Jeno se zrovna vracel od Haechana. Bylo asi kolem šesté večer.
Jako vždy své věci pohodil do Síně a šel do kuchyně pro pití. Rozhlédl se kolem než otevřel lednici a vzal si trochu džusu.
Ani se moc nestihl napít, protože jak se otočil, mohl před sebou vidět osobu, která byla vzhůru nohama. Jeno se jí hned zalekl.
,, C-co to sakra. " Vyjekl a cukl sebou. ,,Co tady děláš?. " Zeptal se potom.
,, Já? Mám na tebe dohlížet." Řekl s úsměvem a postavil se normálně na nohy.,, Nedal si nikomu nic nevidět, ani svému tátovi. Musím říct, že se zlobil... Ale všechno jsem to slizl já. "
Jeno nemohl vidět chlapcovou krásnou tvář. Pouze jeho rty a husté blonďaté vlasy.
,, Byl jsem u Haechana.",, Byl tam i Mark. " Skočil mu do řeči Jaemin.,, Jak to víš?. " Pokrčil oboči a položíl džus na linku.
,, Neptej se, prostě to vím. Jsi jeho kamarád, podporuješ ho, ale Mark je hajzl. "
,, Moje slova. Konečně někdo kdo si to taky myslí... Počkat ještě Jaemin. "
Jaemin toho využil a zeptal se. ,,Hmm, Jaemin?. "
,, Jo... Je to můj kamarád. "
,, Kamarád?. "
,, J-jo...ale.. To je jedno s tebou se o tom bavit nechci. "
,, Proč ne?. "
,, Nevím. " Kývl rameny.
,, Dobře. " Jeno se opřel o linku a díval se na něj. Ten chlapec mu přišel tak povědomý.
,, Jak se jmenuješ? "
,, Říkají mi Světluška. " Uchechtl se Jaemin.
,, Světluška? To je roztomilý. " Jaemin se plaše usmál a Jeno taky.
,, Mohl bych vidět jak vypadáš?. " Optal se potom.,, Promiň, ale tvůj otec si to nepřeje. "
,, Neuvidí to.Jsi snad škaredy pod tou maskou?no tak prosím. " Rozešel se k němu a chtěl mu masku sundat sám.
,, Ne. Jeno prostě nemůžu. Možná někdy jindy. " Chytil jeho ručky, které se na to chystaly.
,, Možná?... Hele nejsi tak špatný." Pustil jeho ruce.
,, To jsem rád... Nechceš si popovídat o Haechanovi? Nelíbí se mi jak rychle se dal do kupy a Markem. Měl předtím i jinou známost?. " Jeno, byl šokovaný kolik mu dal otázek.
,, No... Haechan chodil s Chenlem..prvně lítal na mladší. " Sklopil pohled. Vážně chtěl, aby se Hyuck vrátil k Chenlemu, nebo k někomu, kdo by si ho víc vážil.
,,Aha, Chenle byl, mladší jak Haechan?. "
,, Jo bylo mu sedmnáct... Říkám prvně lítal na mladší a teď najednou, ale upřímně byl chtěl, aby byl s mladším. Choval se jinak a víc mu to s mladším sedělo. Než s takovým debilem. Achjoo jak já ho nenávidím. " Jaemin se uchechtl, protože mu mluvil s duše.
,, A co ty?. " Optal se potom Jaemin.
,, Co já?. " Poukázal na sebe a nadzvedl oboči.
,, Jo. Ty nikoho nemáš?. "
,, Líbí se mi,ale já nevím jestli on by o mě měl zájem. " Styděl se.
,, Kdo je to?. " Nadzvedl obočí.
,, To ti neřeknu. " Usmál se. Jenuv úsměv přišel Jaeminovi tak roztomilý. A ještě to jak se styděl. Chtěl by si ho vzít a pevně ho obejmout. Byl tak blízko, ale přitom tak, daleko.
*****
Jaemin počkal až Jeno usne. Pozoroval ho s dálky. I když nebyl tak blízko, mohl vidět jak sladce spal. Jeho tvář byla tak uvolněná a krásná. Jaemin se nad tím pousmál a tiše zavřel balkón a utikal za Jisungem.
Doufal, že ještě nespal chtěl mu něco říct.
Rychle se dostal do domu a zavolal na něj. Naštěstí s obýváku šlo světlo, takže je vzhůru. Vběhl do obýváku s úsměvem a hned si sedl vedle.Jisung na něj zmateně pohlédl. ,, Co je? Jeno ti řekl, že tě miluje? Protože jsem si tě vypl. Nebudu poslouchat vaše sladké kecy. "
,, Neee Sungie... Něco mě napadlo. Chceš to slyšet?. " Přísunul se blíž a vic se usmál.
,, Dobře? Co se děje?. "
,, Napadlo mě jak bychom mohli Haechana odtrhnout od Marka. "
,, Jak?? " Pokrčil obočí. Byl trošku v šoku. Už jen s toho jak se Jaemin usmívál a jak vesele to podávál.
,, Ale budu potřebovat tvou pomoc. " Našpulil rty a udělal psí očka.
Jisung na sucho polkl. ,, D-dobře. Jen mi řekni jak. "
,, Když jsem řekl, že budu potřebovat tvou pomoc, tak jsem myslel, že potřebují.. Tebe. Tebe jako fyzickou osobu a ne přes sluchátko. "
,, Počkat, o co jde?. " Trošku se odtáhl.
,, Zítra půjdeš semnou do školy... Ne počkej... Půjdeš jakože že školy a budeš nás čekat tam u toho malého mostu. "
,, Hyung ty mi to prostě neřekneš. " Jaemin zrudl. Bál se, že to Jisung odmítne, přitom on by to tak chtěl.
,, Chci tě představit Haechanovi. " Jeho jméno zvýraznil. ,, A Jenovi. "
,, J-je to nutné?? "
,, Jo!!. " Vyjekl.
,, A jak teda otrhneme Haechana od- už to chápu... Hyung tohle ti nemůže vyjít. Když je do Marka poblazněny jen tak to nepůjde. "
,, Sungie... Musíme. Pokud to neudělame teď tak už nikdy. Hyuck mu podléhá každým dnem rychleji a on, dostává informace o hledání Jena a všechno co jeho otec vlastní.Když zatrhneme tohle, Mark nebude mít přístup... Sungie prosím." Přitulit se k němu a řekl to jak nejsladší uměl.
Mladší si, jen oddechl. No co jiného měl dělat. ,, Proč já? Co RenJun?. "
,, Protože je ti teprve sedmnáct a Haechan je na mladší.. " Šibalsky se usmál.
,, Ach bože hyung. " Složil si hlavu do dlaní. Styděl se.
,, Jak to sakra víš?. "
,, Jenomi říkal, že je na mladší kluky. Však víš Chenele o něm jsem se bavili. To byl jeho bývalý, taky mu je sedmnáct.. "
,, A jak to že to nevydrželo když tak strašně miluje nezralé kluky... Bože to fakt zní divně. "
,, Haechan není pedofil Jisungu. Je to hodný a milý kluk.Má rád, jen mladší kluky ne zas nějaké třináctky nebo tak... Prosimtě. " Plácl ho od ramenem.
,, Dobře, dobře."
,, Miluji tě Sungie. " Pevně jej objal.
,, A co vůbec ty a Jeno? Hmm?. "
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...