25. Let's Do it

158 13 1
                                    

Prvně vystoupili muži a po nich až Jeno. Všude bylo tolik lidí. Každý z nich nekde šel,  každý, z nich měl nějakou úlohu,  jen Jeno nevěděl proč je zde. Co má dělat?

Muži Jena chránili každý byl na jedné straně. Mezitím co jeho otec zjišťoval Novinky.

,, Dobrý večer. " Pozdravil slušně Nana, který se objevil s čistá jasná.

,, Ale tak jste tady. Jeno už je tu taky a kdepak máme tu zázračnou věc?. " Optal se můžu, kteří stali kolem.

,, Už je naložená. V osm můžeme odjet. Všechno jde podle plánu. "

,, Dobře. " Mnul si ruce. Jeho otec byl nervózní víc jak Jaemin. ,, Světluško počkej ještě. Musím ti ještě něco říct... Jde o tu věc. Pojď radši ti to ukáží. "

Rozešli se. Naštěstí vůz, ve kterém to bylo byl ještě uvnitř.

Otevřel dveře auta, ale nejdřív vyřadil v místnosti pojistky. Všechno najednou zhaslo. Kromě Jaemina,  který se rozsvítil. Je přeci Světluška a Světlušky ve tmě svítí.

Jaemin se podivil. ,,  Proč jste to udělal. "

,, To je pro bezpečnost. "Proč pro bezpečnost,  hrozí něco? Pomyslel si.
Vzal si do rukou skleněnou věc,  ve které byl předmět uschovány.

,, Měl jsem ti to říct dřív.  Jak jsi říkal, že tě to přitahuje. Ono to dělá schválně. Je to něco jako Obrany systém...člověk jako, jsi ty se toho nemůže jen tak dotknout.Ja pochopitelně taky ne. "

,, Proč ne?. "

,, Může tě to zabit,ale mě ne. Máš v sobě něco co ji přitahuje a jakmile se toho jen kousičkem svého těla dotkneš,tak tě to zabije. Takže pokud se to dostane ven,  což doufám,  že nenastane,  tak to musíš přitažlivou silou k sobě dostat, ALE!! Na vzdálenost, která je bezpečná. Jaemine uděláš chybu,  zemřeš. S tímhle si nesmíš hrát. " Jeho slova Jaemina, ještě víc dostala. Musel se zhluboka nadechnout.

,, Dobře. " kývl na souhlas.Cele mu to přišlo šílené a Nepochopitelné.

,, Fajn,  tak, jdeme na to... Neboj se všechno se podaří. Zvládnem to. " Řekl povzbudivě a zavřel dveře od auta a z novu nahodil elektřinu.

,, Půjdu s kontrolovat Jena. "

,, Jen běž. " Jaemin se rozutekl ven

,, Kde je Jeno?. "

,, Čeká před budovou,  společně s nějakými muži. "

Jaemin zamířil k východu, kde opravdu byl. Mladší se usmál a běžel jej obejmout.

,, Jeno!!. " Vyjekl radostně,  zatímco Jeno jen vykulil oči.

,, Jaeminie. Lásko moje. " Objal jej pevně. 

,, Jsem tady. Moc se ti omlouvám,  že jsem odpoledne nepřišel. " Odtáhl se mladší.

,, To je dobrý,  nevadí. Hlavně,  že, jsi tady. Semnou. " Dál mu pusu, ale Jaemin se hned odtáhl.

,, Jeno,  tady nemůžeme. " Zašeptal a podíval se kolem sebe,  jestli se na ně někdo nedívá.

,, Já vím, ale... Miluju tě. "

,, Já tebe víc. "

,, To není pravda. " Uchechetl se starší.

,, Ale je. "

Najednou se rozpršelo. Déšť. Proč zrovna teď, když mělo jít na věc. Proč se nebesa rozplakala, když měli vyjet. Je to snad nějaké znamení?

,, Tak můžeme vyjet. Všechno je připravené. " Ozval se za nimi Jenuv otec. ,, Jeno poprosím tě. Posaď,  se do auta. Světluška tě bude hlídat z venku."

Přikázal a muži si ho hned vzali. Jeno nemohl spustil oči s Jaemina. Připadal si,  že jej vidí naposled.

,, Tak co. Jste připraven?." Řekl pan Lee.

,, Ano. " Řekl Jaemin jasně,  ale uvnitř sebe říkal ne. Najednou byla budova plná nastartováných aut. Všichni nastupovaly a tvořily kolony. Všichni museli jet za sebou pěkně pomalu.

,, Držte se někde uprostřed kolony. " Dodal a utíkal do prvního auta, aby nezmokl.

,, No, super. " Řekl si.

,, Jen klid Hyung. Tvůj oblékl je voděodlný. "

,, Sungie?. "

,, Jo. Hele příště mi aspoň napiš nebo se ozvi, že jsi, pryč. Dobýval  jsem se do tvého pokoje asi půl hodiny....a co ten dopis?Hyung myslíš to vážně?" Jaemin se uchechtl,  ale potom mu hned ten úsměve spadl. 

Zhluboka se nadechl, aby se nerozplakal. ,, Sungie, podívej. Je to jen kdyby se něco stalo... A chci, abys mu to dál,  pokud se něco stane. " Popotáhl.

,, Hyung. Nic mu dávat nebudu. Dokážeš to. Nic se nestane. Jsem s tebou. "  Jisungova slova,  Jaemina aspoň trochu Uklidňovala.

,, Díky. Díky, že ve mě věříš. " Usmál se,  když sledoval jak se auta rozjíždí.

,, Vždycky. Tak jdeme na to. Ať už je ta potvora na svém místě. " Řekl rázně.

,, Fajn..Dokážeš mi, zjistí jaký vůz má tu věc?. " Zeptal se když pozoroval jak auta pomalu odjíždí za sebou pryč.

,, Chvilku... Ty auta jsou všechny stejne.. Já to, asi nezjistím. Zeptej se svého pomocníka. "

,, Sedmý vůz od začátku. "

,, Díky. Letím tam. "

Déšť silněji dopadal na karoseri aut a Jaemin se musel držet nad nimi. Bylo to sice obtížné, ale co měl dělat.

Taky mu přišlo divné jak lehce jím všechno vychází. To, snad není ani možný.

Jeli už nějakou dobu,  dokud se nezastavili díky představby vozovky. Všichni se najednou zastavili i Jaemin, který hleděl kolem.

,, Jisung,  proč stojíme. "

,, Jak vidíš ,máte problém na silnici.stačí to jen objet. "

,, Zdrži nás to. Bože už tam chci být. "
Zavrčel Jaemin,  zatímco se auta stačeli na jinou stranu.

Konečně se hnuli. ,,Jak moc nás to zdrži. "

,, Počkej,  divám se kudy jedete. " Odmlčel se,  protože to, Jisungovi moc nesedělo. ,, jedete úplně nějak divně. Kdo přikázal směr jízdy? "

Jaemin začal pochybovat. ,, Asi pan Lee. "

,, Jedete přes nějake zadky. Fakt úplně na objížďku. "

,, Bože... A to jsem si říkal, že nám vše vychází. " Sundal si masku, protože přes ten déšť nejde pomalu nic vidět a ještě když má úplně promočenou. Sundal ji a promnul si obličej.

,, Kdyby něco tak mi hlas. " V tom se neozval Jisung, ale jeho vyspělý přístroj.

,, Pozor! Něco se k vám blíží. Je to tři kilometry od vás. Jde to ze západu. " Jaemin prudce polkl a podíval se za sebe.  Měl se bát?

,, Co to je?. "

,, Hrozí nebezpečí. "

,, Jaké sakra!!. " Vyjekl a začal se potit a panikařit. ,, Co mám, dělat!! Jisungu slyšíš mě??. "

,, Jsem tady neboj. Hledám co to je.. " Jaemin nemohl spustit oči z místa,odkud by se nebezpečí blížilo .Chtěl, ale zároveň to i nechtěl vědět.

,, Hyung,  je to Mark a myslím,  že povídat si asi nebudete. "

,, Já to věděl, že přijde...kurva. "



Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat