A Nap már javában elrejtőzött a felhők mögé; most következett a Hold tánca.
Sakura már pár órája ott várt rendületlenül Mesterére, de az azóta se tért vissza. Ugyan kíváncsi volt, hogy pontosan miben válhat Tsunade hasznára, de jobbnak látta, ha még a teljes sötétedés előtt hazáér. Mégha csak puszta feltételezés is volt a közelgő veszély, nem szeretett volna egyedül mászkálni az utcán. A könyvet visszatette a nő íróasztalára, felvette kabátját és kilépett az ajtón.A feszültség szinte már tapintható volt a teremben. Miután Tsunade elhívta Kakashit mondván, hogy sürgősen beszélniük kell; így a szúrós tekintetű kamaszok magukra maradtak. Csak ültek némán egymással szemben és várakoztak. Várták Kakashi visszatérését, de leginkább azt az aprócska ürügyet, mely kirobbantantotta magát, a feszültség bombáját.
Choji éppen kinyújtóztatta kurta lábait, ám nem vette észre az alatta heverésző Akamarut; kis híján agyon nyomta a mostmár dühbe gurult állatot. A haraggal telt morgást már Kiba sem tudta figyelmen hagyni, ígyhát már ugrott is a nagydarab fiú felé.
-Te tényleg ennyire felelőtlen vagy? Bár, ahogy elnézem, tőled másra nem is lehet számítani. Fene se tudja, hogy mit keresel te itt közöttünk.-lendítette ütésre kezét, ami egy semmiből előtörő kemény testbe ütközött.
-Nemár,Kiba. Az életben egyszer, kérlek hanyagold a gyerekes viselkedést. A kutyádnak egy haja szála sem görbült.
-Gaara, Gaara... Hát nincs egyéb dolgod? Bújj csak vissza a homokod mögé, hisz nélküle nem érsz semmit.
A következő pillanatban már Kiba azonban a padlón hevert, rajta a haragtól izzó Gaaraval. A két fiú, nem törődve a többiekkel egymásnak estek. Úgy tűnt, Kiba végre megkapja a megérdemelt leckéjét, ám az i-re a pontot hűséges kutyája tette fel. Egy hirtelen ugrással rávetette magát az önelégülten mosolygó fiúra, majd tűhegyes fogait annak vállába mélyesztette.
A fájdalom azonnal szétterjedt testén, amitől jelentősen csökkent ereje is. Kiba kihasználva előnyét, orronvágta Gaarat. Vére rátapadt öklére, s csak most eszmélt rá, hogy mit is tettek hűséges csatlósával.
Homokrejtek Kazekageját vér borította. Ott feküdt a padlón, a fájdalomtól remegve.
-Most komolyan ezt kellett tenned, Kiba?-vonta kérdőre az eddig némán ülő Shikamaru; közben zsebéből előhalászva egy gombszemnyi méretű tablettát.
Ujjaival kinyitotta a fiú száját, majd behelyezte azt.
-Mit adtál be neki?-kérdezte a félelemtől reszkető Choji. Próbálta összeszedni magát, de a lelkiismerete előtt is kudarcot vallott.-Shikamaru, ugye nem lesz még komolyabb baja?-törölte le könnyeit.
-Érzéstelenítő. Egy kis ideig könnyíthetünk fájdalmán, ám az a harapásnyom ellátást igényel. Aztán, persze reméljük, hogy a kis dög nem veszett és nem hordoz magával semmi olyasmit, amiket a kis dögök szoktak.-mordult rá a kutya gazdájára.
-Megtennéd, hogy nem dögözöd le a kutyámat?-vicsorgott erőteljesen Kiba. -Különben is, aki valamiféle betegséget hordozhat magával, csakis te lehetnél.
-Nem az én legjobb barátom egy állat, haver.-bicentette fejét lekezelően.
-Nézz már magadra. Bűzlessz a szakétól meg a cigid füstjétől. Nem is értem mit esznek rajtad a nők, különösen Temari.-kuncogott, ám jókedvét Shikamaru érdes tenyere szakította félbe.
Pofonvágta, majd Shikamaru fenyegetőre vette hangszínét:
-Ha még egyszer kimered ejteni a nevét, komolyan mondom, nem úszod meg ennyivel! Különben is, csak barátok vagyunk...már, ha lehet csak barátként tekinteni rá..
Beleszippantott a már égő szivarába, majd elindult a kijárat felé.
-Megyek, megkeresem Kakashit. Addig is Naruto, próbáljátok valami anyaggal meggátolni a vérzést. Nem lenne jó, ha szerencsétlen mégtöbb vért vesztene.
Naruto agya azonnal kapcsolt, s a következő pillanatban már felsőjével szorította el Gaara vállán tátongó sebet. Miközben segítségre vártak, valami nem stimmelt neki. Nem értette, hogy egy harapás hogy küldhette földre Gaarat, akit már évekkel ezelőtt sem lehetett földre szorítani, pláne most, hogy még Kazekage is lett. Mi történhetett, mióta nem látta a fiút? Már érkezésekor is látta, hogy valami nem stimmel vele, de nem tudta mi lehet az..
ESTÁS LEYENDO
A Szerelem Mindig Győz
FanficEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...