20. Yes Or No!

172 16 4
                                    


,, Miluje mě Haechan?. "  Řekl potom co viděl jak Jisung doprovází Haechana domů.

,, Nemůžu najít tu zprávnou odpověď. "

,, Co je těžkého na Ano nebo Ne!. " Vyjekl.

,, U téhle otázky vám nemohu odpovědět. Je mi líto. " Mark zuřivě praskl do stolu

,, Kurva!!!. " Vykřikl div mu hlasivky stačily. ,, Zasranej parchant!. " Nadával dál. ,,Kdybych ho tady měl tak ho zabíju... Jo, zabíju ho a udělám to sám. " Zklidnil se  a nalil si trochu alkoholu, který měl ve svém baru. Poté trošku vypil a zaksychtil se.Ostrý alkohol mu projel jicnem.

,, Stejnak si mě pořád vyhledáva. " Dopil zbytek a prázdnou skleničku dál na stůl. ,, Až si mě vyhledá přiště, tak už neodletí... "

,, Chcete zabit Na Jaemina?. "

,, Ano... Svýma vlastníma rukama.Neměl se plést do věci do, kterých mu nic není. Poté až skončím sním skončím i s Jisungem. "  Řekl klidně.

,, Co když vás potom Haechan bude nenávidět?. "

,, Nebude. Když jsem mu dokázal vymazat paměť na to, jak jsem s něho dostal ,kde sídlí jeho otec,  tak nebude těžké s něho vymazat Jaemina a Jisunga... " Usmál se pro sebe.,, Jsem prostě nejlepší a Hyuck patří mě.Já mu dám kurvit se s nějakým debilem."

******

,, Ještě jednou, moc se omlouvám za to co se stalo. Doufám, že jsi v pořádku. " Optal se starostlivě Jisung.

,, Neomlouvej se. " Štipl ho do lička. ,,Hlavně že jsme vyvázli živí. "

,, Jo. " Sklopil pohled, ale Hyuck si ho hned zvedl tak, aby mu viděl do očí a chtěl ho políbit. Jisung se ale hned zarazil.

,, Chceš mi dát pusu,  i když máš přítele?. " Špitl,  když je dělili milimetry.

,, Jak víš ,že mám přítele?. " Usmál se a chtěl pokračovat, ale Jisung mu v tom bránil.

,, Jaemin mi o tom řekl. " Čekal co mu na to Hyuck řekne. Sám nevěděl co říct.
Nechtěl Jisungovi lhát a nechtěl, aby věděl, že někoho má.,, Čekal jsem, že mě upozorniš, že máš přítele. "

,, Hlavně, že v parku ti to nevadilo jak, jsem tě líbal... A líbilo se ti to,  jinak, by ses takhle nezapojil. "

,,Za to můžeš ty... Bylo to rychle a já si-." Hyuck si ho přitáhl a spojil sním rty a pote se lehce odtáhl, ale jen trochu. 

,, To jsou výmluvy, Sungie. " Najednou se Haechanuv hlas tak změnil. Byl hrubý a mužný,  což v Jisunga překvapilo. Najednou byl pro něj tak přitažlivý,  chtěl ho znovu políbit a pevně jej objímat. Ale nemohl.
Proto si zkousl ret,  aby přemohl tu touhu znovu okusit Hyuckovy rty.

Jenže Hyuck byl haklivy na to a okamžitě si ho přitáhl zpátky do polibků. Jisung se rukama vpletl do jeho vlasů a lehce za ně zatáhl. Chtěl ho a Haechan jakbysmet.

,, Přespí u mě... Prosím~." Vzdychl Starší.

,, Když mi řekneš jak to máš s Markem. " Hyuck se usmál a odemkl vchodové dveře a táhl ho k sobě.
,, Haechane,  ještě jsi mi neodpověděl." Vyjekl když zabouchl za nimi dveře a následně je na něj nalepil.

,, Uhmm~~co kdybych ti řekl. " Začal jeho krk opečovavat polibky. ,, Že se mi Mark nelíbí, tak jako ty. " Zatímco Jisung se držel zuby nechty, aby nevypustil žádný sten.

,, Máš mě r-radši?. " Špitl. Hyuck k němu zvedl pohled.

,, O hodně. " Znovu spojil jejich rty.

,, A-ale pořád to není odpověď. "

,, Miluju tě. Stačí ti to jako odpověď?. "

***

Další den se Jaemin probudil sám. Bylo divné že tady nebyl Jisung.
,, Sungie?. " Zeptal se pro jistotu a když se nikdo neozval vstal s postele a chystal se do školy. Samozřejmě si nezapoměl vzít sluchátko,  aby se sním spojil.

Popadl batoh a vyrazil. Vzal to ale rychle. Stačilo ani ne pár minut a byl u Jena,  kterého stihl.

Jeno se zalekl, když Jaemin přistál vedle něj.

,, Co to!!. "

,, Klídek to jsem já. " Roztomile se usmál a objal ho.

,, Takhle mě lekat nemůžeš. " Uchechtl se. Jaemin mu mezitím vpil menší polibek.

,, Promiň Jeno. " Vycenil na něj zoubky a šli spolu skoro prázdnými ulicemi.

****

Ve škole se ale museli rozdělit,  každý šel do své třídy. Jakmile Jeno spatřil, že Hyuvkovo místo je prázdné povzdechl a hodlal mu napsat.

Ale nemusel protože zrovna vešel do třídy celý Udychany.

,, Co tě zdrželo?. " Optal se mladší.

Hyuck to musel vydychat, ale potom se spokojeně usmál a objal Jena.
Jeno trošku nechápal.

,, Zkus hádat. " Nadzvedl obočí a olizl si spodní ret.
Jeno se prvně zamyslel, ale potom mu to došlo.

,, To rande jasně... Tak co jaké bylo? Počkej. Ty jsi sním spal?. "

,, Co?."

,, ..co rande? Spal si sním? Neříkej že jo.." Sedl si do lavice a čekal na Hyuckovou odpověď.

,, No... " Ďabelský se usmál.

,, Znáš ho den a už jsi-. ",, Pššš... Bylo to úžasné ,dík za optaní." Usmál se pro sebe.

,, Haechane.."

,, Chceš něco vědět? Našel jsem toho tvýho bodyguarda. " Zašeptal, aby jej ostatní neslyšeli.

,, Kde?. " Pokrčil obočí mladší.

,, Byli jsme s Jisungem venku a neuvěřiš. Zachránil nás,  málem jsme umřeli. " Vyjekl radostně. Jeno jen pokýval hlavou. ,, Ale musím uznat že je sexy... "

,, Haechane... Pro tebe je sexy každý. "

,, Máš recht,  ale!! Kromě Jaemina. Není můj typ a vůbec není pěkný... Právě nechápu jak tobě se může líbit."

Kdyby jen věděl že ten sexy bodyguard je Jaemin,  pomyslel si.

,, Mě se Jaemin líbí... Hele taky neříkám že Mark je nějaký krásný, super muž světa. "

,, Dobře,  neberu ti ho...a Mark je pase." Pozbytek dne byl Jeno takový divný,  musel vyhledat Jaemina.

Po ukončení školy zůstal ještě ve škole. Procházel se dlouhými chodbami dokud nenarazil na svého spolužáka,  který odpočíval na patře.

Jeno ho moc dobře znal,  ale nechtěl sním mluvit.  Jenže on si ho všiml.

,, Ale Jeno... Kdepak je Haechan?." Zeptal se ho starší chlapec,  který, se opřel o zábradlí.

Jeno znejistěl a zastavil se. Nechtěl mu jít blíž. ,, N-nevím. Asi, šel už domů. Co by tady dělal. "

,, Nejspíš. Ale co tady děláš ty.? " Optal se starší.

,, Na to bych se tě taky mohl zeptat. " Markovi přišlo divné jak se sním Jeno vybavuje. Proto šel blíž a snažil se být přátelský.

,, Jsi tady sám?. "  Řekl svým hrubým hlasem.

,,  Čekám na kamaráda... Přijde... Za chvíli. " Bylo mu těžko. Mark byl prostě taková negativní energie.

,, Nikdo tady není." Usmál se.  ,,Můžu tě doprovodit. Aspoň se líp poznáme. "

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat