(Další, den)
Jisung pohotově vstal s postele a běžel se rychle vykoupat a udělat potřebnou ranní hygienu. Bylo hodně brzo chtěl stihnout Jena a Haehana, ještě před tím než zmizí do školy.
Utíkal z domu až k Jenovi co mu nohy stačily.
Po vydatnem běhu se Jisung zastavil u Jenova domu a oddechoval.
,, Ach bože~." Vzdychl a snažil se popadnout dech. Poté se podíval na hodinky, které ukazovaly 6: 45.
Protočil oči a zazvonil. Zvonil tak dlouho dokud mu neotevřel.
,, Sungie.. Co tu sakra děláš?. " Řekl ospalé,ale u podrážděně.
,, Co děláš ještě v pyžamu?. " Zasmál se a bez dovolení vstoupil do jeho domu.
,, Teď jsem vstal. " Řekl ospale.
,, Jde to vidět. Jsi roztomilý. " Vzal ho za tvaříčky.
Jeno byl šokován jeho chováním.,, Sungie WTF?. " Vyhrkl Jeno.
,, Dělej běž se převléct. Musíme stihnout Haechana. "
,, Tak, už běž. Ať potom nemusím sledovat vaše-. " ,, Ne chci Haechanovi říct, že se rozchazíme. " Jeno se v polovině schodiště zastavil a podíval se na Jisunga jestli to myslí vážně.
,, Co prosím?. " Divil se Jeno.
,, Nečum tak a dělej."
,, Tak to půjdu. Počkej na mě hned jsem tady. " Zalezl do pokoje a Jisung jen pokýval hlavou.
Po chvíli přišel už oblečený a nachystaný.
,, Hele není to trochu kruté mu takhle zničit den. Hned ze startu?."
,, Počkej. Máš tady zubní pastu. " Uchechtl se Jisung a prstem mu ji ze rtu setřel. ,, Ne není... Pochopi to. A bude to pro nás lepší. "
,, Myslíš?. "
,, Ne. Já to vím. "
,, Jsi si, jistý... Wow. " Uchechtl se Jeno.,,Řekni že za to může Chenle. " Škárlil ho cestou Jeno.
,, Hele co kdyby ses staral o Jaemina. Co? Jak to vůbec s váma vypadá.. "
Jeno to vlastně Jisungovi neřekl.,, Hádej. "
,, Kašle na tebe?. "
,, Sungie, jsi zlý.. " Složil ruce na prsou a hrál uraženeho.
,, Jste spolu?!. " Vyjekl mladší radostí.
,, Jo... Asi jo!! Řekl jsem mu že ho miluju a on to řekl i mě. " Radoval se.
,, Pani. Přeji ti to.. "
,, Děkuji, Jisungu... Tam, máš Haechana... Mám počkat?. " Zastavil se. Jisung pokýval hlavou a běžel k Hyuckovi, který ho tady vůbec nečekal.
,, Sungie? Co tady děláš. Jdeš s náma do školy?. " Uchechtl se.
,, N-ne.. Já, bych ti chtěl n-něco říct. " Znervózněl.
,, A co?. "
,, Uhmm... myslím že... Myslím že bychom se měli rozejít. " Kňukl.
Haechan se jen prudce nadechl a potom vydechl.
,, Jo, máš pravdu. " Objal ho. Jisung byl zmatený.,, Promiň hyung. "
,, To je dobrý. Taky jsem ti to chtěl říct, ale nebyl jsi doma... T-taky jsem se bál, protože jsem si, myslel, že to budeš brát zle.. "
,, Ne ne... V pořádku. " Najednou mezi nimi vzniklo trapné ticho dokud se neobjevil Jeno.
,, Ehm hotovo? Mužem jít?. " Řekl Jeno.
,, Tys o tom věděl?. " Zeptal se ho Haechan.
,, Jo... Když se teď budete cítit líp tak jako jo... Ale proč sakra, však vám to slušelo. " Řekl smutně Jeno.
,,Může za to Chenle. " Řekl Hyuck. Ale nebyl naštvaný. ,, Ten den kdy jsme byli všichni venku a ty jsi byl s Jaeminem a Chenlem ve předu, tak jsem vás úplně viděl jak jdete ruku v ruce.. " Plaše se usmál.
Jisung si ani nemyslel, že by Hyuck něco takového řekl.
,, A co ty Haechane? Dáš si, pauzu od toho?. " Zeptal se Jeno.
,, Co? Ne... Jakobys mě neznal. Každý z nás má někoho, ale musíme ho prvně ztratit než najdeme tu pravou lásku. "
Jisung se na Hyucka zamračil.
,, Chenleho nikomu nedám. ",, Hahaha cute~." Zasmál se Jeno.
,, Neboj Sungie nikdo ti ho nevezme.. To jsem řekl jen tak. " Mávl rukou.
,, Ty máš nápady hyung. " Strčil ho Jisung.
,, Hele a když už jdeš s náma nechceš se zapsat do školy?. "
Jisungovi se moc nechtělo.,, Neboj, bude se ti tam líbit. Zařídíme ať jsi ve třídě s náma... Ať nejsi sám doma. " A tak jak, řekli tak udělali.
Jisungovi hrála v hlavě slova " Patříš k ním. Jsi, jeden z nich. "
Jisung opravdu začal chodít na jejich školu, ale do třídy, kde byl Renjun. Chtěl nastoupit místo Jaemina.
******
Po škole se Jisung od nich odpojil.
,, Kam jdeš?.",, Nech ho ať jsi, jde kam chce. Starostlivá matko. " Řekl že smíchem Haechan na Jena.
,, Hyung. " Praštil ho hravě do ramene.
Jisung šel za Chenlem. Věděl kdy končí a věděl kde ho aji potká.
Už hned jak, ho viděl tak se rozběhl za ním a skončil mu kolem krku.
,, Sungie~ ty mě vždycky překvapiš. " Trošku se odtáhl. ,, Jdeš mě doprovodit? Kvůli toho jsi běžel?. "
,, Ne. Abych ti řekl že tě miluju. " Přitáhl si ho za pas k sobě a přilepil se na jeho rty. Poté se odtáhl a usmál se.
,, Překvapuješ mě čím dál, víc. "*****
Ale i, Jeno nechtěl sedět doma sám a našel si čas na Jaemina. Tak moc se na něj těšil. Ta radost a pocit toho že je tady zase někdo pro něj ho naplňovala. Jenom s Jaeminem se cítil tak volně a v bezpečí.
Jeno se tedy vydal za Jaeminem domu. Byl doma sám, tak ho napadlo že se podívaji na film nebo něco podobného.,, Jaeminie. " Objal jej kolem pasu a natiskl si ho na tělo jak nejvíc mohl.
,, Chyběl jsi, mi. "
,, Ty mě, taky... Ten den jsem bez tebe nemohl vydržet. " Stěžoval si Jeno.
Jeno poprvé viděl Jaeminuv dům. Byl menší, ale útulný.
,, Tak, mě, napadlo, že bychom si mohli něco pustit. " Kývl rameny Jaemin, který připravovat nějaké to občerstvení. Jeno si toho hned všiml.
,, Jaeminie... Nechystej toho tolik. " Zastavil ho a věci, které držel dal na linku. ,,Jsme tu jen ty a já. " Jenuv pohled spadl na jeho rty a natáhl se ještě pro jeden polibek.
Jeno se pousmal, když Jaemin polibky nezkušeně oplacel. Vůbec neřešil že mu to nešlo, naopak mu to přišlo roztomile.
Jaemin se odtáhl a s červenými tvářemi sklopil pohled.,, Miluju tě. " Špitl Jeno a jemně jej líbil na čelo.
,, Já tebe víc. ",, Já tebe nejvíc. " Ten moment už někde zažil. Říkal si Jeno.
,, dobře... Stejnak to není pravda, protože moje láska k tobě nemá hranice. " Řekl mladší, který odnesl pití do obýváku. Jeno se usmál nad jeho slovy.
Všechno najednou bylo tak úžasné. Mysleli si že sní. Že tohle všechno je jen pouhý se.
Bohužel všechno není tak růžové jak se zdá. Hra ještě neskončila...
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...