,, Tohle si, neudělal úmyslně, za jeho tržné rány může někdo jiný. "
,, Tohle je ohavné, proč by to někdo dělal-Mark. " Vzpomněl si na den, kdy ho Haechan a Mark opustili.
,, Musím Hyucka vzbudit. "
,, To není dobrý nápad. "
,, Tak co mám dělat? Sungie pomoc mi. "
,, Sakra Hyung tohle je zvrácený, Haechan musí od Marka hned pryč. Vypadá jakoby ho mučil. Ty ruce jsou důkaz. "
,, Proč by ho mučil!. " Vyjekl nahlas.
,, Nekřičte, jinak, si vás všimnou. " Řekl čip.,, Pozor, někdo se blíží ke dveřím. " Jaemin se podíval za sebe a během chvilky byl pryč.
,, Sungie vracím se... Kde je Jeno. " Skákal bo baracich a během chvíl přistál na Jenovém domě. Posadil se na střechu a sledoval okolí.
,, Je pár metrů od domů. "
,, Sakra. " Tím že třech byla rovná a placatá mohl se schovat tím, že se přiblížil prostředku.
,, Jeno se zastavil, není sám. "
,, Co?. " Vykoukl, aby se podíval.
Mohl spatřit bandu nějakých dementi, kteří si ho obklíčili.
,, Fajn, tak hlavně nenápadně. " Usmál se a slezl ze střechy.Dopadl přímo na trávu. Trošku se upravili a vyšel s poza rohu.
,, Hey!. " Upoutal na sebe pozornost. Všichni kluci se na něj podívali.
,, Co tu chceš?. ",, Ztráť se. " Řekli.
,, Co mu chcete?. "
,, Co tě to zajímá. " Uchechtl se.
,, Tak Poslouchejte, buď vypadněte a nebo vám nákopu prdel.. "
,, Co? Ty?. " Zasmál se jeden z nich. To, ale Jaeminovi stačilo. Napřáhl se a vrazil mu pěst.
Chlapec padl na zem a od plivl trochu krve, zatímco Jeno všechno sledoval a nemohl tomu uvěřit.
,, Ještě někdo?. " Usmál se na chlapce a dál ruku Jenovi. Ten ji sice přijal, ale bál se.
,, Už vás nechci vidět, dobře?. " Řekl pořád s úsměvem, zatímco se chlapci sesbírali a odešli pryč.
Jaemin Jena pustil. ,, Je ti něco?. "
,, Je v pořádku. " Jaemin protočil oči, když uslyšel zase ten čip.
,, Ne, je mi fajn. Kde si se tu vzal?. "
,, Uhmm šel jsem kolem... Hele tohle se děje často? Co chtějí?. " Optal se a stále si ho prohlížel.
,, Jo je to divný a nevím co chcou... Asi to že jsem... No bohatej. " Zastyděl se a sklopil pohled. Jeno se moc nerad chlubil.
Jaeminovi došlo co myslí. Jeho otec má moc a má ji i Jeno. Pochopitelně.
,, Ch-cheš jít dovnitř? Jsem sám doma." Optal se ho po chvíli, když tam jen tak stáli.,, Ovšem. " Vycenil své perly a oba se rozešli.
Jeno otevřel dveře a nechal vejít Jaemina. Poté zavřel dveře a položil si batoh na židli.
,, Ještě jednou díky za to.. Zachráněni." Nervózně se podrbal na zátylku.
,, Není zač. " Jeho nervozity si hned všiml a přišlo mu to roztomile.
,, Hyung,Asi se odpojím, protože poslouchat vás dva by bylo asi divný. "
Jaemin nemohl nijak odpovědět, když bylo v domě ticho a Jeno ho nervózně sledoval. Nezbylo mu nic jiného než se usmívat.
,, Hyung? Oziví se. "
,, Uhmm, odskočim si. " Řek potom.
,, J-jo... Tam vlevo jdou dveře. " Ukázal Jeno.
Zavřel za sebou dveře a pustil vodu.
,, Slyším a klidně Sungie. "
,, Kdyby něco máš ten čip, tak ho nevypinej a zeptej se ho na Marka. Ať ti řekne všechno co o něm ví. "
,, Hey pozval si mě jako návštěvu a já ho nemůžu u něj doma vyslýchat pěkně pod lampičkou. " Protočil oči a vypl vodu.
,, Dělej jak myslíš, končím. Uvidíme se večer. "
Jaemin si vytáhl sluchátko a dál si ho do kapsy.
A možná by se mohl zeptat. Koneckonců, je to jeho práce.
********(dream)
Haechan
,, Haechanie... Copak tobě se to nelíbí?" Řekl muž, který byl nademnou a smál se. Hlas mi přišel povědomý, ale moc jsem ho neviděl.
Po chvíli jsem ucítil štiplavou bolest na mém předloktí. Vyjekl jsem bolesti. Neviděl jsem pořádně ani co dělá, ale bylo to hrozné.Byl jsem svázaný, nemohl jsem se ani hnout a to jsem se snažil vymanit s toho sevření... Nešlo to.
,, Tak znova...Víš o Jenovi všechno a já se ptám na tu samou otázku co včera." Zářizl se ještě hlouběji ,což mě donutilo křičet, ale tlumeně. Poté mi muž odkryl šátek, který jsem měl přes pusu, abych mohl mluvit.
,, Já n-nevím, vůbec nic nevím. " Vyjekl jsem a prudce dýchal.
,, Víš!. " Chytl mě pod krk a podíval se mi doočí, které byly naplněny slzami. Jeho stisk byl opravdu silný a já pomalu ztrácel kyslík.
,, Řekni mi, kde sídlí jeho otec. "
Snažil jsem se o nadechl, abych mu mohl něco říct.
,, J-já nevím, přesunuli to... K-vuli toho c-co se s-stalo... " Zachrapěl jsem.,, Kde!. " Zpevnil stisk a mě se pomalu zavírali oči, ale stále jsem byl při vědomí. Myslel jsem že umřu.
,, To nevím. " Snažil jsem se ještě sposledních síl mluvit. Bylo mi těžko a pomalu přestal vnímat.
,, Víš o tom že slovo nevím mě už začíná srát?. " Povolil stisk na mém krku a já se mohl nadechnout. Byl to šok pro mé plíce. Ten prudký nádech bolel a nepříjemné mne pálil.
,, Radim ti mluvit jinak to bude horší."Nemohl jsem dál. Mé slzy si, našly cestu. Všechno mě bolelo a ještě, abych mu něco říkal? Je to tajemství. To nemůžu.
Najednou muž odešel a jak se vrátil v ruce držel ostrou věc asi nůž nebo něco na ten způsob. V tu chvíli jsem myslel že mám infarkt. Nůž mi dál pod krk.
,, D-dobře... Řeknu ti t-to. " Řekl jsem že slzami v očích. Strach mě přemohl.
,, Mluv zlato. "
,, Přesunuli T-t na západ.. Je to v podzemí, j-jen tak se tam nedostaneš."
,, Haechanie podrobně. "
,, Je to uprostřed města... Č-černa budova,prosklená je nejmenší... Měl by jsi ji poznat. "
,, Uprostřed města? Proč by to tam dával. "
,, A-aby to nebylo tak napadne... " Muž se na mě usmál a pohladil mě.
,, Jsi šikovný Haechanie, jenom je mi líto, že jsem musel byl tak hrubý. "
,, Co jsi zač?. "
******(Dream)
,, Aaaaaaaa Doost!!!? " Vyjekl chlapec, který se prudce zvedl ze své postele úplně propoceny.
,, Co je copak se děje Haechanie. " Vyběhla do pokoje jeho matka a objala ho.
Haechan ji pevně svíral s uplakanýma očima. ,, Měl jsem sen... Teda doufám, že to byl sen." Klepal se mu hlas.
,, Asi nějaká noční můra to nic... Byl tady Jeno, řekl ať mu potom zavolaš. "
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
Fiksi PenggemarJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...