,, Mám jejich stopu. Jsou na rozcestí. " Oznámil Jaehyun Markovi.
,, Ne počkej. " Řekl klidně. Jaehyun se na něj zmateně podíval.
,, Co? Proč?. "
Mark tam jen stal a neodpovidal. Viděl jak k Jenovi a Jisungovi staví auto. Byl to Hyuck.
Věděl, že když se za nimi vydá, bude muset zemřít i Hyuck a to Mark nechce, tak je nechal jít.,, Teď ne..." Špitl.
,, Hele Marku. To je tvůj problém. Když už máš kořist skoro na dosah, tak ji necháš utéct. " Machal rukama a kráčel kolem něj, zatímco Mark hleděl do prázdná a jeho slova mu byla ukradená.
,, Je to moc napadne místo, vím jak moc jsi brutální." Řekl potom co se Jaehyun výkecal.
,, Napadne? Takhle v noci?." Řekl ironicky.
,,Všude jsou kamery a ty jedou nonstop.... A teď mě omluv. Chci být sám. " Rozešel se pryč.
Jaehyun byl zmatený s jeho chování nechápal proč tohle Mark dělá?. Přišel mu jiný.
*****
Mark Jaehyuna měl v plánu opustit jen na chvili. Chtěl totiž navštívit Haechana. Nebo ho spíš aspoň vidět.
Jakmile se ocitl u jeho domu vylezl na jeho balkón a díval se skrze žaluzie do pokoje.
Hned se mu naskytl pohled na tři chlapce.Markovi ale nebylo moc dobře když viděl jak Hyuck drží v náručí Jisunga a o něčem si povídají.
Odvrátil pohled a podíval se kolem.
Přemýšlel o tom, co Hyuckovi nedal. Co jim chybělo, aby jejich vztah byl, pevný a krásný. Nerozuměl tomu a bal se odpovědi.*****
,, Woow to je jak z hororu. " Řekl Hyuck. ,, Nebál ses Sungie?? " Tiskl mladšího v objetí.
,,To víš že bál. Bál jsem se hlavně o Jena. "
,, Proč o mě? Říkal si že jsem v bezpečí. "
,, Očividně ne Jeno...a teď jdeme spát.Je pozdě." Řekl Hyuck a položil Jisunga na postel. Naštěstí postel byla dostatečně velká, takže tři se tam ještě vlezli.
,,Očividně ne... To, je vše? S čeho mám mít strach?. " Řekl potom co si lehl vedle chlapců.
Ani jeden s nich nevěděli jak mu mají odpověď. Sám, Jisung neví co po nich jde. Jakmile se nedostal odpovědi otočil se na bok a radši se snažil usnout a nemyslet na to.
Jakmile se všichni uvelebili, mohli jít spát.
,, Jeno? Ještě než půjdeme spát... Vůbec jsem se nezeptal, Co ten Jaemin? Líbí se ti? Počkej že se ptám. Líbí se ti že jo. " Zeptal se Hyuck, když se pokojem šířilo trapné ticho.
Jeno se na chvíli rozmyšlel. ,, Je trochu jiný... " Odvětil.
,, To že má hnědé vlasy na tom nic nemění. "
,,Ne tohle... Přijde mi, že Jaemin, kterého jsem znal byl trošku víc vyspělejší.Tenle Jaemin je mladší. "
,, Mladší říkáš?. " Zalaškoval Hyuck, ale za to si vysloužil pohlavek od svého přítele. ,,To byl žert Sungie. " Hladil si své bolavé místo.
,, Jsem s toho tak zmatený. Jak mohli existovat dva Jaeminove a přitom každý z nich je jiný... Sám nevím jestli se chci z novu zamilovat. Bojím se že ho zase ztratím. " Řekl ze slzami v očích.
,, Ale hyung... Nic se nestane. " Hladil ho Jisung po zádech.
,, Neboj Jeno... A teď dobrou kluci. " Popřal jim Hyuck a všichni do pěti minut usli.
***
(Pondělí ráno)Jaemin zrovna šel do školy a potkal svého Ukecaneho kamarád Chenleho.
,, Ahoj Hyung~~." Křikl snad přes celé město, aby jej Jaemin, slyšel protože je dělil pouze přechod pro chodce.
Jakmile přeběhl na druhou stranu skočil mu kolem krku.
,, Ahoj Chenle... A příště tak nekřič." Rozcuchal mu vlásky a vydali se dál.
Bohužel nebyli sami. Cestou je pronásledoval Mark. Byl v šoku když uviděl dalšího Jaemina.
Ale dobré pro něj. Mohl toho využít.
Jaemin a Chenle došli do školy a zasedli za své lavice
,, Hyung?. "
,, Hmm?. " Broukl, když si vytahoval učebnice s tašky.
,, Kdy se zase uvidíme s Jenem a jeho kamarádem. " Udělal psí očka.
,, Myslíš s Jenem a Jisungem?. " Uchehtl se.
,, Jo, protože nikdo jiný tam, nebyl. " Řekl s úsměvem.
,, Upřímně nikdy jsem nevěděl, že Zrovna Haechan byl tvůj bývalý.. "
,, Protože jsem o tom nechtěl mluvit. " Složil ruce na hrudí.
,,.. ale zajímalo by mě proč jsi na něj naštvaný. Vypadá v pohodě. "
,, Vypadá. " Uchehtl se ironicky.
,, Hlavně mi neříkej, že mu chceš zničit vztah s Jisungem. "
Chenle se usmál, když Jaemin odhalil jeho plány.
,, Chenle. ",, Hey. Jisung je pěkný a roztomilý. Bude můj. " Řekl s úsměvem. Jaemin na to nic neříkal je to přece jeho věc.
,, Jak chceš Chenlie. "
,, Jaemin-hyung, kdy už se dáš do kupy s Jenem. " Jaemin si skousl ret a plaše se usmál.
,,J-já nevím.. "
V tom Chenleho pozornost upoutal mladý chlapec, který kráčel do jejich třídy. Jaemin se hned otočil, aby se taky podíval.
,, Kdo je to?. " Špitl Chenle
,, Asi nový spolužák. " Kývl rameny Jaemin.
V tom zazvonilo a se zvoněním přišla do třídy i učitelka.
,, Dobrý, den třído. Asi jste si všimli, že nám přibyl nový člen naší třídy. " Poukázal na chlapce v zadu.
Chlapec se postavil, aby se představil. Všechny pohledy padly na něj.
,, Mé jméno je Mark Lee, je mi 19 let a rozhodl jsem ve škole pokračovat...plany do budoucna mi díky téhle škole nevychází. Je třeba ji dodělat. " Uklonil se a podíval se na Jaemina a poté si hned sedl.
,, Mark Lee? Mám pocit že jsem to jméno už někde slyšel. " Špitl Jaemin Chenlemu.
,, To jsem ráda. Nikdy není pozdě Marku. " Usmála se a začlo vyučování.
,, To ne slečno. To ne... "
ČTEŠ
Fireflies- [Nomin]
FanfictionJenuv otec tehdy zničil něco, co Markovi patřilo. Musíme dodat, že Jenuv otec je nejbohatší muž v Koreji. Mark se pomstí a bude chtít víc. Vezme Mark to co je pro jeho otce nejvíc cenné? A co Jeno? Ví o tom? Ví vůbec v jakém je problémů? A kdo mu...