A fák lombjai nem engedték át a napfényt, így az erdő mesébe illően festett. Az út mellett csordogáló patakban szivárványszínű halak úszkáltak, óvatosan kikerülve a tavirózsák csapdaszerű gyökereit.
Naruto próbálta tartani a tempót a Joninnal, több-kevesebb sikerrel. Még ha be is érte egykori tanítóját, a természet szépsége elvonta a figyelmét. Az út mellett nyíló virágokat még meg is szaglászta, annyira csábító volt az illatuk.
Egy tisztásra kiérve Kakashi megállt, majd mély levegőt vett. Csak állt, és bámult maga elé. A fiúnak egy pillanatra úgy tűnt, mintha a férfi lelke elvándorolt, hátrahagyva megbénult testét.
-Ez lenne az a dolog, amiért magával rángatott?-törte meg a csendet, éles hangjával.
-Pszt!-fogta mutatóujját ajkaira.-Még a végén elijeszted!
-De hát..-emelte még magasabbra hangját-..itt egy lélek sincs!-fejezte be a mondatot oly halkan, mennyire az csak tőle telt.
Példát véve társáról, Naruto is szemlélni kezdte a fák közötti "labirintust", mintha tudná, hogy mit is keresnek.
Óráknak tűnő hosszas percek teltek el, míg végül Kakashi hirtelen üldözni kezdett egy árnyat. Mozgása sebes volt, mint egy tökéletesen kiképzett Ninjanak, mégis lapult benne valami...kecsesség és nőiesség.
A fiú végül a levelek zörgése alapján talált rá Kakashira. Mellette egy állatszerű lény feküdt, bekötözött sebekkel.
-Az egy őzgida?
Válasz helyett csak egy megvető pillantást kapott.
-Szóval, rám miért is van szüksége?-értetlenkedett továbbra is Naruto.
Nagyot sóhajtott a Jonin.-Abbahagynád a kérdezősködést? Tudod, aki kíváncsi, hamar megöregszik!-kuncogott.-Nesze, fogd ezt a zsákot és segíts cipekedni. Ahogy nézem, idei zsákmányunk igazán nehéz egy darab.
Felemelte hát az állat melletti vászonzsákot. A visszavezető úton játszott a gondolattal, miszerint: "Mi van a zsákban?" és "Egyáltalán hol találta azt az egykori mestere?"-de nem talált rá ésszerű választ. Mögötte Kakashinak akadt némi gondja a jószággal, mert időközben az magához tért. Rúg-kapált, mintha érezte volna, hogy élete veszélyben forog..
YOU ARE READING
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...