-Kakashi! Kakashi Szenszej! - rontott be Naruto Kakashi lakásába.
-Naruto? Te nem edzeni nagy, Jiraiyaval?
-De, vagyis én otthagytam őt a fürdőnél. Az a perverz már megint a csajokat bámulja.
-Mmm...Mindegy is. Mellesleg, elárulnád, hogy mi a probléma? Ok nélkül sosem szoktál hozzám jönni. Jobb is. - nevette el magát a Jonin.
-A fenébe már! Megkomolyodna kicsit, kérem!?Itachi visszatért és kiakar csinálni engem meg Sasuket!
-Mi? Itachi, visszatért és bántani akarja Sasuket?
-Haho, én is nyakig ülök a pácban! Én már nem is vagyok fontos magának? Szép, mondatom. Majd megvédem magam. Pff, mindig csak Sasuke van a középpontban. Ez nem ér! - kiabálta Naruto.
-Higgadj le kölyök, te most nem vagy veszélyben, annyira. Veled ellentétben, Sasuke nagy bajban van. Itachi még mondott mást is neked?
-Csak annyit mondott még, hogy mellette erősebb lehetnék, meg, hogy segítsek neki kicsinálni Sasuket.
- Hh, és te belementél a tervébe? Mondd, hogy nem, Naruto.!
-Maga idiótának néz? Ha belementem volna, akkor szóltam volna magának, Szenszej?
-Igaz. Sasuket és Sakurat láttad valahol? Fontos, hogy biztonságban legyetek.
- Na végre, engem is félt. Nem, nem láttam. Sakura szerdán, iskola után csak úgy ott hagyott engem, miközben valaki kiütött.
-Ki volt az?
-Nem tudom. De ha egyszer elkapom, laposra ütöm a.. - de Naruto nem tudta befejezni mondani valóját, mert Kakashi otthagyta őt.
"Avarrejtek egy újabb bajjal néz szemben, melynek elsősorban az Uchiha fivérek, és az Akatsuki szervezet a kirobbantója, legfőképp Itachi. Szóljak Tsunade Hokagenak? Hmmm, még várok egy-két napot a dologgal. Lehet, hogy Itachi csak Narutot akarta megfélemlíteni... de akkor Sasuke és Sakura hová tűnt el? Lehet, hogy sétálnak, vagy hasonlók. Minden esetre, észben tartom, amit Naruto halandzsázott nekem."
Eközben az eltűnt ifjúk folytatták útjukat.
-Sasuke. Lehet egy kérdésem?
- Lehet, de kérlek, mellőzzük az Itachival kapcsolatos dolgokat.
-Nem a bátyádról van szó. Csak azt akartam kérdezni, hogy mégis merre megyünk mi? Még most sem árultad el nekem.
-Hát, izé...
-Mondd már!
-Ha-Hangrejtek felé tartunk.
-Hangrejtek? Oda mégis miért? Csak, nem Orochimarut keresed..?
-Figyelj, csak ő tud nekem segíteni..
-De hát Sasuke! Ezt nem teheted. Elárulod Avarrejteket? Mégis mit képzelsz, ez már több a soknál. Én azonnal visszafordulok.
-Na ide figyelj, Sakura. - lökte neki egy fának a lányt. - Először is, nem el árulom Avarrejteket, hanem csak segítséget kérek attól, aki tudna is segíteni. Másodszor, ha visszafordulsz, akkor sem érsz el semmit, mert nem fog neked senki hinni.
-Sasuke, de hát Kakashi is tudna segíteni, meg még sokan mások is. Kérlek, annak az alaknak ne kérd a segítségét.
-Ahhhj! - kiáltott egyet Sasuke. - Te ezt nem értheted. Sohasem élted még át azt, amit én, és imádkozz azért, hogy ne is kelljen. Amíg te kiskorodban, boldog és meghitt családi életet éltél a szüleiddel, addig én menekültem a testvérem elől. Tudod te milyen érzés, amikor az a személy, akire felnéztél, és szerettél, egyszercsak lemészárolja a klánodat, és a szüleidet kivégzi a szemed láttára? - csordultak ki a könnycseppek a fiú sötétfekete szemeiből. - Értsd már meg végre, hogy én bosszút akarok állni, amiért ezt tette velem, és a népemmel. Feltudod te fogni, hogy ez mennyire fáj nekem? - esett térdre Sasuke.
A lány nagyon megsajnálta a fiút. Együttérzően bánt vele, elvégre szereti őt, és támogatnia kell. A lány leült mellé, egyik kezével átkarolta, míg a másikkal megfogta a fiú jobb kezét.
YOU ARE READING
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...