Az évek alatt rengeteg minden megváltozik. Változunk mi, a környezetünk, a világról alkotott véleményünk, sőt a lábméretünk is.
Egy dolog viszont maradandó. Az emlékek. Ezeket, bárhogyan is éltük meg, soha senki nem veheti el tőlünk. Minden egyes velünk megtörtént dolog bennünk fog élni, még ha olykor azt hisszük, elfelejtettük.
A lány tisztán emlékezett minden átélt dologra. A sok könnyre, boldog pillanatokra és a kibírhatatlan fájdalomra is.
-Egy bögre kávé a kisasszonynak.-tette a poharat az asztalra, mely fölött egy lányka üldögélt szelíd tekintettel. Szemei, mint a tavaszi mező, zöldellettek, keveredve a szürke árnyalattal, mely a gondterheltséget személyesítette meg. Haja,mint általában, gondosan ápolt volt, fejkendőjével feldobva a hétköznapokat.
-Köszönöm.-nyújtotta át a kávé összegét, némi borravalót adva a vékonyka és alacsony pincérnek. A kézfejét piros horzsolások borították, melyek körül alvadt vércseppek pihentek. Belekortyolt a gőzölgő kávéjába, majd kisvártatva egy magas férfi telepedett le melléje. A lánynak nem igazán tűnt fel, így kissé megköszörülte a torkát az illető, mire felkapta a fejét.
-Oh, Kakashi Sensei! Észre sem vettem.
-Esetleg hozhatok valamit az úrnak?-libbent vissza a pincérnő.
-Nem, köszönöm. Már így is indulóban vagyok.-majd szúrós pillantással a pincérnő továbbállt.
-Nem tart velem a kórházba?
-Sajnálom, de Tsunade találkozni akar velem. Még a reggeli órákban elszeretném intézni. Hosszú nap vár rám.
Pár perc kínos csend után, a férfi ismét megszólalt:
-Egy levelet szerettem volna átadni neked. Reggel találtam a postaládámban, de mégis a te nevedre címezték. Megesik az ilyen.-nyújtotta a lány felé a fehér borítékot.
-Köszönöm.
-Nem vagy igazán bőbeszédű a mai nap. Na mindegy. Tudom, hogy megviselt az elmúlt hét eseményei.
Kakashi az ajtó fele haladt, majd pár szó erejéig megállt.
-Ha valami változik az állapotán, azonnal értesíts.
Sakura bólintással jelezte válaszát. A kávéjába kortyolt egy utolsót, majd fogta a levelet és távozott a kellemes közegből.
YOU ARE READING
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...