24.The End part:II

218 16 4
                                    


(Další den)

Rána jsou nejlepší v tom, že vždy v brzkych hodinách se nejlíp spí a bohužel byl tady chlapec ,který musel vstávat do školy, protože ho budík začal upozorňovat.

,,Uhmm~~...ještě ne." Špitl mladší a snažíl se budík nahmatat.

,,Nejsi jediný kdo musí vstávat ospalče." Úchechtl se starší a budik za něj vypl.

,,Nechce se mi ,protože tam nebudeš ty." Odfrkl.

,,Po škole jsi potom se mnou celý den ,tak si nestěžuj a vystavej, musíme stihnout ostatní."

,,Jak je možné že máš po ránu vždy tolik energie, Marku.Co kdyby jsi ji využil na něco jiného."

,,Tolik času nemáme a už žádné kecy." Hravě ho plácl po zadku.

*****

Mezitím se Markovi podařilo dostat Haechana  s postele. Netrvalo dlouho a už se oba procházeli ranními ulicemi, které byly plné aut a děti.

Cestou potkali Jena a Jaemina, kteří se nesli v ruku v ruce.

Haechan porval Marka a přiběhl k ním.
,,Ahoj Jeno, spolu do školy? Takže hádám ,že Jaemina sis přestěhoval."

,,Ne Haechan- Hyung včera jsme s Jenem byli venku a ráno jsem se probudil u něj." Kývl rameny na což se začal Haechan smát,ale i Jeno.

,,Ale však jste spolu už dlouho ,proč si ho nevezmeš k sobě Jeno?." Optal se Haechan.

,,Hyung, kdo je to?." Optal se Jaemin ,když si všíml ,že Haechan drží zřejmě jeho přítele za ruku.

,,Hmm myslíš Marka?." Poukázal na chlapce . ,,Jo promiň, Prosím dovolte mi vám představit mého přítele Marka."

Mark se pláše usmál a pozdravil je a přitom mrkl na Jena, protože oni jediní vše věděli.

,,Nevíte kde je Chenle a Jisung?." Podíval se kolem Nana.

,,Hmm ani nevím." Začal Hyuck.Oba chlapci si začli spolu povídat ohlédně Chenleho a Sungieho.

A Jeno s Markem vedli svoji konverzaci.
,,Aji Haechan?."

,,Jo, musel jsem i jeho. Ale neboj je pořad stejny a jak se cítíš?Po včerejšku.V pohodě?."

,,Jo.Jsem rád že to takhle dopadlo...a Hyung?."

,,Ano Jeno?."

,,Teď už jsem v bezpečí?."

,,Jo.My všichni."  Usmál se na něj a Jeno mu to oplatil.

,,Jeno-yaa~~ kdepak tě mám." Podíval se dozadu ,kde šel s Markem.

I hned se na něj přilepil a nasal jeho vůni.  ,,Už se musíme rozdělit, odpoledne ti napíšu." Broukl mu do zahybu krku.

,,Nenapíšeš budu tě čekat před školou, mám s tebou jiné plány. " líbl jej na nos.

,,Dobře, už se těším...miluju tě ." Dál mu dětskou pusinku na rty a společně s Markem odešel.

,,Achhh kde je ten malý spratek?." Zeptal se Haechan když tam jen tak stali a koukali se na ty dva jak odchazi pryč.

,,Hyung. Ten spratek má jméno...a nevím co ty víš co dělal po nocích."

,,Radši to ani nechci vědět." V tom k ním přicupital malý kluk.

,,O-omlouvám se.." vydechoval.Oba chlapci poznali ,že musel celou cestu běžet.

,,Ty by jsi neměl spávat u Chenleho." Řekl Hyuck otráveně.

,,Hele za to může Chenle ,začne si." 

,,Nemluv o tom...Jsi ještě mladý." Poučoval jej Haechan , Jeno se tomu jen smál.

,,Ale jsem rozumově  vyspělejší než tý.."

,,To teda ne."

,,Kluci...No tak." Oddělil je Jeno. ,,Vy jste pořád stejní."

**********

Od té doby co se Jeno rozloučil s Jaeminem ho už nikdy nespatřil. Dočista na něj zapoměl, jakoby se s jeho hlavy vytratil , ale Jaemin nezapomněl a stále se jej snažíl sledovat a charanit, tak jak to měl dohodnuté s jeho otcem a tentokrát opravdu tajně.
Jeno si taky splnil sen, že chtěl si zařídit být někde daleko od města a tam být jen s Jaeminem.Tak napůl mu to vyšlo.Sice nebydleli tam kde Jsni chtěla ale centrum města taky nevadi.

Potom co Mark vymazal Jisunga, tak mu zařídil rodinu kde by Jisung mohl stravit své dny po škole, ale my dobře vime ,že většinu časů byl u Chenleho.

A Jaehyun s Taeyongem?
Zuřil ,protože srdce ,které mu měl přinést nedonesl ,ale aspoň krystal ho dokázal uspokojit.
A opravdu tomu věřil. Věřil ,že má obrovskou moc a že může cokoliv. Jaehyuna tedy na konec nezabil.
*******

Konec dobrý..všechno dobré.doufám ,že se příběh líbil. Někoho možná potěšila někoho možná zklamala nebo rozplakal já jenom doufám ,že jste se nenudili.

Tak se pro dnešek s vámi loučím
Užívejte zbytek dne  pa~~~



Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat