A városka ma valahogyan más volt, mint eddig. Nagy volt a nyüzsgés, forgás minden utcácskában. Az emberek valamire készültek. Talán, valaki jövetelét várták.
A lány csak úgy rohant végig az emberektől nyüzsgő utcákon. A látogatási időt muszáj volt elérni, különben hogyan adhatná át a friss süteményeit Sasukenak, melyeket a helyi pékségben vásárolt.?
Az utcákon gyülekező emberektől nagyon lelassult a közlekedés.
-Ez hihetetlen. Ha miattuk nem érek be Sasukehoz, én esküszöm, hogy mérges leszek. Páran tudják jól, a haragom, mint átok, sújt le az emberekre. Évekkel ezelőtt, mindig Naruton vezettem le a feszültséget. Te jó ég! Azok az átkozott napok.! Mégis, mióta nem láttam őt, meg Jiraiyat, üres lyuk tátong a szívemen. De, így volt a legjobb mindenkinek. Naruto csoda egy gyerek..., Kakashi a legjobbat akarta neki. Talán, végre ő is megértette.- mormolta magában e szavakat, míg a kórház ajtajáig ért.
Már megragadta a kilincset, amikor egy kéz eltolta az ajtó elől.
-Hé, kisasszony. Nem látja, hogy egy beteget hozunk?- emelte fel a hangját egy magas, fekete hajú szanitéc.
-Elnézést, én nem vettem észre. Ha tudtam volna, félreálltam volna.
-Persze, higgyük is el, mi?- szólalt meg a másik, valamivel alacsonyabb és teltebb alkatú Jonin.
Ahogy rohantak végig a hosszú, és fehérre festett folyosón, a hordágyon fekvő alak körvonalai nehezen voltak kivehetők, mégis, mintha egy ismerősre hasonlított volna. Egy közeli ismerősre.
-Sebesültet hozunk!- kiáltotta a magasabbik.
-Mi okozta a sérüléseket?- rohant közelebb egy ápoló.
-Főként Genjutsu. A férfi eszméletét vesztette. A fizikai sebeket talán, shuriken okozta, de ebben nem vagyok olyan biztos.
-Vigyék a 2. emeleten található, jobb oldali, 6-os számú terembe. Szólok az orvosnak. Hamarosan megy. Készítsék elő a terepet.-osztogatta a parancsokat az ápoló.
-Sakura!- intett felé az ápoló.
A nő mézédes hangja édesen csengett Sakura fülében. Annyira ismerősnek hallatszott.
-Shizune?-vonta meg a szemöldökét. Shizune, te nem a szomszéd városban vagy? Úgy tudtam, a kiképzés fél évig tart.
-Addig is tart, de némi gondok akadtak a kórházban. Sürgősen ide kellett, hogy jöjjek.
-Gondok? Mármint, az egyre több sebesült Ninjat érted ez alatt? Nekem is feltűnt, hogy az utóbbi időben napi szinten hoznak be embereket, főként Joninokat.
-Attól tart a Hokage, Konoha veszélyben van. Fel kell készülni a lehető legrosszabbakra.
Sakura már elindult Sasuke szobája felé, de Shizune utána rohant.
-Sajnálom, de egy beteg sem fogadhat látogatókat. Ez a parancs.
-De hát, minden nap meglátogatom. Nem okoznék felfordulást..Kérlek, Shizune, csak öt perc az egész. Ismersz engem, bízhatsz bennem.!
-Hidd el, beengednélek, de nem tehetem. Akármennyire is szeretnéd, muszáj lesz most elhagyd az épületet.
Már beesteledett, mire a lány hazaért. Felment a szobájába, majd elnyúlt az ágyon. Aludni szeretett volna, de a gondolatai nem hagyták nyugodni.
YOU ARE READING
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...