10.New Soulmate

113 15 3
                                    

,, Haecha-... Chlapci co tady děláte?. " Vešla Hyuckova máma do jeho pokoje a nemohla uvěřit vlastním očím.

Jeho máma byla totiž přes víkend pryč, takže se vrátila až v pondělí ráno.

Bohužel ji nikdo neodpovidal a všichni v klidu spali dál
,, Haechane! Vstávejte!!. " Vyhrkla ze sebe a v tom všichni jak v pozoru vstali.

,, C-co je?. " Hleděl se zmateně Hyuck, který sotva viděl,  vlasy do všech světových stran.
,, Co co je? Je osm pryč a vy se tu valite, mazejte do školy. " Všechny je vyhodila a šla dolů.

,, Ups.... Trošku jsme zaspali... Sungie?."

,, Hmm~ jeho tak nevzbudiš. " Broukl ospalé Jeno a vstal s postele.

,, Sungie vstávej. " Lehl si na něj a uvelebil se mu na hrudí.

,, Takhle ho určitě probudíš... Půjčím si nějaké tvé oblečení. " Jeno si vzal jednoduché bílé triko a černé kalhoty a šel do koupelny se rychle nějak upravit.

,, Hyung!!! Vstávej. Jisunga probudíš v autě. '' zaječel s koupelny.

,, Hej Jeno víš, že nemáš věci Do školy?a kde Jisunga hodíme. Tam, k vám ho nedám. Ještě se mu něco stane. "

Jenovi se najednou stranu líbilo jak, se o něj stará a jakou má starost. To měl s Jaemin taky. Najednou měl zase ten divný pocit že Jaemina dostatečně neochráníl. Mohl byt lepší v tomhle tom.

,, Tak řekni tvojí máme že je nemocný. Zůstane tady. "

,, Skvělý nápad.. Mami!!!. " Zaječel a běžel dolů. Jeno se nad tím pousmál a vzal Hyuckovi věci dolů.
Potichounku zavřel dveře, aby mladšího nevzbudil.

Ze zdola mohl slyšet jak se Haechan a jeho máma o tom problémů baví.

,, A co je mu... Haechane já ho ani neznám. "

,, Říkal že mu je nějak blbě a mami o Jisungovi jsem ti říkal. Je to můj přítel a je hodný, neboj. Napíšu až půjdeme domů. Zatím musíme... "

,, Tady máš věci. V pyžamu přece nepůjdeš. " Uchechtl se Jeno a podal mu je.

,, Díky. Obléču se bude autě. Jdeme!. "
Během chvíle byli pryč.

****

Bylo kolem jedenácté a Jisung se konečně vzbudil. Jakmile ucítil že obě strany postele jsou již chladné. Došlo mu že Hyuck a Jeno jsou pryč. Hned vystřelil do sedu a v tom přišla, Hyuckova máma.

,, Konečně jsi vzhůru. Haechan mi říkal že ti je nějak špatně. Udělala jsem ti čaj a nemáš hlad. Něco ti donesu. Stoprocentně to, máš s hladu." Ani nečekala na jeho odpověď a šla mu něco udělat.

Mezitím si Jisung vzal svůj mobil a napsal Hyuckovi.

Baby Sungie:. Za prvé: Proč jsi mě nechal samého u tebe doma a ještě s tvoji mámou.

BabySungie:. A za druhé: proč si tvoje, máma myslí že je mi špatně? 😤

Hyuckie:.  🙃🙌

Hyuckie:.  Nechtěl jsem tě nechávat samého u tebe doma. Bál, jsem se že by se ti něco stalo... A spal jsi.

BabySungie:.  😠😤

Hyuckie:.  Ale Sungie. Nepustím tě ještě samého k tobě. Potom co se stalo. Pořád se bojím 😞

Hyuckie:.  A už musím máme hodinu. Počkej až přijedeme s Jenem. Miluji tě ❤

Baby Sungie:.  (Zobrazeno)

******

Mezitím na škole kde chodili Jaemin bylo prozatím vše v pořádku.

Jaeminova třída, se stěhovala do jiné učebny a jako, na potvoru Jaemin chytil místo s Markem.

Usadili se v poklidu a učitel začal vysvětlovat látku.
Jaemin seděl mlčky a poslouchal jeho projev,  zatímco Mark měl jiné plány. Zblížit se s Jaeminem.

Trošku si od kašlal aby upoutal jeho pozornosti. Jaemin se na něj jen tak po očkem podíval a Mark se na něj milé usmál.

,, Nemusíš se mě bát. " Lehce do něj šťouchl. ,, Jsem Mark. " Snažil se o nějakou komunikací.
S Jaemina pomalu opadála ta nervozita. ,, Jaemin,  těší mě. " Usmál se.
****
Zvonek oznámil konec hodiny a Oba chlapci vyšli na chodbu. 
,, Víš o tom že jsem znal Jaemina?. "

,, Opravdu?. " Vyjekl Jaemin. Toho všichni znají? Proč on ne?.

,, Jo. "

,, A co se sním stalo?. " Věděl to, ale i tak se zeptal.

,, Umřel. "

,, Proč?. "  Mark nadzvedl obočí a přemýšlel jak mu má odpovědět.

,, No... Jeho přítel byl takový zlý. Zda se být hodný, ale je to zmrd. " Uchechtl se.

,, A co se mu stálo?. " Jaemin byl hodně zvědavý.

,, Tím že byl zazobanej,  tak si mohl dělat co chtěl.  Svého přítele Jaemina podváděl,  různě ho mučil, bíl nedával mu najíst. Fakt hajzl. A Jaemin byl můj dobrý kamarád. Je mi to tak, líto. "

,, Pani... To je hrozný. A on se kvůli toho zabil?. " Podivil se Jaemin.

,, Kdyby tě někdo zneužíval a zamykal doma, tak bys taky raději umřel. "

,, Ehm není to absurdní?... A kdo to byl?. "

,, Je to pravda. Sice nevím přesně jak Jaemin umřel, ale mohl za to právě on..Nevím jestli ho znáš... Lee Jeno? Neříká ti to něco?. " Jaeminovi hned došlo kdo to je. Ani ve snu by si nedokázal přiznat že za jeho smrt může on. Však byl, tak milý a hodný.

Tak čemu má teď Jaemin věřit Markovi nebo sám sobě. Byl poněkud zmatený. A docela mu to davalo ale i nedávalo smysl.

,, J-jeno?. Jeno by tohle neudělal?. "

,, Bohužel. Neříkej mi že jsi, se do něj zamiloval. " Uchechtl se Mark.
Jaemin se zhluboka nadechl a vydechl.
,, Jestli jo, tak jsi blázen. Hele. Já jenom čumím, že ještě dýchaš. " Smál se mu. Jaemin mu nebyl, schopen cokoliv říct.

,, Dám ti radu Jaeminie. Drž se od něj jak, nejdál můžeš,  dobře?. "

Fireflies- [Nomin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat