő is a vállamra tette a fejét,mire én csak pirulva néztem rá.
-Hé! Szállj le a tesómról!-Szólalt meg Jeongin,mire Changbin gyerekesen nézett rá.
-Nyem-Jelentette ki,erre pedig felkucogtam,ők meg csendben maradtak.
Chan battyogott oda hozzánk,mire mi szorítottunk neki helyet. Így elég közel kerültem Changbin-hez,ami egyáltalán nem volt kényelmetlen,vagy zavaró,úgy éreztem,mintha természetes lenne.
-Szeplős-Biccentett oda nekem,majd az öcsémre vezette a tekintetét,és elmosolyodott-Cukifiú.
-Ya!-Szóltam rá,mire felkuncogott,én pedig megforgattam a szememet,aztán sóhajtottam egyet-Mindenből elegem van.
-Nekem is-Szipogott Changbin,mire fogtam,és elkezdtem simogatni a fejét,mire ő is sóhajtott-Miért ilyen igazságtalan az élet?
-Azt valaki nekem is elárulhatná-Motyogta Jeongin fáradtan,és én ekkor rájöttem,hogy még mindig nincs hova mennünk.
De várj,itt van Changbin.
-Changbin~-Szólaltam meg aranyos hangon,mire a fiú olyan tekintettel nézett rám,mintha átlátna rajtam.
-Mit akarsz?-Kérdezte egy szemforgatás után,mire elővettem a bociszememet.
-Légyszi,légyszi engedd meg,hogy egy átmeneti időre Jeongin-nal hozzád költözzünk!-Erre az említett felkapta a fejét,majd kíváncsian nézett Changbin-re.
-Én...-Kezdte,de közbevágtam.
-Nagyon légyszi,kérlek szépeeen-Lebiggyesztettem az ajkaimat.
-Hát én...-Kezdte újra,de nem tudta befejezni miattam.
-Könyiiii~-Nyivákoltam,mire kissé ideges lett.
-Te fogyaték,hadd mondjam már végig!-Mondta keményen,mire én vigyorogva néztem rá-Én megengedném,de a szüleim nem biztos,és amúgy sem jó ötlet.
-Mindkettő megengedné-Szólt Chan,mire felvontam a szemöldököm. Changbin erre amolyan 'kinyírlak' szemmel nézett rá,én pedig elszomorodtam.
-Ennyire nem szeretnéd?-Kérdeztem szomorúan,mire sóhajtott egyet.
-Én nagyon szeretnék segíteni nektek,de nem tudom jó ötlet-e-Válaszolta a fiú,mire én átváltottam.
Tudok ám fenyegetőzni is.
-Tudok ám a piszkos dolgaidról-Mosolyodtam el gonoszan,mire kissé pánikolt arccal nézett rám.
-M-miről beszélsz?-Kérdezte meg halkan,mire én az ujjammal megböktem az orrát.
-Hát az ágyad alatti dologról,te butus-Csettintettem a nyelvemmel,mire eltátotta a száját.
-Eszmeráldára gondolsz?-Kérdezte meg röhögve Chan,mire én is elnevettem magam,ő pedig a tenyerébe temette az arcát-Eszmi~
-Eszmeráldá? Azt a sorozatot én is szeretem-Szólalt meg az öcsém,mire úgy néztem rá mintha szellemet láttam volna.
-Akkor ciki nem cuki vagy-Nevette ki Chan,mire csak megsértődötten nézett az idősebbre.
YOU ARE READING
If You
Fantasy🐷 collab w/@Mrkgym 🐷 TWT : néhol cringe/eltúlzott részek vér,öngy*lkosság említése! body dism*rphia 💗Lee Felix egy 18 éves,végzős diák,akinek a világa egyre jobban összezuhan. Az eddigi idilli élete hirtelen porrá lesz a f...