,, Fakt je to šílený. " Řekl mladší, který se rozvaloval na zemi po koberci.
,, To jo. " Řekl Jaemin, který naopak seděl na gauči.
,, Už jsem to jednou řekl, že to byl Mark.. Beztak může i za smrt Jenove matky. " Vyhoupl se do sedu.
,, Sungie... Nemáme důkazy... Co když...Co když to byla jen náhoda? Nikdo na místě činu nebyl a.. A ten barák vybouchl. " Machal rukama.
,, Důkaz nedůkaz, jde tady o jeho kamaráda... Zkus hádat proč Mark leze za Haechanem, aby byl blíž Jenovi, někde si ho odveze a tam ho, zabije. "
,, O čem to mluvíš? "
,, Hyung včera jsme o tom mluvili. Představme si, že Mark je opravdu vinen. "
,, Vážně?. "
,,Mark může za její smrt, Mark může za Hyuckove rány na rukou, dobře? Jen si to představíme.Smysl to má. "
,, Jisungu víš co? Mám lepší nápad. Proťuknu si Haechana... Zajdu si sním ven a zjistim podrobnosti. "
*****
(Mezitím u Hyucka doma)
,, Ahoj. " Usmál se Jeno a obajl se s Haechanem.
,, Ahoj." Objetí mu opětoval a poté ho pustil.
,, Jsi sám doma?. " Optal se poté co si sundal bundu a boty a rozhlédl se po jeho mámě, aby ji pozdravil.
,, Jo. " Vyjekl s kuchyně. Jeno za ním přišel a díval se co dělá.
,, Jo a. " Otočil se na něj. ,, Přijde Mark, ale jen na chvíli. " Jenovi se udělalo mdlo, když uslyšel to jméno.
,, D-dobře. " Haechan si,ale všiml jeho reakce na Marka.
Sklopil pohled a přišel k němu. ,,Jeno... Vadí ti?. "
,,Ne.. Ne vůbec. " Kývl rukou.
,, Ale vždycky když řeknu něco co se týká Marka hned ti spadne úsměv. " Jeno si oddychl. Nemohl mu lhát.
,, Já vím, že ho miluješ. Neměl bych a ani ti nechci rozkazovat s kým máš a nemáš být...takže to nechci komentovat. Jestli si sním šťastný, tak sním buď. "
,, Jeno. " Objal ho. Hyuck se cítil divně. Tak moc chtěl vědět, proč ho tak Jeno nemá rád.
Najednou se domem ozval zvonek.
,, To bude Mark. " Šel mu otevřít.
Mezitím se Jeno opřel o linku a koukal na ty dva. Dneska měl možnost Marka pořádně poznat. Neměl s toho dvakrát dobrý pocit.
Dovedl ho až k Jenovi. ,, Vy už se sice znáte... "
,, Haechan mi o tobě vyprávěl. " Jeno se pod jeho pohledem cítil nesvůj. To jak na něj koukal.
,, Tak doufám, že v dobrém. " Usmál se Jeno.
Mark se tomu zasmál. ,, Jen to dobre, nebo snad něco tajíš?. " Pousmál se.
,, N-ne. " Uchechtl se. Ne. Nemá ho rád.
Všichni se šli posadit na gauč a o něčem si povídali.
,, Proč jsi vůbec tady. " Optal se Jeno Marka. Hned se mu věnoval.,, Kvůli Haechana. "
,, Opravdu?. " Nadzvedl oboči.
,, Ano, chtěl jsem mu něco dát, ale vidím, že má společnost... Takové věci počkají. " Mrkl na Hyucka, které seděl vedle něho úplně rudý.
Jenovi nezbývalo než se jen trochu pousmát. Tak moc mu k Haechanovi neseděl. Proč si Hyuck vybral zrovna takového oplzleho debila jako je on. To už Chenle byl lepší.
,, Ale jsem tady jen na chvíli, Haechan říkal, že by bylo fajn kdyby jsem se... Líp.. Poznali... Nemyslíš?. " Vynechával mezery mezi slovy, protože si všiml osoby, která jej sledovala. Jaemin.
,, Huh?. " Řekl Hyuck a rozcuchal Markovi vlasy. ,, Na co to koukáš zlato?. " Uchechtl se Haechan.
,, Na nic baby. " Pousmál se a líbil Hyucka do vlasů.
Jeno se zase cítil jak třetí kolo u vozů. Záviděl. Záviděl vztah jaký mají, taky si to přál. Nikdy nikoho neměl, protože ho jeho rodiče až moc chránili před okolním světem.
,,Já bych tě rád poznal. " Řekl potom.
,, Dobře, tak jo. "
,, Fajn. Co kdybychom zašli někde?. " Nabídl mu.
,, Bez Haechana?. " Mark se na svého přítele podíval a našpůlil rty.
,, Uhmm, bez. "
,, No já nevím. " Podrbal se na zátylku.
,, Copak, nedáš bez Haechana ani ránu? Neboj nekoušu. " Uchechtl se.
,, Mám Haechana rád. "
,, To já taky. "
,, Je pro mě jako rodina. "
,, Hmm... To je pěkne. "
,, Beru ho jako brachu, kterého jsem nikdy neměl. Fakt mi na něm záleží. "
,, Jak roztomilé, slyšíš to Haechanie? Bere tě jako bratra. Musíš pro něj být všechno. "
,, To on je. " Jeno si ani neuvědomoval kolik mu toho řekl. Ta představa, že má Hyucka namotaneho kolem prstů. Pomalu, ale jistě ničí něco, co má Jeno nejradši. Uvnitř sebe byl Mark šťastný. Je přece jasné když něco trochou nalomite nebo přetrhnete, tak to spadne, zničí se to.
,, No, rád jsem tě poznal Jeno. " Milé se na něj usmál a připravoval se na odchod.
Hyuck ho doprovodil ke dveřím, zatímco Jeno přemýšlel jak Hyucka oddělí od Marka. Nechtěl, aby sním začal život. Hnusil se mu každým dnem.
*****
(Mezitím venku)Mark moc dlouho nešel zastavil se v jedné uličce a koukal před sebe. Moc dobře věděl, že má společnost. Ušklibnul se a řekl do prázdná.
,, Copak Světlušky nelétají jen v noci?." Hned jak to do řekl objevil se před ním Jaemin. ,, Ty budeš asi výjimka co?."
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...