19. Superhero?

167 14 1
                                    

,, Zabíj ho. "   Mark měl moc a mohl si jen tam říct co udělá, anižby  tam byl.

Vyslal maličký dron, ktereho by jsi jen tak někdo všiml a mířil k těm dvoum.

Mezitím Jaemin přišel domu celý, šťastný s toho co se stalo,  ale jakmile uviděl zlý signál, který šel s Jisungoveho počítače hned se zarazil a přišel se podívat co se děje.

,, Co to sakra je?. " Podíval se na monitor, když zjistili kde je asi, Jisung a co se k ním blížil.

Hned si, zasedl a vzal si do uší sluchátko. Doufal, že ho Jisung měl.

,, Sungie!!! Prosím ozvi se. Něco se děje!! PARKU JISUNGU. " Zaječel, ale nic.

,, Sakra!. " Hodil sluchátkem a vydal se za ním.

,, Náveď mě k Jisungovi hned!. "

,, Je v parku ve městě. Po tvojí pravici děj se přímo rovně. " Jaemin tak udělal a spěchalspěchal k ním.

,, Co mu hrozí!. "

,, Blíží se k němu malá věc. Pozor. Je těžko viděna a má smrtící účinky. "

,, Kdo by to udělal... " Už z dálky viděl ten park. Ještě víc přidal a přistál velkou rychlosti přímo před nimi.

Oba se zlekli. Jakmile viděl že jsou v pořádku podíval se do okolí.

,, Najdi ho.. Hledej to zařízení. " Hledal, očima tu malou věc.

Jisung hned věděl kdo to je. Chtěl se ho  zeptat co se děje, ale tím by se prozradili.

,, Co se to děje? Kdo to je. " Jaemin Haechanovi neodpovídal,  neměl čas.

,, Pořád nic?. " Zeptal se když věc nemohl vidět.

,, Opatrně zařízení je sledováno. Je za vámi, ale nedejte to na sobě znát. Připravuje výstřel... Má vás přímo na mušce. "

Jaemin se prudce nadechl.

,, Fajn,  aktivuj obrane pole. Nějaké nápady jak ho zničit?. " Jisung pocítil menší tlak. Zřejmně ochranné pole, pomyslel si.

,, Co se to děje Jisungu. " Řekl hyuck  když se mu stále nedostávala odpověď.

,, Radši se neptej. ".

,, Moc mě to mrzí ,takové rande jsem nechtěl. " Omlouval se Haechan, zatímco Jaemin se snažil zlikvidovat toho drona.

,, Nic si s toho nedělej. Tohle rande je nejlepší. " Usmál se na něj mladší.

,, Jisungu!! Vypadněte odsud,  ten dron je smrtící a jde po vás!. " Vyjekl na Jisunga Jaemin.

Jisung pokýval hlavou a odběhli někde pryč. Schovali se za roh domu a prudce dýchali.

,, Sungie ty ho znáš?. " Než stihl něco říct mezi ně střelil náboj, který byl nasáklý jedem.

,, Sakra... Heh." Řekl Jisung a čapl Hyuckovou ruku a utíkal. Mezitím si dál do uší sluchátko a připojil se na Jaeminuv čip.

,, kde je... Musíš ho chytit. I když, je jedovatý. Tvůj oblékl je takovými věcmi chraněný nebodne tě.... Jakmile ho chytíš ,každý dron má jadro.Najedeš ho v horní části. Normálně se neboj a vyrviho. Zbytek mi nech. Prozkoumám to. "

,, Waauw nechceš si to udělat sám?." Uchechtl se Jaemin.

,, To zvládneš. "

Jaemin drona úspěšně chytili. Byla to malička muška a najít jádro bylo obtížné.

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat