,, hyung poslouchej mě. Markovi nemůžeš věřit. "
,, To je poněkud možné když k nám na školu přišel teprve dnes. Ale Jena zná a Jaemin byl jeho nejlepší kamarád... Nikdy bych si nemyslel že je Jeno takový hovado. " Popotahl starší a zvedl se. Došel k oknu a díval se ven.
Jisung nic neříkal byl s jeho slov úplně zmatený. Myslel si že Mark je mrtvý, ale není. Žije a tím pádem je Jeno nadále v nebezpečí.
Poté se zvedl a došel k němu.
,, Hyung. Ať ti Mark říkal nebo řekne cokoliv, tak ho ne poslouchej. "
,, Proč, je hodný. " Odvětil.
,, Ne tak jak si myslíš. Může se ti něco stát když ho budeš poslouchat. " Jisung začínal mít strach.
,, A co?!. " Vyjekl a otočil se na něj ze slzámi v očích. ,, Já byl vždycky ten komu se škole posmívali, týrali...Mark se mnou navázal kontakt, aniž by mě zmlátil nebo mi kradl věci. "
Jisung nad tím protočil oči a chytil se za vlasy.
,, Měl by jsi jít Jisungu.Cela ta vaše parta je stejná. Prolhana... Nechci ani jednoho z vás vidět. " Řekl hořce.
Jisung němel slov. Jaemin Markovi propadl tak rychle. A to je zle. Už je jen jediná možnost a to Chenle.
,, Fajn... Měj se. " Vzal si bundu a odešel. Jaemin mu ale pozdrav neoplatil. Úplně jej ignoroval.
***
Sungie:. Kluci máme problém. Dneska všichni u mě doma.
****
Poté si Jisung schoval mobil a odešel domů.Hned jak, došel už mu volal Jeno.
,, Jaký problém? Děje se něco?
,,Děje a je to špatné, večer vám všechno vysvětlím. "
,, Napíšu Haehanovi... Ne radši mu zavolám a budem tam do deseti minut. Třeba to řešit teď. "
*******
(15: 56)
Hyuck byl doma zavřený v pokoji a přemýšlel. Měl plnou hlavu otazek, na kterou nemohl najít odpověď.
V tom ale uslyšel jak se jeho dveře jemně pohly. Okamžitě si sedl a nemohl z místa uhnout pohledem.
,, Mami?." Zavolal, ale žádná odezva.
,, Mami co to děláš?. " Šel k pomalu, ke dveřím že se podiva kdo to dělá, na to se dveře zabouchly a zamkly.
Hyuckovi se zatajil dech a stuhl na místě. Když je chtěl jít otevřít, v tom mu ze zadu zakryl pusu a chytl si ho za paži. Hyuck se zalekl a prudce začal dýchat. Začal se vzpírá, ale jakmile uslyšel známý, hlas tak se mu málem podlomila kolena.
,, Pššš... Chyběl jsem ti?zlato?. " Řekl medovým hláskem a poté si ho otočil k sobě a pevně jej objal..
Haechan byl jak vyvedený z míry. Jak se tady vzal? Tohle musel být sen. Říkal si, v hlavě.
,, Haechanie... Řekni už něco. " Chytil ho za tváře.
,, hyung... Já myslel-. " ,, Že jsem mrtvý? Děkuji převelice ty-. " Když mu Mark chtěl dát facku, tak, ho Haechan znovu objal. Tentokrát pevněji.
Marka to překvapilo. ,,Jsem rád že žiješ. " Vzlykl mladší.
Mark už si, myslel, že Haechana zabije za to, že je s Jisungem. Ale jak si všiml. Nebude až taky problem je od sebe oddělit. ,, Chyběl jsi mi.. I když jsi udělal co jsi udělal. Je mi to jedno. "
V tom Mark zjistil jaký Hyuck je parchant vůči Jenovi. Mark se nechal objímat a přitom se usmíval, když věděl, že jeho slova má nahrané a nemůže se dočkat až je pustí Jenovi.
Vychutná si jeho bolest. Těší se na to.Pokud jej nepřesvědčí jeho lidskost.
,, To jsem rád... " Odtáhl se pohladil ho po vlasech. Hyuck se na něj usmál. V tom mu ale zavolal Jeno.
Hyuck se chtěl pro ten mobil natáhnout, když v tom jej zastavila Marková ruka. ,, Baby, vážně chceš teď trávit čas s ním?. "Hyuck chvíli přemýšlel. Ale přece jen Mark byl jeho přítel. ,, Ne to nechci. "
,, Tak vidíš. Stačí jen zamknout a nevšímat si toho. " Usmál se na něj a smyslně jej políbil na rty.
Haechanovi Markové rty tak chyběly. Tý jeho jemné rtíky ,které byly jen jeho.
****
,, Skara!! Nezvedá mi to. " Vyjekl Jeno a radši už dal nečekal a vyrazil za Jisungem. Moc chtěl vědět co se stalo.
Šel takovým rychlým krokem, ale s části i běžel.
Udýchaně zaklepal na dveře a čekal až mu Jisung otevře.
,, Kde je Hyuck?. " Zeptal se když, staršího nikde neviděl.
,, Netuším a nebere mi to. " Vstoupil dovnitř a ze zul se.
,, Tak co se stalo. ",, Jde o Jaemina. Je to průser jak prase. Nevím co budu dělat." Začal mladší vyšilovat.
,, Jisungu klid. " Utěšoval jej.
,, Fajn... Promiň... Tak za prvé: Jaemin je do tebe zabouchly. "
,, V-važně?. " Vyjekl. Srdce se mu rozbušilo jak, ještě nikdy.
,, Za druhé: Mark žije, nevím jak, nevím proč a za třetí: chodí na školu kde Jaemin a podle toho co mi Jaemin řekl tak jsou kamarádi. "
,, Co že??! Mark žije! Co budeme dělat?."
,, To nevím, ale já nejsem schopny tě ochránit, musíme vypadnout z města. Daleko pryč. " Jeno na něj vyvalil oči.
,, Jisungu to je šílený. Žijí tady už od malička a co poldové?. "
,, Ti, nám nepomůžou. Mark se silný. Když přežil to co Jaemina zabilo, tak.." odmlčel se.
,, Je neporazitelným. A asi vím proč.. "
To be continued
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...