XI.

317 22 4
                                    

Orochimaru kezdett büszke lenni az új tanítványára. Kioktatta őt, az összes sötét és aljas jutsura, amit ő maga fejlesztett.Sasuke készen állt a nagy ütközetre, ami immár csak idő kérdése volt.
A lány örült a fiú sikerének, de ugyanakkor féltette őt. Aggódott, hogyha Itachival összeméri az erejét, akkor Sasuke akár megis halhat. Beszélni akart Kabutoval, mert valakinek kiakarta önteni a szívét.
-Kabuto?-kopogott be a fiú szobájába.
-Sakura? Gyere be, nyugodtan.
-Figyelj, csak beszélni akartam... valakivel. - csukta be maga mögött az ajtót.
-Mondd csak bátran, mi nyomja a szíved? - intette maga mellé a lányt.
-Hát.. Csak, féltem Sasuket. Mi lesz, ha az Itachival való küzdelem alatt meghal?
-Ugyan már-nevetett Kabuto.-Őt nem kell félteni. Orochimaru mester kioktatta őt a legsötétebb technikákra.
Simán letudja győzni azt az alattomos bátyját.
-Szerinted mikor kerül sor erre az összecsapásra?
-Ha nem csalnak a megérzéseim, amit kétlek,na de-küszürülte meg a hangját, - Itachi hamarosan eljön az öccséért. Vagy, Sasuke megy érte. Mondom, nincs amiért aggódj. - ölelte meg a lányt.
-Amiért a kígyó tanítványaként élsz, egész rendes vagy.-mosolygott a fiúra.
-Ez aranyos tőled, Sasuke mániás kislány.
A kedves baráti csevegést Orochimaru zavarta meg, aki látszólag tiszta ideg volt.
-Kabuto! - üvöltött teljes erejéből. - Kabuto! Gyere ide, de azonnal!
-Uram atyám. - nyelt egyet a fiú, - nagy bajban vagyok. - Jö-jövök már, mester.
-Hol a francban voltál? Nem látod, hogy bajban vagyunk? Azonnal, intézkedj!
-Elnézést, de nem egészen értem, hogy mit is kellene tegyek.
-Te idióta. - sóhajtott a kígyó. - Sasuke, elszökött.
-Micsoda? - szólt közbe Sakura. - Mégis hová ment?
-Ezt még én sem tudom. De, mihamarabb elő kell kerítenünk. Sakura, a segítségedre van szükség. Kabutoval menjetek az Akatsuki klán búvóhelye fele,már ha még ott van, ahol eddig volt.
-Már indulunk is. De,... pontosan merre is menjünk?
-Esőrejtekben található, Amegakure nevű városát keressétek. Én addig körbe nézek a környéken. Messze amúgy sem tudok menni, még az új testemet megkell szoknom.... Mindegy is, indulás!
Sasuke és Kabuto elindult Esőrejtek felé. A lány kezdett egyre jobban aggódni, míg a szemüveges fiút nagyon, nem érdekelte Sasuke honléte és miléte.

A Szerelem Mindig GyőzTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang