6. Don't Follow Him

298 19 0
                                    

,, Ahoj. " Hned za sebou zavřel dveře a pohodil batoh někde do rohu a šel si nalit trochu vody.

Nepustíl si vodu a trochu upil.

,, Hyung, co to vymyšlíš za blbosti. " Optal se Mladší chlapec,  který se otočil na křesle, aby na něj viděl.

,, Jak jsem to měl vědět. " Vyjekl a přisedl si k němu.

,, Kdo je vůbec Mark Lee a proč jsi ho chtěl sledovat. Máš, dávat pozor na Jena a ne na Donghyucka. " Řekl Jisungu,  který byl, s celé té akce v nervach.

,, Jenuv táta mi řekl,  že si myslí, že za to může Mark. "

Jisungu se na chvíli zamyslel a potom začal něco klikat na klávesnici.

,, Mark Lee?.. Nic tady o něm není. "

,, To není možné. " Řekl Jaemin a přesunul se blíž k němu.

Musel se sám přesvědčit.Jisung si dal ruce za hlavu a opřel se do židle.

,, To je docela blbý. " Řekl pochvili.

,, To je Hyung... Co teď? Musíš se soustředit na Jena. A držet ho od něj co nejdál. "

,, Bože, má v hrsti jeho nej kamoše,  takže je jen otázka času kdy si, vezme i Jena. " Řekl rázně Jaemin až se Jisung lekl.,, Jsem tady pozdě.. Jak to mám říct jeho tátovi. "

,, Fajn,  musíme najít nějaké řešení nebo něco... Donghyuck..Počkej oni jsou kamarádi nebo co jako. "

,, Mají spolu milostný vztah. "

,, Hyung to mi neříkej ani s prdele."Zamračil se mladší.

,,Jo aspoň s toho co jsem pochytil jo... Zítra se zeptam Jena. " Zvedl se a šel si sednout na sedačku a zapl televizi,  zatímco Jisung nad tím přemýšlel.

,, Jo a Sungie?. "

,, Hmm?. "

,, Čím mě Mark mohl vidět,  jak to věděl že tam jsem?. " Jisung došel k Jaeminovi a také si k němu sedl.

,, Ne čím, ale díky koho.Budete na tom stejně jenom Mark bude lepší..."

,, Vážně si, myslíš, že je lepší jak já? "

,, Hyung o to tu teď nejde,  má asi, jen lepší technologií... Hele víš co? Něco vymýslim. Abys nebyl, pozadu. " Uchechtl se.

,, Dobře no... Jdu si už lehnout. " Taky mu věnoval úsměv a odešel do pokoje.

Neměl ale čiste svědomí. Musel zase vypadnout,  zase tak nenápadně, aby Jisung nic nevěděl.

Jaemin se dostal k jeho obrovskému baráku. Všiml si, že u Jena ještě svítí. Pousmál se a hned šel za ním. Pozor ne dveřmi,  ale oknem. Pokoj měl nahoře a to pro Jaemina není problém ,když se dokáže pohybovat i vzhůru nohama takže vylézt na jeho okno bude pro něj levá zadní.

Pěkně tiše vyšplhal nahoru a nahlédl do okna. Jasně závěsy. ,, Sakra Jeno. " Zamumlal si pro sebe a musel najít balkon,  ten měl Jeno taky. Ten byl kousek dál.

Potichu vlezl na verandu, opatrně našlapoval tak, aby nevzbudil pozornost. Naštěstí byl, balkon otevřený. Nahlédl dovnitř,  do nosu ho udeřila překrásná vůně. Přesně takhle voní Jeno. Bylo to sice kořeněné,ale moc sladké.

Jaemin nasál tu vůni a chtěl jít do jeho pokoje, jenže to zrovna vyšel Jeno.

Jaemin stuhl a doufal,  že si ho nevšimne. Byl k němu otočený zády a zase bez trička,  pochvili se otočil a Jaemin se držel aby se nerozesmál,  když uviděl jak má Jeno zapatlanou tvář od pěny. Usoudil, že se holí,ale vypadal tak vtipně.

Trošku se uchetl a Jeno hned odlepil oči od mobilu a díval se do pokoje, ale přitom stal na místě. Poté se podíval že dveří svého pokoje. ,,Tato?. " Nic.
To ale stihl Jaemin se úkryt na balkoně. Najednou uslyšel kroky, které se blížily. Jeno odkryl závěs, aby se podíval jestli tady někdo není.

Jaemin měl štěstí, že závěs, který odkryl Jaemina zakrylo. Jeno se rozhlížel a nikde nikdo.

,, To snad není možný. " Řekl si pro sebe.

Poté odešel a Jaemin si oddechl.

,, Špehuješ ho?. " Ozvalo se a Jaemina málem chytil infarkt.

,, Co?. " Vyjekl než si uvědomil, že sluchátko, které měl v uchu si stále nesudal. ,, Sungie bože.. Takhle mě nestraš. " Šeptal.

,, Hyung to není slušné. " Uchechtl se.

,, Ale já mužů.. Už se vracím jen jsem ho chtěl zkontrolovat. " Ještě se naposledy na něj pohledl a a zmizel v té černé tmě.

***

Jeno už asi po stopadesát zvonil Haechanovi.

,, Ahoj,  dovolal ses do hlasové schránky po hlasitém pípnuti zanechte vzkaz PÍP. "

,, Ahoj, Haechanie? To už je asi padesáty vzkaz a ty se stále neozýváš.. Bojím se o tebe. Doufám, že už  spíš a jsi v pohodě.Jinak, hned jak přijdeš tak se mi ozvi... Měj se. "

Jeno únavně položil mobil na svůj noční stolek a sedl si na postel. Hlavu složil do dlaní a přemýšlel.

******

Jeno ráno okamžitě běžel do školy. Doběhl do školy a podíval se na mobil.
Všiml si, že Hyuck byl aktivní před 18hodinami.To Jena vyděsilo ještě víc.

,, O můj bože. " šeptal si pro sebe a šel do třídy.

Cestou do někoho narazil.

,, Jeno? Ahoj. " Usmál se na něj, ale když spatřil jeho tvář úsměv mu zmizel.

,, Děje se něco?. "

,, N-nic. "Snažil se ho obejít,  ale Jaemin ho jen tak nenechal.

,, Opravdu? Jeno klidně mi to řekni?. "

Jeno konečně pohledl do jeho oči, ale nevydržel dlouho. Hned sklopil pohled.

,, Jeno? Co se stalo. " Řekl klidně a vzal ho za ruce a lehce je stiskl.

,,Nemůžeš  mi nijak pomoct... N-nech to být. "

,,Ale mužů a pomůžu ti.. " Chvíli se odmlčel, protože se málem prozradil. ,, Uhmm věř mi... Prosím. " Řekl potom,  ale to Jenovi nestačilo. Znal ho teprve dva dny, nevěří mu tak moc.

,, M-musim na hodinu. " vymanil se od něho a bez dalších slov odešel.

Jaemin se na něj dívá dokud nedojde do třídy. Přemýšlel co se tak mohlo stát.

,, Ach bože. " chytl se za vlasy a přemýšlel. Najednou ho s přemýšlení vytrhl zvonek,  který oznamoval hodinu.

****

Jaemin vůbec nevěnoval pozornost učitelce a jejímu výkladu. Přemýšlel nad Jenem a to co se stalo a proč mu to nechtěl říct.

,, Jaemine? Co je?. " Drkl  do něj Renjun,  který si všiml jeho chování.

,, Ale nic... Nevíš v kolik bude konec?. " Zeptal se,  zatímco si pohrával s propiskou.

,,... Už. " Zrovna zazvonilo a všichni mohli opustit to hrozné místo.

Rychle vyběhl, aby stihl Jena,  ale jak napotvoru to nestihl. Jakmile opustil budovu všude samé děcka,  ale Jeno nikde.

,, Sakra už,  aby to Jisung měl hotové jinak se zblázním. "

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat