10.Bloody Wounds

259 20 1
                                    

Jaemin konečně dorazil domů,  tentokrát pozdě.
Nebyl moc v dobré náladě v hlavě mu hrály slova a věty od Jena,  které mu řekl.
"Nepotřebuji nějakého manika za zadkem"

Plus Jenove výrazy na jeho osobu. Bylo mu líto, že ho nebral. Povzdechl si a vyčerpaně si lehl na gauč.

,, Ahooj Světluško. Jak to šlo?. Měl jsem tě vypnu-... Co se stalo. " Přisedl si k němu s lítostným pohledem.

,, Všechno je na nic. "

,, Ale no tak,  co je?. " Zatřesl sním.Jaemin se posadil a zahleděl se někde do prázdná.

,, Nezjistil jsem nic-. " Najednou se zasekl a konečně pohlédl na Jisunga.

,, Zjistil. " Jisung se divil jeho chování.

,, A co?. "

,, Haechan musel Markovi říct Kde je jejich laborka. "

,, Huh?fajn a jak to víš? A kdo ti to řekl. "

,, Dneska jsem byl u nich a tak mi pan Lee ukázal všechny kamery měřiče a tak dále... Motala se tam jedna osoba, která kolem sebe měla obrovskou sílu.. A mý víme, kdo má tak, obrovskou moc že?Skterého to přímo září. "

,, Mark. "

,, Přesně, ale nemůžeme ho soudit, pokud nemáme přesné důkazy,  osoba se tají nejde ji rozšifrovat. "

,, Dobře a co to má, společného s Donghyuckem. "

,, Jisungie... Haechan je Markuv přitel,  má ho jenom na informace. Využívá ho.  "

,, Mám taky pocit, že se tomu dostáváme na kloub. " Pousmál se Jisung,  tolik dobrych zpráv.. No nejsou dobré,  ale už ví na čem jsou.

,, No nic jsem unavený. Jdem spát. "

,, Jo. " Řekl Jisung a odebrali se do ložnice.

***
Oba leželi v peřinách a snažili se usnout. Jenže ani jeden nemohl zabrat.

,, Hyung?. "

,, Hmm~?. "

,, Proč jsi byl takový smutný... Stalo se něco?... Může za to Jeno?. "

Jaemin vydechl a díval se do stropu.
,, Pan Lee mě mu představil... Nelíbím se mu. "

,, Ale hyung,  tomu nevěřím. Však ve škole po tobě kouká. "

,, Sungie?! To jsem nemyslel. Nelíbím se mu, protože...on nechce nějaké blbečka, který by mu lozil za zadkem."
Řekl smutně.

,, Tak proč se mu neodhalíš?. "

,,Pan Lee si to nepřeje,  už tak dělám všechno proto, abych mu byl blíž. Chodím kvůli něho i do školy... Ani nevíš jak, moc jsem chtěl tu pitomou masku sundat. " Na to už Jisung nic neříkal.

******

Jeno byl že včerejška ještě trochu nakrklynakrkly,  čehož si Haechan všiml.

,, Hádám, že včera jste se museli s tátou pohádat. " Řekl jej tak.

Jeno zavrčel a opřel se do židle.
,, To ani ne... Bude to znít šíleně, ale.. " Přiblížil se k němu a pošeptal mu do ouška. ,, Mám svého bodyguarda. "

Hyuck vykulil oči. ,, Cože fakt?? A kde je?. " Rozhlížel se kolem.

,, Ne tady... Já nevím, kde je,  ale sleduje mě. Jsem s toho naštvanej. "

,, Proč? Jak bych chtěl bodyguarda,  bylo by to husté. "

,, Ne není to husté. "

,, A jak vypadá? Je to svalouš?A je sexy?. " Mrkl na Jena.

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat