🔺️VII🔻Ağır Basan Suçluluk Duygusu

44 36 455
                                    

#wattromantikte 1. Olmuşuz. Çok teşekkür ederim. Yorumlarınız ve oylarınız için de teşekkür ederim . Destek olduğunuz içinde teşekkür ederim. Sonsuz teşekkür ederim. Seviliyorsunuz ♡

Multimedya-Baran Koç

Multimedya-Baran Koç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kan.

Ceset.

Bulanık suratlar.

Ölüm.

Fare deliği gibi sıkıştığım bu odada görebildiklerim sadece bunlardan ibaretti. Bir de kilometrelerce uzaktan gelen ama net duyabildiğim tiz kadın sessi. "Sen yaptın. "

Bu sessi tanıyordum. Beni bu ses büyütmüş, büyüdüğüme emin olunca bırakıp gitmişti.

"Anne ?" ağzım kıpırdamıyordu ama sessim çıkmıştı.

"Sen yaptın. " diye tekrarladı, beni suçlamaya devam ederek.

Etrafım da dönüp onu görmeye çalıştım "Ben ne yaptım ?"

"Sen yaptın." dediği tek şey bu olmasına rağmen içime bıraktığı acı iki kelimeden daha fazlaydı.

İçten içe benim suçum olduğunu biliyordum ama kabullenme aşamasına geçmek istemiyordum.

"Özür dilerim." dedim boğuk bir sesle ve sonra hıçkırdım. "Özür dilerim !"

"Esmira !" sert bir biçimde sarsıldığımda gözlerim açıldı.

Karanlığın iz sürdüğü odada net görebildiğim ela gözlere baktım. Gözlerinde hiç bir duygu kırıntısı taşımıyordu ama o gözlerin derinliklerinde bir şeyler barınıyordu.

"Kabus gördüm. " nefes nefese yatakta doğrulurken Andaç, hep yanıma koyduğum su şişesini bana uzattı .

"O kadarını anladım, ne gördün ?"

Suyumdan uzun bir yudum alıp kapağını kapattıktan sonra kafamı geriye yatırdım "Benim peşimi asla bırakmıyor."

Kaşlarını çattı "Ne peşini bırakmıyor ?"

Gözlerimi kapattım ve terden dolayı anlıma yapmış saçlarımı geriye doğru attım "Suçluluk. " tekrardan bir soluk aldım burnumdan ciğerlerime doğru "Suçluluk benim peşimi asla bırakmıyor."

Duymayı beklemediği gerçeklerden olsa gerek sadece sessiz kalıp beni dinledi.

"Gözlerimi kapatamıyorum, kapandığı an o adam gözümün önüne geliyor. Altı aydır uyuduğum hiçbir uykudan zevk almadım, sürekli kabuslar görüyorum. Soluk soluğa uyanıyorum. Her şey o kadar anlamsız-" aniden hıçkırdığım için ellerini omuzuma koyup kendine çekti.

Yarın Ölmeden Önce Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin