Multimedya-Dicle Tezkan
Enesin mesajıyla bir şeylerin sona erdiğine emin olmuştum ve koşar adımlarla buluşmamızı söylediği parka ilerledim.
Uzun süre sonra içime bir duygu yerleşmişti. Umut. Ve bundan sonra hep orda kalmasını istiyordum.
Korku kadar güçlü bir duygu olmasada, umuda karşı büyük bir minnet duygusu besliyordum.Umudun varlığı güzeldi. Kendimi bildim billeli bu duyguyla iç içeydim. Mesela sekiz yaşında Karaderun kasabasına taşınmamak için umut etmiştim sonrasında ise burda o beş çocukla kalmak için, ailem dönsün diye ederdim, o gece Kazım denen adamın ölmemesi için bile etmiştim. Şimdi ise sıradan bir hayat için ediyordum. Canselinin katilini bulup bizi tehdit eden kişiden bir an önce kurtulmak için.
Enes, Baran ve Şuleyi görünce adımlarım hızlandı.
Hal hatır dahi sormadan merakımı yok etmek için "Kimmiş ?" diye sordum Enese bakarak.
"Andaç ve Dicle gelsin söyleyeceğim." dedi benide sakinlestirmek için sakin konusuyordu.
Nefes nefese etrafa bakındım Diclede hemen benim arkamdan çıkmış olmalıydı ve benim kadar olmasada o da heyecanlı bir biçimde bize doğru geliyordu.
O da benden farksız bir şekilde "Kim yapmış?" diye sordu direkt.
Enes "Andaçta gelsin, biraz sabredin. " dedi ve ayağa kalkıp ikimizden, birimizin oturması için yer açtı.
Ben heyecandan yerimde duramadığım için benim yerime Dicle oturdu.
"Andaç ne zaman gelecek ?" diye sordum Enese, çünkü dayanabilecek gibi değildim şu an.
"Beş dakkika önce beş dakkikaya ordayım demişti gelir şimdi. "
Şule bakışlarıyla bizim arkamızı gösterdi "Geldi bile."
Enes Andaçta gelince hepimize teker teker baktı "Dün gece Kozmikteydim, bizim sınıftaki Gökçeyle biraz sohbet ettik..." Şule buna abartılı bir biçimde göz devirdi "...sonra konu Canselinden açıldı..."
Andaç sabırsız bir biçimde "Eee ?" dediğinde devam etti.
"O gece eski sevgilisini Canselinle bir odaya girerken görmüş o oda da iki saat sonra Canselinin cesedi bulunmuş. Bilin bakalım bu kimmiş ?"
Andaç alt dudağını dişledi "Oğlum gizem yapmasana, söyle işte !"
Gülümsedi "Önce bir tahmin edin."
"Enes !" diye bağırdım bedenimden daha büyük bir şiddetle "Söyle artık!"
"Ekin Yüce."
♦️
Canselinin katilinin Ekin olduğunu emin olmasakta şu an için bütün oklar Ekini gösteriyordu. Şule Yankıyla konuşmuş ve o da Ekini o odaya girerken gördüğünü söylemiş. Yani şu an için iki görgü tanığı olması onun katil olabileceğini gösteriyordu.
Altımız, bize mesaj atan kişiye ismini vermemiz veya önce tamamen emin olup vermemiz konusunda oylama yapmıştık. Baran, Andaç ve ben emin olmamız gerektiğini savunurken Enes, Şule ve Dicle hemen söylememiz gerektiğini düşünmüştü.
Oylar eşit olduğu için bir plan yapmış ve hafta sonu boyunca Ekini gözlemlemeye karar vermiştik.Bu yüzden hepimiz sabahın köründe Diclenin düzenlediği tiyatro oyununun olacağa şehire gitmek için otobüse yerleşmeye çalışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarın Ölmeden Önce
Misterio / Suspenso'O gece ne yaptığınızı biliyorsun ve artık bende biliyorum. Oyunu benim kurallarıma göre oynayacağız...' ♦️Yazılmaya Başlama Tarihi:09.05.19♦️ ♦️İlk Yayımlama Tarihi:14.07.19♦️ ♦️Wattromantik #1#: 13.08.19♦️ ♦️Wattgerilim #1#: 18.08.19♦️ Aksilikler...