Az út hosszú volt, és fárasztó,de végül megérkeztek Konohakagure város bejáratához. A bejáratnál megdöbbenve nézték a visszatért Junint, a két eltűnt Geninnel együtt.. többé-kevésbé. A kaput átlépve, Kakashi letette a földre Sasuke testét, majd rábízta a két ninjara, ameddig vissza nem tér a segítséggel....
Nemsokkal a hazatérés után, Kakashi visszatért Sasuke testéhez, oldalán Tsunade Hokage asszonnyal és hű segítőjével, Shizuneval. A nő azonnal újraélesztést vetett be, de nem használt. Próbálkozott Genjutsukkal, de azok sem hoztak jó eredményeket. Kezdték feladni a reményt, amikor Shizune egy váratlan dologra lett figyelmes. Sasuke mellkasában egy gyengéd, és erőtlen szívdobogást vélt észrevenni, amint próbálta újraéleszteni őt.
-Úrnőm! - kiáltotta. - A fiú életben van.!
-Micsoda? Azonnal kórházba kell szállítanunk. Talán, még van egy csöppnyi remény.
Sakura smaragd-zöld szemei felcsillantak a szavak hallatán.
Sasuket kórházba szállították. Kakashi és Sakura már órák óta a váróteremben ült, és felkészültek a legrosszabbakra is. Több órányi orvosi beavatkozás után, Tsunade asszony kijött Sasuke kórházi szobájából.
-Van valami jó hír, asszonyom? - kérdezte Kakashi.
-Nos, a jó hír, visszahoztuk az életbe a fiút.
E mondat hallatán, Sakura arcán az öröm sós könnyei voltak láthatók.
-Viszont., - kissé emelte fel a hangját a nő, kómában van.
-És, rövid időn belül fog magához térni?
-Attól tartunk, hogy nem akármilyen kómával állunk szemben. Shizune jelenleg is vizsgálja, de ami már biztos, - nyelt egy nagyot - a fiú jó pár évig így fog maradni. Ha gondolják, itt nyugodtan megvárhatják a vizsgálatok eredményeit.
-Elnézését kérem, - szólalt meg Sakura, - a jó pár év alatt, pontosan mit tetszik érteni?
-Ami biztos, minimum 2 évről van szó... Kakashi, kérem fáradjon velem. A fiúval kapcsolatosan lenne pár kérdésem.
-Sakura, várj meg itt, rendben? - húzott egy erőltetett mosolyt a szájára.
A lány csak bólogatni tudott.
Amint üres lett a folyosó, a szoba ajtójához rohant, és bekukucskált. A látványtól könnyekkel küszködve rohant ki a kórházból, hiszen nem bírta nézni, amint az a fiú, akit mindennél jobban szeret, gépek által lélegzik... sőt mi több, gépek által van életben.
STAI LEGGENDO
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...