26. Let's kill - kill his family

147 14 4
                                    

Nebylo nic vidět. Pouze světel aut by si někdo mohl všimnout jinak všude byla temná tma. Nikdo nevěděl co se k ním blíží. V klidu jeli dál do temného lesa.

,, Jak daleko je. " Optal se když se stále nic nedělo.

,, Dva kilometry. "  Jaemin zavrčel.

,, Hyung. Nevyšiluj. Kde je ten odvážný Jaemin,  který si za ním včera přišel a nebal se. "

,, A víš proč? Protože tam nebyli lidí na, kterých mi záleží. "

,, Ale... Tak si představit že jsi jen ty a on. "  Jaemin pokýval hlavou a stále sledoval Marka.

,, Jeden kilometr. " Blížil se rychle.

,, dělí vás pouze několik metrů. "

,, Tak..Jaktože ho nevidím. " Zamrkal očima a hledal ho pohledem.

,, Zapínám noční vidění. " Najednou viděl dobře. Viděl všechno,  co by ve tmě vidět nemohl.

,, Paráda. " Vzdychl.

,, Soustředte se. " 

Jaemin se po něm rozhlížel,  ale nikde nebyl.
,, Copak Světluško. Já myslel, že uvidíš líp jak já. " Řekl hlas za ním a Jaemin se hned otočil za hlasem.

,, Marku. " Vydechl. Úplně se mu sevřela hruď.

,, Kde máte namířeno.. Nevadí že se svezu?. " Řekl ironickým tonem a Jaemin se začínal probouzet.

Zatímco Mark, aby se nemusel vznášet tak se postavil na střechu auta a nechal se vést. 

,, Zapomeň. " Začali se prat na střeše auta. A zrovna na té, kde byl Jeno.
Všichni seděli v klidu,  dokud neuslyšeli divné zvuky na střeše auta.

,, C-co je to?. " Zeptal se Jeno,  zatímco jeden s řidičů otevřel okno a podíval se ven a potom nahoru,  ale bohužel moc neviděl,  pouze siluety dvou osob.

,, Hele Jaeminie... Není to auto s Jenem? Jak moc umíš řídit. " Usmál se, když ho Jaemin držel pod krkem úplně bezmocného.

,, Co?. " Najednou auto s jelo ze své dráhy a tím, že jeli zalesněnými cestami auto se různě houpalo a Jaemin se musel  držet, aby nespadl. To, samé i Mark.

Stejnak se jim to nepovedlo a spadli na zem.

Mezitím co auto se hnalo někde pryč.,,Co se to děje? Proč nezastavíme!!. " Vyjekl Jeno na řidiče,ale ten bez duše ležel na sedačce a neodpovídal. To samé i spolujezdec. ,, To ne. " Jeno začal panikařit.

Jaemin sykl bolesti,když tvrdě dopadl na zem.Rychle se ale vzpamatoval a podíval se směrem kde jelo auto.
,, Ne!  Jeno!" Zaječel na auto, které se nekontrolovaně řítilo pryč.

,, Ty auta jsou automaty!! Zastav je!!. "

,, Všechny?. "

,, Dělej. Zastav je všechny!!" Zaječel a všechny zastavily.

Jaemin běžel za Jenem,  aby jej zkontroloval.

,, Jeno... Jeno!. " Vyjekl když uviděl jejich auto převrácené. Rozběhl se a převrátil ho zpátky na kola. Otevřel dveře a vyprostil je s auta. Podařilo se mu zachránit jen Jena,  protože řidič a spolujezdec byli mrtví.

,, Jaemine.. C-co se to.. " Začal vzlykat,  když si ho Jaemin vzal do objetí.

,, Je v pořádku?. "

,, Ano je. "

,, Díky Bohu. " Vydechl.

Tím že Jaemin nechal zastavit všechny auta ,tak Mark mohl využít situace. Věděl v jakém voze je věc, kterou potřebuje.

,, Tak jak pak, se k tobě dostanu. " Marka sraly světla aut,  a proto je vypl. Najednou nešlo vidět ani na krok. Všichni co seděli v autě pomalu vystupovali.

,, Co se to tady sakra děje?! Kde je Světluška!. " Vyjekl pan Lee,  který naštvaně zabouchl dveřmi od auta.

,, Nic pane Lee, nějaké poslední slova?." Řekl hrubě a Bez jakýchkoliv pochybností namířil zbraň na něj a vystřelil.Kulka zasáhla jeho srdce skrz naskrz.
Jakmile tělo dopadlo na zem Mark zbraň schoval a usmál se. ,,..Nic jste neříkal tak asi nic..Dneska boduješ Marku. " Pochválíl se,  mezitím co vystupovali muži a všichni na něj mířili zbraní.

Jakmile Jeno uslyšel výstřel zlekl se.

,,Co to bylo?. " Vyjekl.

,, Nevím.. Jeno zůstaň tady. Za žádnou cenu nechoď nahoru zamnou. Schovej se já si pro tebe přijdu. " Rozkázal.

,, Dobře a Jaemine?? " Chytl ho za ruku a podíval se mu hluboce do očí.

,, Hmm?. "

,, Miluji tě. " Řekl jak nejlíp uměl.

,, Miluju tě Jeno. " A poté se ztratil v tě černé tmě.
***
,, Co to bylo za výstřel. Je někdo zraněn?? "  Optal sese Jaemin.

,, usmrcení jsou tři lidé.. Čtyři... Pět... Šest. " Počítal.

,, Ne ne ne... Sakra. " Vyjekl Jaemin.

,, Tak tady jsi... Prišel jsi o zábavu." Usmíval se a držel v rukou čistou zbraň, zatímco kolem něj leželo plno mrtvých těl.Z jeho úsměvu šel starach.

,, Ty zmrde. "

,, No moc se ke mě nepřibližuj. " Mark vytáhl skleněnou nádobu,  ve které byla věc na kterou měl Jaemin dohlížet. Mark si ji jen tak držel v ruce.

,, Ne... Marku nedělej to.. " Mark po vytáhl obočí.

,, Ani se mě nesnažiš zastavit?Ach bože, kdybys jen mohl cítít tu sílu." Usmál se. Opravdu se divil. Jaemin tam jen tak stal a ani se nehl.

,, Neotevirej to... Prosím. " Řekl už tišeji.

,,Máš to nastarost já vím... Tak jako Jena a zatím jsi to všechno posral. Kvůli tobě umřel Jenuv táta. " Poukázal na mrtvé tělo na zemi,  které leželo před autem.

,, Marku co jsi to udělal. " Zlekl se.

,, Jak, já?? To ty. Zabils ho. " Jeho oči se plnily slzami. ,, A Jena málem taky... Za všechno můžeš ty. I za to, že jsi mi tohle nechal v rukou. Za to ti každopádně děkuji. " Jaemin nemohl spustit oči s mrtvého těla. Začínal si to dávat za vinu.

,, Co na to řekne Jeno až to zjistí... Začne tě nenávidět. " Sešel s kapoty a šel pomalu k němu.

,, Drž hubu!!. " Jeho pohár přetekl. Neměl slitování. Musí Marka zničit ať to stojí co to stojí.

,, Jen do toho otevři to. Usmažíš se v pekle parchante. " Řekl hrubě.

,, Ale ty tam půjdeš semnou. " To už  nevydržel.

Jaeminovi byla nějaká nadobka jedno. Soustředil se na Marka. Měl vztek a jeho krev se doslova vařila tou zlostí.

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat