4. Jaemin

291 19 0
                                    


(Ráno u Lee Jena)

,, Tak Světluško dneska se předvedeš,  tak, doufám,  že nezklameš. " Řekl otec Jena a upil si trochu své kávy.

,, Nezklamu pane. "

Jaemin byl na odchodu a zrovna na čas, protože Jeno zrovna vstával.

Sešel schody a divil se jak, pěkně to tady voní. ,, Tati?. "

,, Copak synů,  jak ses vyspal. " Zeptal se a dal mu svačinu.

,, Dobře...pěkně to tay voní.Tos dělal ty?. " Poukázal na teplé lívance.

,,Ano." Pyšnil se,  ale neměl proč. Snídani dělal  Jaemin.

,,Tati musím ti něco říct." Přisedl si k němu a pustil se do těch lívancu.

,,Včera jsem měl divný pocit. Jakoby mě někdo sledoval."  Vysvětloval příběh svému otci.

,, Opravdu? Však jsi mi volal a říkal jsi že jsi sám. "

,, No jo, ale jsem zmatený. "

,, Já vím."

,, Jo a co to má znamenat? Včera mě dům pozdravil. " Vyjekl a poukázal do prostoru jejich kuchyně a obýváku.

,, To je kvůli bezpečnosti. "

,, Bezpečnosti? Hrozí nám snad něco?." Zeptal se.

,, Ne,  ale běž jinak, přijdeš pozdě.Dneska jdeš po svých. " 
Popohnal ho. Dneska nejel limuzínou. Chtěl si vyzkoušet či ho Jaemin opravdu  dokáže ochránit.

Jeno vyšel a byl překvapen, že jde pěšky. Protože na něj vždy čekalo před domem auto.

Jeno kývl ramena a vydal se do školy. Nemohl se dočkat Hyucka. Moc dobře věděl, že se začne bavit o včerejším rande.

Pořád se ale nemohl zbavit dojmu, že ho někdo sleduje. Ohlížel se kolem, ale nikdo nikde.
****

Chlapci se potkali ve třídě. Jeno usedl za svou lavici,  kde  na něj čekal vysmátý Haechan.
,, Ahoj Jeno. " Objal ho.

,, No ahoj... " Snažil se říct s úsměvem.

,, Zeptej se.. Prosím. " Řekl radostně Hyuck.

,, Uhmm jak bylo?. " Kývl rameny.

,, Panebože dík, že se ptáš. Když ti ukáží tohle bude to dost dobrý důkaz toho na čem jsem?. " Hyuck si, odrhnul trochu svého rolaku, aby ukázal svuj krk, který zdobily fialové flíčky a že jich nebylo málo.

,, Haechan-hyung. " Podivil se.

,, Jo,  bylo to dokonalý. "Znovu si zahalil krk.

,, Počkat vy ste spolu- o můj bože. "

,, Nééé Jeno. Za co mě máš. " Vyjekl Hyuck,  když viděl jak si Jeno masíruje spánky.

,, Takže.. Spolu chodíte?. " Zeptal se pochvíli.

,, Já ani nevím,  Mark je straně tajemný... Ale to, je tak sexy. " Jeno nad tím jen protočil oči a vytáhl si věci na hodinu.

,, To říkáš na každého. " Prohodil.

,, To není pravda. " Bránil se.

,, Je. "

,, Ne !Mark má takovou tajemnou osobnost a to mě na něm tak vzrušuje."

,, Vzrušuje tě na něm, že je tak divnej?. "

,, Hmm možná? To nevím ale chci ho." Najednou zazvonilo, ale Mark nikde.

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat