XVII.

233 16 4
                                    

A kórház előtt csak sírt, és sírt. Nem tudta megkéfezni saját könnyeit, melyek már-már csermelyként folytak vérmes szemeiből. A járókelók csak megbámulták, és hülyének nézték, mert nem láttak a dolgok mögé. Mikor már elfolytotta némileg könnyeit, homályosan is, de egy ismerős alakot vett észre. Naruto volt az.
-Édes drága Sakura! - rohant oda a lányhoz, majd szorította karjai közé.
-Na-Naruto. Engedj már el. - paskolta meg a fiú vállait, majd szépen, finoman ellökte magától.
-Annyira féltettelek. Jól vagy? És egyáltalán, mit keresel a kórháznál? Netán, valami bajod esett? - faggatta a lányt.
-Először is, nagyon sajnálom, hogy faképnél hagytalak. Annyira szégyellem magam..
-Jaj, ugyanmár. - tette tarkóra kezeit. - Na de, mondd el, hogy mi történt?
-Hát, Sa-Sasuke kómában van.
-És még ő nevezi magát nagymenőnek?
-Naruto! Sasuke kómában van! Eljutott az agyadig? - pofozta fel a fiút.
-Sakura, te semmit sem változtál. - mosolygott Naruto. - És, mi történt, hogy kómában van?
-Itachi és ő összemérték erejüket. És... ezek szerint nem volt teljesen felkészülve.
-Ezért ment el Orochimaruhoz? A semmiért? Ahhhjj, Sasuke!! - kiáltott fel.
Amíg, a két fiatal cseverészett, Shizune befejezte a vizsgálatokat.
-Tsunade úrnő. Nyitott be a Hokage kórházi irodájába. - Az eredmények,nézze csak..
A nő kikapta Shizune kezei közül a lapokat, majd beleolvasott.
Arckifejezése alapján, valamin nagyon meglepődött.
-Mondja csak, Hokage asszony. - kezdte Kakashi, - milyenek az eredmények?
-Nos, igazán érdekesek. Az eredmények alapján, nem feltétlen a legjobb ötlet Sasuket életben tartani. Javaslom, kapcsoljuk le a gépekről. Mégha, fel is ébred, az összes emléke törlődni fog.
-De asszonyom, adjunk egy esélyt. Hamár, visszahozta az életbe a fiút, miért akarná újra a halálba küldeni?
-Shizune, kérlek távozz.
-Re-Rendben úrnőm.
Miután elhagyta az irodát, Kakashit egy komoly döntés elé állította a nő. Az ő kezében volt Sasuke életének sorsa.
-Kakashi, kérlek, a szíved szerint dönts. Holnap reggel, a végleges válasszal várlak itt. - majd a Hokage asszony kisétált a szobából.

A Szerelem Mindig GyőzTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon