Az idő, mintha megállt volna. A természet zaja egy szomorú, szívhez szóló dalt játszott le, de egyre halkabban, míg végezetül csak a szél susogását lehetett hallani, mely a fák lombjai között cikázott.... ide-oda. A csatatér körül lassan elpárolgott a védőburok, s lila ködöt hagyott maga után.
Sakura rögvest Sasukehoz akart rohanni, de Kabuto az útjába állt.
-Sakura, hagyd. Ő már halott.- s azzal ujjaival letörölte a lány szemeiből kibuggyanó könnyeket.
Mindeközben, Itachi karjaiba vette öccsét, majd miután észre vette a két fiatalt és az idegent, büszkén eléjük helyezte Sasuke testét.
-Büszke lehetsz rá.- mondta Itachi Sakuranak.- Semmit sem változott.. ugyanolyan haszontalan volt és gyenge, mint eddig. Nem volt méltó az Uchiha névre. - fordított hátat, majd emelt fővel elindult észak fele.
-Ne, ne beszélj így róla. - szipogta a lány., - keményen edzett és gyakorolt, hogy méltó ellenfeled legyen. Ha haszontalan, miért hagytad őt életben?
A fiú hátranézett, majd vállat biccentett.
-Fontos volt számodra, igaz? Szeretted, és mégis végeztél vele. - állt fel a földről lassan a lány, majd óvatos léptekkel elindult Itachi nyomába.
-Hagyd már abba. Te tényleg ennyire idegesítő vagy, vagy csak teszed itt a nagy lányt? Én a helyedben már rég lemondtam volna róla, nemhogy hátrahagyva mindent, elmenni egy ádáz kígyóhoz és több száz veszélynek kitéve, kitartani mellette.
-Én, én szerettem őt, és szeretni is fogom.
-Ő már halott. Mondj le róla, majd keress egy valamire való fiút, aki téged is szeretni fog.
A lány már ökölbe szorította kezét, de Kabuto lecsitította.
Pár percen keresztül, Sakura és Itachi farkasszemet nézett egymással, míg végül megjelent Kakashi, háta mögött az Akatsuki tagjaival.
-Kakashi Szenszej! Maga mégis merre volt? - emelte fel hangját a szeszélyes lány.
-Emlékszel, amikor azt mondtam, hogy a Chidorival kapcsolatban akartam valamit közölni Sasukeval? Nos, megtaláltam őt, már majdnem szót is tudtunk váltani, amikor Kisame magával ragadott és bezárt egy szobába. És, a többit már sejtheted.
Kabuto elkezdte sürgetni az indulatokkal dús beszélgetést Sakura és Itachi között.
-Ideje lenne menni. Sakura, hagyd. Térjünk haza, és majd lesz valami.
-Igaza van Kabutonak, Sakura. Gyertek, menjünk. - javasolta Kakashi is.
-Sasuket is magunkkal vigyük.
Kabuto és Kakashi összenéztek, majd egy határozott fejbólíntással jelezték egyetértésüket.
-Ha ezt szeretnéd, legyen.
Kakashi felemelte Sasuke testét, karjaiba vette és elindultak a kijárat felé.Itachi egy utolsó pillantást vetett Kakashi karjaiban lévő öccsére, majd társaival együtt visszaindultak rejtekhelyükre.
BINABASA MO ANG
A Szerelem Mindig Győz
FanfictionEgy fiú, és egy lány van a főszerepben. Nevezetesen, Sasuke és Sakura. A kettejük közötti igazán érdekes kapcsolatot mutatja be ez a történet. Rövid tartalom: -A lány fülig szerelmes a fiúba, de a fiú nem érez többet iránta, mint barátság. Mégis, Sa...