2. Prey

417 31 0
                                    


(Pohled třetí osoby)

,, Paní... Závidím ti to. Taky bych si chtěl jezdít takovou limuzínou do školy. " zajas Hyuck.

,, Ale... Nemáš co hyung. " Uchechtl se Jeno a pokračovali do školy.

,, Však jsi bohatý,  na co chodíš do školy?. "

,, Protože musím. Chci být člověk jako ty... Teda já jim jsem. "

,, Ne to nejsi. Jsi boháč. "

,, Hyung nech toho. " zastavil ho. ,, Sám víš jaký jsem. Nejsem rád, že jsem zazobanej. Chtěl bych žít život jako máš ty. " Trošku posmutněl. Měl špatný pocit s toho jakou moc má, ale zas je to nevýhoda,  v tom že každý o nich ví úplně všechno. Možná kdyby nebyla jeho rodina bohatá,  nebyla by jeho matka mrtvá.

,, Jsi blázen. " Znovu se rozešli.

,, Nejsem,  zajímá mě to... To je jedno. " Posmutněl. Sedli si do lavic.

,, Můžu ti to splnit,  třeba na den. Co?."

,, Huh?? "

,, Jo,  nechtěl bys u mě přespat? Vždycky spím jen u tebe... Uhmm.. Teda spal jsem. Je mi líto co se stalo. " Poklepal ho na rameni.

,, Vůbec nevím proč by někdo něco takového dělal?. "

,, Nevím,  ale asi to nemá v hlavě pořádku,  neboj bude to dobré. " milé se na něj usmál. Byl rád že má Donghyucka.

,,A zkusím se zeptam... Ale bojím se táta mě moc nepouští. "

,, Jak to-.. "  Hned mu to došlo.

,, To je dobré,  nějak to zvládnu. "

,, Jo. Kdyby něco jsem tu pro tebe. " Jemně mu rozcuchal vlasy a poté už zazvonilo na hodinu.

Dveře se otevřely a do nich vešel učitel a chlapec.
Třída se postavila a přivitali oba může.

,, Dobře,  ještě než začneme, chtěl bych vám představit vašeho nového žáka Lee Marka. " Mark se mile usmál a hledal po očkem Jena. Jakmile ho jeho oči našly pousmál se.

,, Posaďte se támhle. " Ukázal na prázdnou lavici v zadu.

Mark s Jenem udržoval oční kontakt, dokud mohl.
Haechan se opatrně otočil na Marka, který na něj mrkl jedním očkem. Hned se otočil a hlasitě polkl. Začal se trošku potit.

,, Paní. " Vydechl.

,, Co je?. " zeptal se Jeno.

,,Asi jsem divný, ale... Ten kluk je.. Je krásný. "

,, Cože?. " Podivil se. ,, Jaký jo Aha... Bože Hyung,  minule to byl Chenle a teď.. On?je tady teprve minutu. "

,, Pane Jeno máte něco na srdci? Proč se s náma o tom nepodělite?. "

,, Uhm,  omlouvám se. " Pípl. V tom se školou rozezněl  zvonek,  což Jena zachránilo.

,, No máte štěstí pane,  tak přišti hodinu budeme pokračovat. " vzal si věci a odešel,  zatímco si Jeno vzal batoh a šel se přemístit do jiné místností a Hyuck ho následoval.

,, Promiň Jeno. "

,, No jo,  v pohodě. "

Zatímco Mark šel nenápadně přímo za němá.,, Copy zjistí mi rozvrh hodin."

,, ano pane. Dnes máte pět hodin,  ty dvě mimořádně odpadly. Následujou Dějiny,  poté Matika,  Profesní komunikace a Společenské vědy. "

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat