Jaemin doufal, že jeho plán vyjde. Trošku se obává, že to nevyjde podle jeho představ, ale zkusit to může.
Zabalil si tedy věci a vydal se do školy. Ještě než odešel nechal na ledničce vzkaz kde bylo napsáno
"Nezapomeň ^^"Zamkl za sebou dveře a rozešel se. Ranní ulice v Soulu byly přes týden tak plné. Všude hodně lidí a každý z nich měl svou vlastní cestu.
Jaemin bohužel po cestě Jena nenašel, ale za to věděl kde právě je. Měl ho pod kontrolou a to všude.
Jakmile se blížil školní budově hledal očima, jestli Mark také přišel do školy.
,, Je tady Mark?. " Optal se.
,,Nyní došel do školy. " Jaemin se hned podíval k hlavnímu v chodu a opravdu. Zalezal dovnitř.
,, Fajn, co Haechan. Nevšiml jsem si, že by šel s Jenem. "
,, Haechan... Ještě spí. " Jaemin se podivil a podíval se na své hodinky. Bylo třičtvrtě na osm.
,, Jaký byl důvod, že spí tak dlouho?. "
,, Donghyuck rád hraje počítačové hry a včera byl dlouho vzhůru než je zdravo." Jaemin se uchechtl a pokyval hlavou. Konečně došel do školy. Jeho první zastávka byly šatny, kde se pohodlně převlékl a vzal si potřebné sešity na hodinu.
Zabouchl za sebou skříňku a šel do třídy.
,, Víš o tom, že Jeno je s Markem sám ve třídě."
,, Ano vím. Naštěstí místo Haechana sedí Renjun, chlapec-. "
,, Fakt!! Tak to je Štětí. Půjdu za nimi. "
Jaemin se rozešel k jeho třídě a pohotovostně otevřel dveře.Jakmike Jeno spatřil Jaemina, usmál se. ,,Čaute."
,, Ahoj jak jsi věděl, že jsme tady?? " Optal se Renjun, když si Jaemin přisedával. ,, Měl jsem pocit, že tady jste. " Usmál se a jeho oči nechtěně zahlédl ten zlý pár oči, které dneska nechtěl vidět.Nebyli ve třídě sami. Bylo tam víc žáků, ale Jaemin si zrovna všiml jeho. Mark ho propaloval jak nejvíc mohl. Nenáviděl Jaemina. Věděl kdo je a on zas věděl kdo je on. A přitom ani jeden se nesměl prozradil. Jeno a Renjun netuši, že Jaemin andílek, který chránit chrání a Mark ďábel, který by je nechal se smažit a utápět v bolesti.
Jeno se nemohl vynadivat na Jaemina. Poprvé ho viděl tak blízko. Prohlížel si všechny jeho rysy na obličeji. Byl pro něj tak dokonalý, že se ho bál i oslovit. Doslova seděl a koukal na něj.
,, Za chvíli bude zvonit. " Řekl Renjun a pomalu stával s lavice.
,, Už jdete?. " Pípl Jeno.
,, Neboj Haechan přijde. " Uklidňoval jej Nana.
,, Snad. "
,, Měj se. " Zamávali mu a odešli že třídy.
Jeno se asi zamiloval. Jeho tělo vydávalo jasne signaly. Byl tak šťastný. Všechno mu bylo ukradený hlavou se mu milej jen Jaemin. Byl všude.
Čehož Mark hodlal zneužít.
,, Podívejme se, že by byl zamilovánej až po uši... Víš co copy? "
,, Nevím pane. "
,, Mám nápad. Změníme cíl. Když zničeme to co Jeno miluje zničíme i jeho, ale dame tomu čas, ať se víc zblíží. Budou dokonalej pár, ale jen na chvíli. Dokud Jaemina nezabiju. " Šibalsky se usmál. V tom do dvo dveří vrazil Haechan i s učitelkou.
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...