Lassan, de megérkeztek a helyszínre. Ahogy, az idegen mondta, a csata még mindig folyt. Sasuket és Itachit találták ott, amint egymás életét akarják kioltani.
Amint meglátta Sakura Sasuket, a szíve mintha ketté hasadt volna. Ezernyi seb gyógyult kis szívén be, ugyanakkor az, éppen darabokra hullott.
A lány már készült odaszaladni a csatázó fiúk közé, ám Kabuto megállította.
-Hagyd. Ne avatkozz ebbe bele. Mi nem tehetünk semmit. Aminek történnie kell, meg is fog történni. Amúgy sem tudnád őket megközelíteni. Az Akatsukis szervezet előre biztosította a terepet. - markolt fel a földről egy kis tenyérnyi homokot, amelyet ráhintett a láthatatlan burok oldalára. A homok azonnal atomokra bomlott szét. - Látod, erről beszéltem. Megközelíthetetlen a csatatér.
-Pontosan, ahogy a szemüveges fiú mondja. -támasztotta alá Kabuto mondandóját az idegen.
Csak követték kintről az eseményeket. Mindeközben, két Uchiha fivér egymás ellen küzd, életre-halálra.
-Add már fel végre. - vicsorgatta fogait Itachi.
Sasuke egy öntelt mosolyt húzott szája szélére.
-Ugyan már, bátyám. Miért adnám fel? Amíg, a feladásra buzdítassz, inkább reméld azt, hogy könyörületes leszek.
-Örülnél, hogy életben hagytalak téged... vakarcs. - s azzal kitért Sasuke chidorija elől.
Sasuke magabiztosan küzdött, de egy dologról megfeletkezett. A testvére birtokol egy olyan képességet, melyre csak igen kevés Uchiha volt képes. Noha, ő maga is megtanulhatta volna, de mestere, Orochimaru nem volt képes a Sharingan minden trükkjét megtanítani a fiúnak. Ezzel az örökséggel, az ellenfelét képes volt belevinni a biztos halálba. Itachi a Mangekyou trükkjével az őrületbe kergette öccsét,aki mintsem sejtve a fiú szemeibe nézett.
Mikor már, Sasuke az utolsó leheleteit fújta, Sakura térdre ereszkedett, majd kezeit mellkasára tette, és kiabálni kezdett. A lány remélte, hogy a fiú meghallja őt, de Kabuto elmagyarázta neki, hogy a két fivér, jelen pillanatban, csak egymást látja.
Nem volt mit tenni, csupán reménykedni lehetett, hogy Sasuke túléli.
A harc befejezése már-már elég egyértelművé vált. A legidősebb testvér fog lenni az utolsó túlélő, klánjukból. Kevés együttérzéssel, de annál nagyobb büszkeséggel, ami elég egyoldalú, de elmondhatja majd, hogy kegyetlenül lemészárolta családját.
-Nos, mi az utolsó szavad? - kérdezte földön fekvő öccsét, majd egy mozdulattal, rátette egyik lábát a hátára, ezzel is megalázva őt.
Sasukenak nem volt már ereje, ám mégis egy utolsó mondatot kinyögött, vérző ajkai közül.:
-Lehet, hogy utállak, de-nyelte le a vért,mely a szájába gyülemlett, -de akkor is a... a bátyám maradsz. - s azzal Sasuke elnyúlt a földön....
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szerelem Mindig Győz
Fiksi PenggemarEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...