XVIII.

247 16 1
                                    

Kakashi ottmaradt az irodában, gondolataival összezárva.
"Most mi legyen? Sasuke az egyik legjobb tanítványom volt. Rengeteg időt töltöttünk együtt.. szinte már fiamként tekintek rá. Nem lenne szívem elvenni az életét. Meg persze, Sakura egy életre gyűlölne. Viszont.. így részben miattam fog szenvedni. Ajjj, nem tudom mi lenne a helyes döntés. Talán... "- gondolta, majd habozás nélkül kirohant a kórházból.
-Már vagy egy órája várunk magára, Kakashi. - vágta a Jonin fejéhez Naruto. - Magára mindig csak várni kell.
-Igazad van Naruto, sajnálom. Én csak, vagyis egy komoly dologról beszélgettünk.
-Mármint, Sasuke eredményeiről?
A férfi csak bólintott.
-És.. Nagyon rosszak az eredmények?
-Igen. Mondja már el Kakashi, az istenért!
-A Hokage asszony szerint, - nyelt egyet., - Sasuket nincs amiért életben hagyni.
-Hogy micsoda? Az a Vén Banya! Tudtam! Semmirekellő asszonyság. - üvöltötte Naruto.
-Hé, nyugodj le,elvégre neki köszönhető, hogy Sasuke még köztünk van. Az én kezemben van a végleges döntés. Gondoltam, Sakura segítene a helyes választásban. A
Naruto összeráncolta szemöldökeit.
-Meg persze te is. - mosolygott zavartan a férfi.
-És, maga hogy lássa a dolgokat? Mi lenne a legjobb választás?
-Nem lenne szívem elvenni az életét. Meg persze, a hetes csapat tagja, elvégre ő is. Sok mindent éltünk már együtt.. És, remélem még fogunk is.
-Mikorra kell meghoznia a végleges döntést?
-Holnap reggelre. Tudom, elég kevés idő, de nincs mit tenni.
-Remélem, jól fog majd dönteni,Kakashi mester. De ha most nem nagy probléma, haza megyek és köszönök a családomnak. Meg persze, a döntés az ön kezében van. Nem szeretném befolyásolni. - jelentette ki Sakura.
-Add át üdvözletem nekik. - kiáltotta Kakashi a lány után.
Sakura már nem hallotta meg, mert a fénynél is gyorsabban szedte lábait a oda, ahová a szíve mindig is visszahúzta.
-Naruto, ha megbocsájtassz, én is haza megyek. Fáradtan elég nehéz komoly dolgokról dönteni, habár.. már azt hiszem tudom is a választ.
Naruto elfogatta, hogy egyedül hagyták őt, de már megszokta.
"Na mindegy is. Megyek és betolok egy kis rament." - gondolta.

A Szerelem Mindig GyőzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz