22.Hateful Feelings

125 15 3
                                    

,,Takhle vypadal Jaemin?."

,,Huh?." Starší se na něj zamračil.

,,Co to máš za fotky. Můžu se podívat?." Poukázal na bednu ,která byla položena nedaleko postele.

,,J-jo..." pustil ho.Jeno najednou nervózněl.Ten pocit ,že Jaemin už tady není.Zase se cítil sám.

Jaemin si sedl k bedně a otevřel víko . Uvnitř byly fotky a popsané papírky.
Vytáhl první fotku na ,které byl jen Jaemin.

Jaemin si ho pořádně prohlížel. Nemohl s něho spustit oči.Byli tak stejní.
Jaemin neveděl co říct a, tak se na Jena jen pousmal.

Fotku položil zpátky a vytáhl další ,tam už byl i s Jenem.

,,Jeno?Miluješ mě jen kvůli toho ,že jsem stejný jako on?."

Jenovi se zatajil dech. To co Jaemin řekl byla pravda.Miluje ho jen kvůli toho ,že jsi jsou 100% podobní.

,,Uhmm, Je na tom něco špatné?chci říct...mám tě rád jako opravdu rád." ,,Takže.Kdyby Jaemin žil...jsi sním dodnes?."

,,Jaeminie-." ,,Prosím odpověz." Tlačil na něj.

,,Já nechci nic říkat. Miluju tě a vždycky budu." ,,Miluješ mě protože už jsi se do mě dávno zamiloval.." Prohlížel si fotku a předjížděl prstem po Jaeminovi.
,,Zamiloval ses do Jaemina už dávno a já jsem jen náhražka za něj ,aby ti bylo líp?." Řekl ze slzami v očích.

,,Jaeminie. Neříkej to.To není pravda."

,,Tak mi to vysvětlí...jiný důvod nemám,proč bys mě miloval. Proč zrovna tý. Slavný a bohatý Lee Jeno by se jen tak zamiloval do kluka ,který nic nemá."

Jeno okamžitě přišel k němu a fotky dál zpátky do bedny a dál ji pryč.
,,A proč ne?To se nemůžu zamilovat do tebe? Já neměl v úmyslu se k tobě vracet.Myslim k Jaeminovi. Měl jsem v plánu zapomenout jenže tý jsi mi pořád psal a psal. Do tebe jsem se zamiloval úplně normálně jako do Jaemina.On měl jiné kouzlo a aji tý ho máš."

Jaemin měl kolena u brady a díval se skrz své vlásky na zem na své ponožky.

,,Jaeminie posloucháš mě?." Vzal si to nebohe tělíčko do objetí. Jaemin se ani nehl zůstal ve své poloze jediné co ho lákalo byla Jenova krásná vůně a teplo.
,,Za to že jsem se do tebe zamiloval můžeš tý a jsem za to rád, protože nic roztomileješího jsem nikdy neviděl." Škarlil ho.

,,Nejsem tak roztomilý.Znam někoho kdo je víc roztomilý."

,,Vážně?A znám ho?."

,,To nevím, ale snažím se sním trávit co nejvíc volného času.Taky je to pěkná citlivka když se jedná o smutné filmy nebo tak něco."

,,Tý." Vzal si ho do náruče a pohodil ho na postel.
Hned si nad něj vlezl a přišpendlil mu ruce nad hlavu.Jaemin byl v ten moment bezbranný.Jeno se rychle přisal na jeho rty a začal jej dravě líbat.

Jeno povolil stisk na jeho rukách.Jaemin toho využil a ruce přesunul na jeho záda a tím si ho natiskl na sebe.

Jeno zažívál znova ten úžasný pocit vzrušení ,který měl i s prvním Jaemin.Byla to jako nostalgie.V ten moment se už nikdy nechtěl odlepit od jeho rtu nebo se ho jen přestat dotýkat.

Vášnivě líbal mladšího rty a nemohl přestat. Vrčel, neměl dost, pořád chtěl víc a víc.

Starší se přesunul na jeho čelist a šel dravými kousánci a polibky ke krku ,kde nechával ne jeden fialový flíček.
Jeho ruce putovaly po mladšího hruďi. Mladší se nestíhal soustředit. Neveděl na co, protože už jen to dravé líbání nebo Jenove doteky jej doháněli k šílenství.

Jenovi ale vadilo tričko,které na sobě Jaemin měl , A tak mu ho přetáhl přes hlavu. Bylo zvláštní ,že i tenhle Jaemin měl úplně stejné tělo jako měl ten první.

Jeno

Není možné jak si jsou podobní. Teď mám pocit ,že jsem se zbláznil ,Zamiloval ,prostě úplně všechno. Jaemin byl ale jediný ,kterého jsem teď potřeboval.
Sedl jsem si na něj a snažíl se uklidnit sám sebe.Bylo mi opravdu teplo a prudce jsem dýchal.
Přitom jsem si všíml jak jsem pěkně vyzdobil Jaeminuv krk.

Byl tak strašně krásný a roztomilý , nemohl jsem s něho spustit oči.

S toho jak jsem ho sledoval tak jsem si ani nevšiml ,že mi Jaemin pomalu svléka tričko, nechal jsem ho . Poté triko někde odhodil a prohlédl si mě. Zřejmě jsem se mu libil stejně jak mě on.

Pousmál jsem se když jeho tváře nabraly syté růžové barvy.
Znovu jsem se k němu přitiskl a tentokrát s citem jsem políbil jeho rty.

,,Miluješ mě Jeno?." Špitl mi sladce do rtů.

,,Co je to za otázku...tebe úplně nejvíc."

*****

Bylo už pozdě a Jisung seděl u sebe v pokoji úplně sám a přemýšlel jestli jeho rozhodnutí bylo dobré. Vážně chce nechat Jena zapomenout? Pořád si to říkal.Nebyl si jistý.

V tom ho vyděsil zvuk za jeho oknem.
Ale jakmile uviděl svého Hyunga hned mu šel otevřít.

,,Sungie něco se děje." Hned mu skočil kolem krku.

,,Nejsem si jistý." Začal vzlykat.

,,Já vím... nech to Marka udělat. Sám vidím jak na mě Jeno vzpomíná.Jeho oči jsou vždycky rudé od pláče a mě to trhá srdce." Pohladil ho starší po líčku a utřel mu slzy.

Mladší pokýval hlavou a uklidnil se.
,,Hyung?To tý jsi napadal Marka ať chrání Jena?."

Jaemin se hravě usmál. ,,Překvapení." Vyjekl radostí.

,,Hyung, proč Mark když žiješ." Jaeminovi hned spadl úsměv.

,,To už jsem ti říkal. Nemůžu s Jenem zůstat navždy..."

,,Jenže mě to štve, uvnitř sebe vždycky křičím ,když Jeno furt mele o tobě." Odfrkl.

,,Ale Sungie. Nebuď naštvaný. Navíc našel si někoho jiného."

,,Jiného?však jsi to tý! Ale ne tý!Jeno ho miluje jen kvůli toho ,že vypadá jak tý!."

,,Nekřič po mě Sungie já za to nemůžu.Jeno se do mě zamiloval první."

,,Proč ses mu sakra ukazoval!!Jeho otec ti řekl ,že máš být v utajení!Zamiloval jsi se do něj první tý a ne on!! Jenovi si byl jedno dokud ses mu neukázal, můžeš za všechno!!." Řval až mu přeskakoval hlas.

Jaemin nemohl uvěřit co mu tady Sungie říkal.
,,Kdyby jsi nebyl zamilovaný, tak to tak nepodelaš kvůli tobě umřel i jeho táta. Bezdůvodně." Křikl posledních sil a potom odvrátil pohled.

Jaemin tam stál ze slzami v očích.Nezmohl se na slovo.Jisung ani od něj nic nečekal a proto zasedl za svůj stůl a dělal že má hodně práce.Jaemin mezitím bez pozdravu odletěl.

Měl v úmyslu najít Marka.A našel ho rychle seděl sám na lavičce.Jaemin opatrně k němu přistál a sedl si k němu.
Mark zvedl pohled a uviděl Jaemina ,který se snažíl zadržet slzy.

,,U-udělej to. Vymaž je všechny. Hlavně Ji-." ,,Jisunga a Jena.Ja vim."

,,Ne, všechny nechci ,aby věděli ,že jsem měl v jejich životech nějakou zminku.I Haechana ,Chenleho a Jaemina.Renjuna. Učitelky...Všechny ,kteří o mě věděli."

,,Vážně?." Divil se Mark.

,,Jo. Všechno jsem zničil a tý zachránil.Kdo je teda ten hodný?"

,,Jaemine."

,,Nic neříkej. Prostě to udělej a jak přijdu po druhé už se o mě nikdo nezmíni.Jisung nebude vědět že jsem vůbec existoval tak jako všichni ostatní." Poté se zvedl a zmizel v temných oblacích.

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat